سیتروئن

شاسی‌بلند کاملاً الکتریکی DS سال آینده معرفی می‌شود

برند لوکس DS در حال توسعه یک شاسی‌بلند کوچک و کاملاً الکتریکی است. این خودرو که ابعادی مشابه با آئودی Q2 خواهد داشت طبق انتظارات سال آینده معرفی و یک سال بعدتر نیز وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.


استراتژی کلی این برند داشتن ۴ شاسی‌بلند در سبد محصولات خود است. اولین شاسی‌بلند DS 7 کراس بک بوده که نسخه پلاگین هیبریدی آن اندکی پس از عرضه نسخه استاندارد به بازار تولید می‌شود. این خودرو از مجموعه باتری ۱۳ کیلووات ساعتی استفاده کرده و در حالت تمام الکتریکی برد ۶۰ کیلومتری دارد.


دومین شاسی‌بلند این برند یک مدل الکتریکی در کلاس B خواهد بود. رئیس DS انگلستان می‌گوید:

این بچه شاسی‌بلند می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم جایگزین سوپرمینی DS3 شود. بازار خودروهای کوچک به‌سوی شاسی بلندهای کوچک حرکت می‌کند و بنابراین گزینه‌های متفاوتی نسبت به DS3 وجود خواهد داشت.


گروه پژو-سیتروئن در تلاش است نسخه‌های تمام الکتریکی از خودروهای کوچک‌تر و مدل‌های پلاگین هیبریدی از محصولات بزرگ‌تر خود را ارائه کند. این یک روش مناسب برای به حداکثر رساندن بهره‌وری تکنولوژی باتری‌ها و کاهش هزینه به شمار می‌رود.


یکی دیگر از شاسی بلندهای برند DS تنها به‌صورت هیبریدی عرضه خواهد شد و هیچ نسخه احتراق داخلی بنزینی یا دیزلی از آن عرضه نخواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Bilbo

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    چه حس خوبی منتقل میکنه اون عکس یکی مونده به آخر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا