سیتروئن

ونی متفاوت از سیتروئن

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: یکی از خودرونویسان برای معرفی این خودرو، در سرمقاله خود می‌نویسد: « همه ما کم‌وبیش خودروهای بستنی فروش را به یاد داریم! خودروهایی سفید رنگ و مکعبی شکل که عموما درب‌هایی نیز در طرفین خود داشت. وقتی این درب‌ها باز می‌شد و یا کنار می‌رفت شخصی را می‌دیدیم که با روپوش سفید و با آن لبخند همیشگی خود همه را برای خرید بستنی ترغیب می‌کرد »

Citroen Tubik concept at 2011 Frankfurt Auto Show

واقعا بی‌انصافی است که تمام ایده‌های نوآورانه طراحان سیتروئن را به یک ماشین « بستنی‌فروشی مفهومی » شبیه کنیم! این خودرو هرچند زیباترین خودروی نمایشگاه امسال نبود اما درعوض از آن جمله مفهومی‌هایی است که شعار فراموش‌شده « آینده از همین امروز شروع می‌شود » را بخوبی احیا نموده است.

اما برای Tubik پیشرانه‌ای هیبریدی درنظر گرفته شده؛ پیشرانه‌ای که گمان می‌رود قدرت خروجی آن در حدود ۲۰۰ اسب‌بخار باشد.این قدرت که به لطف تکنولوژی جدید Hybrid4 سیتروئن حاصل شده، به همه چرخ‌های خودرو منتقل خواهد شد.

از طرف دیگر Tubik در حقیقت یادآور ون‌های تولیدی سیتروئن در فاصله سال‌های ۱۹۴۷ تا ۱۹۸۱ است. این ون‌ها که Type H نامیده می‌شدند، با سقف‌هایی بلند و طول سراسری کم، جایگاه مناسبی را در میان خانواده‌های فرانسوی پیدا کردند. به هرحال هرچند هنوز تصمیمی مبنی بر تولید این خودرو وجود ندارد اما حداقل، اولین پتانسیل‌های لازم برای یک فروش خوب را در کارنامه خود داراست.

Citroen H Van

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. k1

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    یاد خوک کثیف افتادم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا