شورلت

تخفیف قابل‌توجه برای خرید شورولت تاهو

شورولت به دنبال فروش تعداد بیشتری از شاسی بلندهای تاهو در سال جاری می‌باشد. این خودروساز تخفیف قابل‌توجه ۹۲۷۶ دلاری را برای افرادی در نظر گرفته که اقدام به خرید نقدی تاهو می‌کنند. البته این تخفیف‌ها با شرایط و ضوابط خاصی قابل‌اعمال هستند.


بنا به گفته‌ی وب‌سایت شورولت، این تخفیف برای مدل تاهو پریمیر ۲۰۱۹ قابل‌اعمال است. شایان ذکر است قیمت تاهو پریمیر از ۶۶۹۹۵ دلار برای مدل مجهز به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری اکوتک ۳ و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آغاز می‌شود درحالی‌که مدل مجهز به پیشرانه‌ی بزرگ‌تر ۶.۲ لیتری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک قیمت پایه‌ی ۷۲۵۲۰ دلاری دارد.


هم‌اکنون با اعمال تخفیف ۹۲۷۶ دلاری، قیمت مدل ۳۵۵ اسبی تاهو پریمیر به ۵۷۷۱۹ دلار کاهش می‌یابد و نسخه‌ی قوی‌تر ۴۲۰ اسبی نیز با بهای ۶۳۲۴۴ دلاری در دسترس است.


ذکر این نکته مهم است که تخفیف یاد شده شامل تخفیف جداگانه است: ۴۲۷۶ دلار کاهش قیمت نقدی، ۳ هزار دلار کمک‌هزینه‌ی نقدی و ۲ هزار دلار هم تخفیف وفاداری مالک به‌صورت نقدی. به این ترتیب تنها مالکان کنونی محصولات جنرال موتورز خواهند توانست از حداکثر تخفیف در نظر گرفته استفاده کنند. البته مالکان خودروهایی غیر از جنرال موتورز هم می‌توانند تخفیف ۷۲۷۶ دلاری را دریافت کنند و تنها ۲ هزار دلار تخفیف وفاداری مالکان را از دست خواهند داد.

اما برای افرادی که به دنبال شرایط خرید اقساطی و لیزینگی هستند هم شورولت شرایط اقساطی ۷۲ ماهه بدون بهره را ارائه می‌کند.


تخفیف‌های مشابهی هم برای شورولت تاهو با پکیج پریمیر پلاس ادیشن در نظر گرفته شده است. افرادی که این خودرو را انتخاب کنند تا حداکثر ۷۵۰۰ دلار تخفیف را دریافت خواهند کرد. البته این تخفیف تنها شامل حال افرادی می‌شود که تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ خرید خود را قطعی نمایند.


شایان ذکر است نسل بعدی شورولت تاهو در راه بوده و احتمالاً سال آینده پدیدار خواهد شد. گفته می‌شود این خودرو دارای سیستم تعلیق عقب جدید به ویژه از نوع چند اتصالی برای سواری و هندلینگ بهتر خواهد بود. همچنین فضای بار و سرنشین ردیف دوم هم بهبود خواهد یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۱۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    بهترین SUV فول سایز غیر لوکس‌ جهان….
    این تخفیفات برای ماشینی ۴.۵ ساله که در شرف رونمایی از نسل جدید هست عادیه .
    .
    ۲۰۲۰ سال رونمایی از طیف گسترده ای از محصولات نسل عوض شده جنرال‌موتورز هست که شاخص ترین آنها همین نسل جدید SUV ها یعنی تاهو ، یوکان و اسکالید هست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پاشایی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (49 ديدگاه)

    این خودرو رو از نزدیک دیدم واقعا با ابهت هستش امیدوارم نسل جدیدش مثل نسل فعلیش جذاب و دارای ژن آمریکایی باشه و شبیه ماشینهای اروپایی و ژاپنی نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Behrouz. anzali

    ۱۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    دقیق اینجا برعکسه !!خریدی خریدی نخریدی فردا صبح میان روش . یا بهت قول تحویل دادن! اونوقت نمیدن سر وقت! میگن یه خورده سر کیسه رو شل کن . عجیب و غریبترین جای ممکن هستیم ما.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا