شورلت

تخفیف‌های سخاوتمندانه شورولت برای تاهو 2020

نسل جدید شورولت تاهو ۲۰۲۱ تا اواخر سال جاری وارد بازار نخواهد شد. در همین اثنا شاهد ورود تاهو ۲۰۲۰ متعلق به نسل قبلی به نمایندگی‌ها هستیم و واضح است که این خودروساز به دنبال خلاص شدن هر چه سریع‌تر خود از شر تاهوهای باقی مانده می‌باشد. اگرچه هنوز زمان برای شورولت باقیست اما این برند اولین ماه از سال جدید میلادی را از دست نداده و تخفیف‌های مناسبی را برای خریداران در نظر گرفته است. تاهو ۲۰۲۰ در ماه جاری با ۳ هزار دلار تخفیف نقدی و هزار دلار جایزه خرید عرضه می‌شود.

شورولت تاهو

البته باید به برخی موارد اشاره کنیم. افرادی که به دنبال خرید تاهو ۲۰۲۰ هستند باید دارنده کارت خرید ویژه جنرال موتورز باشند. این کارت تا سوم فوریه تاریخ انقضا دارد.

شورولت تاهو

وقتی این تخفیف‌ها را به ارزان‌ترین مدل تاهو ۲۰۲۰ یعنی ۱LS با بهای ۵۰۲۹۵ دلار اعمال شود قیمت نهایی آن به ۴۶۲۹۵ دلار خواهد رسید. مدل رده میانی ۱LT قیمت ۵۵۰۹۵ دلاری داشته درحالی‌که قیمت مدل پریمیر از ۶۳۹۹۵ دلار شروع می‌شود. شورولت جزئیات قیمتی تاهو ۲۰۲۱ جدید را اعلام نکرده اما انتظار نداریم قیمت این خودرو خیلی گران‌تر از نسل قبلی باشد.

شورولت تاهو

تخفیف ۴ هزار دلاری شورولت در این ماه کاملاً برجسته است اما شگفت‌انگیز نیست. در ماه اکتبر بود که قیمت این خودرو تا ۹۲۷۶ دلار کاهش یافت. آیا این موضوع دوباره برای تاهو رخ خواهد داد؟ فعلاً پیش‌بینی این امر ممکن نیست اما میزان تخفیف شورولت به میزان فروش تاهو ۲۰۲۰ باقی مانده در انبار نمایندگی‌ها بستگی دارد.

اما چرا باید فردی بجای خرید نسل جدید تاهو به دنبال نسل قبلی آن باشد؟ به خاطر اینکه همه‌ی افراد به خرید جدیدترین نسل یک خودرو علاقه‌ای نداشته و تنها به دنبال قیمتی مناسب هستند. به یاد داشته باشید که نسل قبلی تاهو جزو تواناترین شاسی بلندهای فول سایز بوده و از پیشرانه ۸ سیلندر و شاسی بدنه روی فریم سود می‌برد.

شورولت تاهو

همچنین شورولت باید به فکر رقابت با فورد اکسپدیشن و نیسان آرمادا هم باشد. همه‌ی مشتریان تاهو به این خودرو وفادار نیستند و شاید آن‌ها به دنبال بهترین خرید باشند. این تخفیف ۴ هزار دلاری می‌تواند برخی مشتریان را به نمایندگی‌های شورولت بکشاند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    این نسل در کلاس خودش بهترین بود ، ولی نسل جدیدش آنقدر خوب از آب دراومده که من باشم با تخفیف ۱۵۰۰۰ دلاری هم اینو نمی خرم و منتظر نسخه Z71 نسل جدید می مانم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      به نظر من که خرید خودرو صفر در آمریکا اشتباهه

      داشتم میدیدم یک خودرو آئودی A8 لانگ مدل ۲۰۱۸ با ۱۸۰۰۰ مایل کارکرد در نمایندگی تگزاس تمیز در حد صفر ، ۵۶۰۰۰دلار میدادن ، یعنی حدود ۵۰٪ قیمت خودرو اُفتاده بود ، یعنی ماشینی که دوسال پیش ۱۰۰هزار دلار بود حالا داره نصف قیمت یا کمتر فروش میره .

      جداً که آمریکا بهشت عاشقان خودروست .
      من هم باشم صبر میکنم نا نسل جدیدش بیاد بعد میخرم به جای اینکه حالا بخرم و با اُفتی زیاد بفروشم .

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. Farzad

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    تو فضای بار میشه یه دست گل کوچیک بزنی .?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    بابا اینا چقدر سوسولند!!!!!!!!!!! ما ماشینهای 15 سال پیش را الان داریم 5 تا 10 برابر قیمت زمانی که صفر بودن میخریم. ماکسیما بود 21 میلیون الان تمیزش 400 میلیون قیمت میخوره تازه میگن تمیز. کلی رنگ داره. زانتیا 19 بود الان 195 آگهی فروش میزنن..
    حال آدم بهم میخوره از این همه احترام به مشتری این کفار از خدا بی خبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کلا همه چیمون باحاله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامین

      ۱ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (255 ديدگاه)

      خب ما مسلمانیم و خوب و باید صادر و تحمیل کنیم خودمونو

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا