سیتروئن

عرضه رسمی سیتروئن C4 کاکتوس در آمریکای لاتین

سیتروئن اولین تصاویر از C4 کاکتوس بازار آمریکای لاتین را منتشر کرد. این خودرو به‌صورت محلی توسعه یافته و در تأسیسات پورتورئال این برند در برزیل تولید خواهد شد.


آمریکای لاتین دومین بازار بزرگ سیتروئن پس از چین بوده و در سال ۲۰۱۷ باعث رشد ۱۴ درصدی فروش این خودروساز در این منطقه شده است. به منظور حفظ این روند، سیتروئن فرانسه نسخه سفارشی C4 کاکتوس را برای بازارهایی همچون برزیل، آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و کلمبیا تدارک دیده است.


سیتروئن جزئیات بیشتری از تفاوت‌های بین C4 کاکتوس بازار اروپا و آمریکای لاتین را منتشر نکرده اما خب برخی به‌روزرسانی‌های بصری به منظور گیراتر شدن ظاهر این خودرو در نسخه آمریکای لاتین اعمال شده‌اند.

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018
سیتروئن C4 کاکتوس به‌روز شده از ماه مارس در بازارهای اروپایی عرضه شده و به لطف سیستم تعلیق جدید خود روی ارائه کیفیت سواری متمایز و راحت نسبت به سایر رقبا تمرکز دارد.

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018
انتظار می‌رود این خودرو نیمه دوم سال جاری در منطقه آمریکای لاتین عرضه شود و به برادر خود یعنی C4 Lounge که یک سدان چهار درب است ملحق خواهد شد.

در آینده جزئیات بیشتری از این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    خیلی طراحی خوبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ahmad

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    زیباست .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا