سیتروئن

تیزر کانسپت جدید سیتروئن اوربان

سیتروئن امسال جشن تولد یک‌صد سالگی خود را برگزار می‌کند و البته برای گرامیداشت این واقعه در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ اقدام به معرفی کانسپت جدیدی خواهد کرد.


معرفی این کانسپت توسط لیندا جکسون مدیرعامل سیتروئن اعلام شده است. این خودروی مفهومی نشان دهنده‌ی دید سیتروئن به حمل‌ونقل شهری خواهد بود. برنامه‌های این خودروساز برای معرفی خودروی شهری مطالعاتی در سال پیش اعلام شد اما این تیزر جزئیات بیشتری را به همراه دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چراغ‌های شیک LED، آینه‌های جانبی و همچنین بدنه‌ی دورنگ نارنجی و مشکی اشاره کرد.


این خودروساز فرانسوی اطلاعات بیشتری درباره‌ی این مفهومی بی‌نام منتشر نکرده اما از آنجایی که همه‌چیز درباره‌ی آینده‌ی حمل‌ونقل شهری است بنابراین اگر این خودرو از قوای محرکه الکتریکی استفاده کند سورپرایز نخواهیم شد. این کانسپت همچنین می‌تواند پیش‌نمایشی از خودرویی تولیدی باشد اما برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه ژنو صبر کنیم.


به نظر می‌رسد که سیتروئن تصمیم خود درباره‌ی معرفی دومین کانسپت خود در نمایشگاه خودروی شانگهای را تغییر داده و می‌خواهد آن را در رویداد ویوا تِک پاریس رونمایی کند. جکسون گفته این خودرو نشان دهنده‌ی راحتی فوق‌العاده‌ی محصولات سیتروئن بوده و احتمالاً خودرویی خودران با کابینی لوکس خواهد بود.


مدیر ارشد سیتروئن همچنین اعلام کرده جدیدترین خلاقیت‌های این شرکت در بخش دیجیتالی و تجربه‌ی کاربری با استفاده از استارت آپ های فرانسوی طراحی شده است.

برنامه‌های گرامیداشت یک‌صد سالگی سیتروئن از چند روز دیگر و با نمایش خودروهای کلاسیک در رتروموبیل آغاز شده و تا آخر سال ادامه خواهد داشت. نهایتاً شاهد معرفی محصولات سفارشی این شرکت برای گرامیداشت یک‌صد سالگی سیتروئن خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا