شورلت

افزایش قیمت شورولت کوروت 2021، خداحافظی با کوروت زیر 60 هزار دلار!

زمانی که شورولت اعلام کرد قیمت کوروت استینگری جدید از ۵۹,۹۹۵ دلار شروع خواهد شد همه شوکه شدند و وقتی که مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو همان قیمت را داشت بازهم متعجب شدیم؛ اما دیگر خبری از این موضوع نیست و شورولت تصمیم گرفته قیمت کوروت را هزار دلار بیشتر کند.

از اول مارس ۲۰۲۱ تمامی مدل‌های کوروت استینگری قیمت پایه ۶۰,۹۹۵ دلاری خواهند داشت. این افزایش قیمت هزار دلاری شامل تمامی تریم ها بوده بنابراین بهای مدل پایه ۱LT کوپه از ۶۰,۹۹۵ دلار، بهای مدل ۲LT کوپه از ۶۸,۲۹۵ دلار و قیمت ۳LT کوپه از ۷۲,۹۴۵ دلار شروع می‌شود. قیمت تمامی نسخه‌های کانورتیبل کوروت ۲۰۲۱ نیز هزار دلار افزایش یافته است.

شورولت با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

قیمت تمامی کوروت استینگری های مدل ۲۰۲۱ از اول مارس هزار دلار افزایش می‌یابد. مشتریانی که قبلاً اقدام به سفارش این خودرو کرده‌اند شامل قیمت‌گذاری جدید نخواهند شد. ما به‌طور منظم قیمت محصولات خود را بررسی و تنظیم می‌کنیم و مطمئن هستیم کوروت همچنان فرمول پرفورمنس و در دسترس بودن خود را حفظ کرده است.

البته افزایش قیمت کوروت احتمالاً تأثیری روی تقاضا برای این خودروی اسپورت نخواهد داشت. این خودرو ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی داشته و به راحتی می‌تواند رقبا را از این نظر شکست دهد. از آنجایی که تولید کوروت نسل هشتم ادامه دارد بنابراین اگر شاهد افزایش قیمت آن به خاطر بهبودها و نصب تجهیزات جدید باشیم متعجب نخواهیم شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    هنوزم واقعا مفته و نسبت به تواناییش واقعا عالیه مرسی امریکا مرسی شوی???❤❤❤

    موافقم 57
    مخالفم 5
  2. برقیه جارو برقی BG

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    حق دارن برندشون دیده شده و پیشرفت داشته باید پولشو بگیرن

    ولی انصافا خوشگلا

    به قول اقای بخردی ماشین های کوروت به درد پیرمردای کچل چند زنه میخوره (تصور از کوروت)

    خسته نباشید بابت مقاله هاتون تمام سرگرمیمون شده اینجا در حالی که اگه الان امریکا بودیم سرگرمیمون تیون و تغییرات در ماشین ها بود و از این کار لذت عجیبی میبردیم البته تو همه کشور ها به جز اسیای کثیف میشه ولی تو امریکا یه حال دیگه ای داره طوری که میگی جوووووووووووووووووووووووووون تو امریکا اینو برای ماشینت به کار میبری تو ایران برای استغفرالله
    خدایا حکمتت رو شکر خدایا فقط خودت
    من این نتیجه برام ثابت شد که هیچ کار خدا بی حکمت نیست حتی مردن
    دوستان به امید یه روز خوب و درخشش قومیت آریا و آریایی در تمام جهان

    موافقم 22
    مخالفم 49
    1. مانی

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      علی‌ بخردی با این تعریف *** به جا اینکه از کوروت بد گفته باشه ازش تعریف کرده
      تو آمریکا خیلی‌ سخته بخوای علنا چند زنه باشی‌ نمیدونم قانون اجازه میده ۳-۴تا زن داشته باشی‌ یا نه
      کسی‌ که اونجا چندتا زن داشته باشه یعنی‌ بی‌ نهایت کارش درسته و وقتی‌ چنین کسی‌ انتخابش کوروته یعنی‌ …

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. ali (chevy nova)

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    هرچقدر قیمتش بره بالا پرفورمنس و کاراییش هم بالا میره به همون میزان

    موافقم 33
    مخالفم 14
  4. T.C.B.K

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    خوبی کوروت اینه پول برندشو نمیگیره. ( نمیگیره)

    اگه همین کوروت رو قرار بود پورشه بزنه… قیمتش میشد 600 هزار دلار…..

    هنر نزد آمریکا هست و تمام…..

    کوروت c8 ماشین 75 هزار دلار آمریکایی که تنها تو 3 ثانیه به 100 میرسه و درگ 400 مترش تو 11.2 ثاینه / 11.3 ثانیه هست.

    خب خوبه دیگه.

    موافقم 39
    مخالفم 41
    1. Angus_812

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (100 ديدگاه)

      پول برند یعنی اعتبار
      یعنی اقای مشتری من مثله کوه پشتت هستم
      یعنی گارانتی معتبر یعنی لوازم اورجینال
      اقایی که رامین نیستی نیمار هستی(برعکس رامین) انقدر با خودت کلنجار نرو
      اون پول برند یعنی همه چیز
      ***
      اگه اقا نوید یا ماهان این حرفا رو بزنن من قبول میکنم
      چون طرف هیج برندی نیستن فقط نوید میگه ژاپنی دوامش خوبه و غیر از این من چیزی دیگه ندیدم
      شما یه بار X1 یا gla سوار شو مزه کراس اوور کامپکت واقعی رو بفهمی(خودم سوار شدم چون رفیق نمایشگاه دار زیاد دارم)

      موافقم 30
      مخالفم 19
      1. mahan

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        نظر لطفته عزیزم.راستش همه ما خودرو دوستیم و دنبال یک هدفیم اونم لذت رانندگی!نمی دونم این همه تعصب از کجا میاد.هر اتوموبیلی با یک سری فاکتور ها مشخص میشه خوبه یا نه!دیگه ناراحتی نداره!
        یک نکته ام بگم درباره ی همین gla که واقعا سواریش لذتبخشه ولی با اینفینیتی qx30 که نشستم با اینکه دو خودرو از یک پلتفرم استفاده کردند ولی باز هندلینگشون فرق هست و بنز خیلی سرتره!نمی دونم این دوستمون چرا دنبال زیربغل مار میگرده

        موافقم 17
        مخالفم 8
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (10203 ديدگاه)

        بزرگوارید کاربر Angus
        شرمنده نفرمایید ما را ??

        موافقم 8
        مخالفم 6
    2. علی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      بین این و پورشه خیلی فرق هست که پورشه گرون تره.

      موافقم 23
      مخالفم 20
      1. ali (chevy nova)

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        اره پورشه گرونتره ولی تو پیست از این کوروت شکست میخوره

        موافقم 22
        مخالفم 26
        1. علی

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (148 ديدگاه)

          کدوم پیست؟؟
          اگه منظورت اون چسب که ثابتش کن شکست میخوره .
          یا اگه منظورت نوربر یا پیست هایی مثل نوربر والا ماکه ندیدیم شکست بخوره.
          اما درگ این با کررا خیلی دیدیم که کررا اینو نابود کرده.

          موافقم 18
          مخالفم 18
        2. ali (chevy nova)

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          دقیقا همون پیست چسبناکه که خودت گفتی
          درضمن تو کاررا با اون قیمت گزاف رو داری با این کوروت 60 هزارتایی مقایسه میکنی؟

          موافقم 12
          مخالفم 14
  5. سرزمین آفتاب

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    کوروت برترین ماشین اسپرت از آمریکا که میتونه با رقبای اروپایی و آسیایی خود رقابت کنه
    این ماشین قابل قبول و عالی هست
    درسته مشکلاتی داره اما قیمت بسیار رقابتی داره
    و هنوز هم ارزش خرید بالایی داره و قطعا با این افزایش قیمت تغییراتی صورت خواهد گرفت

    موافقم 25
    مخالفم 7
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      فهمیدین چی شد !
      به این میگن جو رسانه‌ای راه انداختن و دهان به دهان چرخیدن که کوروت زیر ۶۰ هزار دلاره و تمجیدات جهانی و وقتی معرفی و جا افتاد ، یواش یواش قیمت را میکشند بالا !
      ۱۰۰۰ دلار گرانتر برای این خودرو رقمی نیست اما جو روانی‌ای که باید میگذاشت را گذاشت !

      خود من به شخصه شیفته‌ی قیمت‌گذاری کروت جدید هستم و واقعاً ارزش خرید بالایی داره نسبت به کلاسی که میخرید و رقبایش تماماً دو برابر گرانتر هستند و شروع میشوند !

      این سیاست نم نم گوش بریدن در روش مدریتی کشور ما هم زیاد دیده میشه ، مثل روزی که یارانه‌ها را آوردند به اسم حق مردم مظلوم ایرانی و مردم در ابتدا خوشحالند و با گذر زمان میفهمند چه کلاه گشادی سرشون رفته به اسم یارانه‌ی مَعیِشَتی و چه مِنَتی به سرشان هست !

      یا کارت سوخت بنزین که اولش میدن و سپس کم و کم و کمترش میکنند و یکدفعه هم کلاً کارت سوخت‌ها را از کار میندازند و بنزین را تک‌نرخی و آزاد میکنند .

      به همین راحتی ، نه کسی ناراحت میشه و نه دردش را احساس میکنه !

      موافقم 20
      مخالفم 22
      1. SRT

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (606 ديدگاه)

        داش همش هزار دلاره بمولا

        موافقم 18
        مخالفم 5
      2. mahan

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        والا نوید جان همون یارانه و کارت سوخت هم از اول به همه ندادند!
        اگر بیت المال و سهم همه هست باید به همه بدن!نه اینکه مال بقیه رو خودشون بردارند

        موافقم 17
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10203 ديدگاه)

          آقا ماهان
          به ما اولش دادن ولی بعدش با منت هم پس گرفتن و متهممون هم کردن که خجالت نکشیدین همون چند ماه اول هم گرفتین ? !

          موافقم 9
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          ???ای ای نوید جان داریم به کجا میریم!
          یک تیکه از یک فیلم بی سروته بود یک دیالوگ جالبی داشت.تو ذهنم مونده
          سروانه گفت رایانه نه یارانه!چیه شما نمیگیرید به کلاستون نمیخوره؟
          جوونه گفت ما چون نمیگیریم اسمشم نمیدونیم!
          نمی تونم چه قدره ولی مطمئنا با اون مبلغش هیچ تغییری تو هیچ زندگی ایجاد نمیشه.ولی اگه به تعداد زیادی ندن و جمع کنند شاید بشه یک زندگی متوسط برای یک از ما بهتورون دست و پا کرد!باید برای کل ملت میریختن خود ملت میتونستن از پول خودشون به هموطنشون مستقیما ببخشند!

          موافقم 9
          مخالفم 0
      3. fk

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (23 ديدگاه)

        اخه شرکتی مثل جنرال موتورز چه احتیاجی به این روشی که شما گفتید عمل کنه ؟؟؟
        واقعا بعضی وقتا مطالب خیلی جالبی بیان میکنن

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. علی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      جز اون پیست چسبناک چی دارین?!
      حالا من مطمئن نیستم پورشه تو اون باخته یا نه چون فیلمشو ندیدم اما حالا میگیریم باخته.
      اما تواسفالت معمولی که کل دنیا ازاین نوع و پیست های پر پیچ دربرابر پورشه هیچی نیست.
      قیمت کررا گرونه چون کیفیت فوق العاده ای داره.
      شما اول اینو باپورشه مقایسه کردین!!!!
      پس اینم مثل همون ماسل کاراتون برای یه مسیر مستقیم توچسب ساخته شده پس ماسل کاره نه سوپر اسپرت.
      ازنظر شما پیست هایی مثل نوربر و اسفالت معمولی مهم نیست فقط اون مسیر مستقیم چسبناک مهمه؟؟؟؟؟
      البته حق دارین چون جز اونجا ماشین های امریکا
      به هیچ دردی نمیخورن.

      موافقم 5
      مخالفم 8
      1. حسن

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1322 ديدگاه)

        بله نه که تو هر خیابون بری یه پورشه هست و میاد بغلت میگه یه کل بندازیم عمو برو امار فروشش را نگاه کن ببین کلا چند تا فروخته بعد بیا داستان بگو اگه کاین و ماکان را نزده بود الان مضحک ترین اعداد و ارقام فروش را داشت. حالا کاری به قیمت خودرو و یدکی و سرویس الزامی بعد هر رانندگی پرفشار نداریم که صاحبش هرگز باهاش اینکارا را نمیکنه این فیلما برا تبلیغات و رسانه هاست
        مساله ی بعدی راننده است که معمولا هیچ کدوم از مالکین نه تنها تایم پیست و رکورد گیری را نمیتونن بزنن بلکه به 3 و 4 هم بدهکار میشن پس نتیجه خیلی هم از پیش معلوم نیست
        بعدیش اینه که مگه چندتا خودرو داره که از کوروت سریعترن فقط 911 توربو اسه که صدمین نسل از 911 است و بعد پونصد دوره باز تولید به این تایم رسیده که اونم در مقابل این انچنان کار بزرگی نکرده 3 دهم ثانیه سریعتره

        موافقم 6
        مخالفم 6
  6. سورنا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    یه جوری عنوان زدید فک کردم رفت بالای ۱۰۰ هزارتا ?

    پــدال دمــــت گرم خوب کامـــــنتامو پـاک میـکنی وخـتی ازت انـتـقــاد میکنم : ) جـنبــشو نداری اون بالا بزن کسی انــتقــاد نکنه وگــرنه کامــنتــش حــذف میــشه : )

    موافقم 18
    مخالفم 9
  7. RezaRs

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    وایییی با این هزار دلار گرون شدن نمی تونم بخرم?

    موافقم 22
    مخالفم 2
  8. Khosrow

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    برادر من هزار دلار خیلی پوله؟ کاپشن چرم نمیدن ..

    موافقم 14
    مخالفم 4
  9. mahan

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    دوستان موضوع مالیات خودرو های لوکس رو کسی میدونه؟واقعا پول میگیرند؟???
    این طور که حساب کردم باید ماهی 20تا30میلیون مفت بریزیم تو شکم دولت.این چه طرح مفت خورانه ای هست

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. Farzad

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      آره داداش تصویب هم شده و از ۱۴۰۰ هم میگیرن و برای املاک و چندتا چیز دیگه ام هست !

      پوتین برای سربازان جدید
      نان
      نفت یه پیت
      اسلحه به تعداد کافی
      اتاق بازجویی نم کشیده
      پول برق را باید بدهیم
      پول آب جدا
      پول گاز را باید بدهیم
      دوبله پارک نکنیم
      و دیگر هیچ.

      موافقم 21
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        هییی یعنی چی یعنی یک فرد برای یک زندگی عادی باید ماهی 80 میلیون فقط کمه کم پول زور وده؟ در ضمن تملک یک ماشین چه ربطی به دولت داره مگه از پول نفت دولت ماشین خریدیم مگه جاده داریم!
        خداروشکر هیچ وقت پول مالیات درست و حسابی ندادم.یا بردمشون توی مناطق ازاد که مالیات ندم یا اسپانسر چندتا تیم ورزشی شدم و اینکه با سرممیز های زحمتکش دارایی رفیق شدم!مطمئن باش راه فرار این هم درمیاد.خلاصه من از چند نفر میپرسم اگه زیر در رویی پیدا شد به دوستان همینجا میگم .من به جای اینکه مالیات بدم البته گاهی مجبورم قسمتی رو بدم بخشی از پول رو برای رفاه کارکنانم خرج می کنم.
        راستش مالیات بد نیست و خوب هست ولی نه تو کشور ما من برای ملکی توی دبی و اندلس هر سال مالیات میدم ولی حاظر نیستم هزار تومن مالیات ایرانو بدم چون پولش میره تو جیب مفتخورها.
        کسی خبر داره خودرو های کشنده 18 چرخ علاوه بر مالیات خودشون مشمول این مالیات هم میشن؟

        موافقم 13
        مخالفم 0
  10. JDM

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    مردان ناحسابی حتی افزایش قیمت هاشون عین ادم نیست?
    اگه ایران طوری میخواستن عمل کنن باید کوروت 60 هزار تایی و کم کمش 80 هزار تا میدادن?

    موافقم 14
    مخالفم 1
  11. Khosrow

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    یعنی با هزار دلار افزایش از شوک در اومدن؟ / چقدر نایس / لندکروز اشغال 200 میلیونی شده 7 میلیارد خیلی هم عالیه همه چی / فکر نمیکنید ما توانایی هامون خیلی بیشتره؟ ..

    موافقم 19
    مخالفم 13
    1. Amir

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (237 ديدگاه)

      موافقم لندکروز خیلی گرون شد ولی آشغال هم نیس
      یادت باشه پراید «آشغال» ۷ تومنی هم شده ۱۰۰ ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. دانیال

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (596 ديدگاه)

    چه کابین باحالی داره انرژی گرفتم خداییش

    موافقم 8
    مخالفم 1
  13. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    باز هم خیلی خوبه اگه الان همینو المان زده بود 130 هزار دلار میشد قیمتش

    موافقم 9
    مخالفم 10
    1. علی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      اره چون اون کیفیت ساخت رو نداره.

      موافقم 8
      مخالفم 11
  14. faster

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (55 ديدگاه)

    وقتی توش میشینی انگار راننده و سرنشین جلو باهم قهرن

    موافقم 11
    مخالفم 6
  15. Elmiraj

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    این ماشین از همون اول باید بالای ۱۰۰ هزار تا قیمت می‌خورد .

    هزار دلار چیه…

    موافقم 17
    مخالفم 8
  16. زیزیگولو

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    هنوزم ارزونه به نسبت قابلیتاش

    موافقم 16
    مخالفم 1
  17. ATa

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    کامنتای یک سری که نگاه کردم متوجه علت گرونی پراید و 405 شدم… هر چقدر گرونتر بهتر! پول برند می گیره؟ اعتبار میاره؟!! توجیهاتی که در نهایت گویای حال و روز جلوپنجره سازان آلمانی انگلیسی هست. اعتبار رو تقاضای مشتری تعیین می کنه نه تبلیغ و فورش بلطف موزیک شو ها. اعتبار یعنی اینکه هیوندای ایونیک توو 24 ساعت اندازه کل تولیدات یک سری برندها توو خود اروپا متقاضی داشت. همان بهتر که دانش الکتریکی کردن دست تسلا هست وگرنه معلوم نبود با چه قیمتی اروپایی ها می خواستن عرضه کنند.

    موافقم 16
    مخالفم 7
    1. Farzad

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      از اینکه خودروسازان اروپایی رو با فرغون سازان داخلی مقایسه کردید متعجب شدم !
      البته به پول برند گیری اصلا اعتقادی ندارم به نظرم خودروسازان اروپایی آمریکایی فرقی نمیکنه ، ارزش تک تک دلارهایی که براش میپردازی رو داره .

      موافقم 18
      مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا