شورلت

انتشار تصاویری از فیس‌لیفت شورلت اکوئناکس در چین

طی ۱۰ ماه گذشته تصاویر جاسوسی از چندین پروتوتایپ در حال آزمایش از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ شورلت اکوئناکس منتشر شده که البته در این تصاویر به خاطر پوشش‌های استتاری تغییرات خودرو چندان قابل‌مشاهده نبود. حال اما تصاویری از فیس‌لیفت این کراس‌اوور آمریکایی در چین منتشر شده که چهرهٔ آن‌را به‌طور کامل و واضح نشان می‌دهند. با توجه به این تصاویر، اکوئناکس مدل ۲۰۲۱ تغییرات ظاهری جزئی‌ای داشته است. مهم‌ترین تغییر در بخش جلویی خودرو جلوپنجرهٔ جدید با تریم کرومی است که چراغ‌های جلو را به دو قسمت تقسیم کرده است.

پروفیل جانبی اکوئناکس جدید اما تقریباً دست‌نخورده باقیمانده است که البته تعجبی هم ندارد زیرا این تنها یک فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای است نه نسل جدید. تغییرات بخش عقبی کراس‌اوور کامپکت شورلت نیز بسیار جزئی بوده و صرفاً به گرافیک داخلی جدید چراغ‌ها، سپر متفاوت و خروج یک سر اگزوز از سمت راست سپر محدود می‌شود. با توجه به این تصاویر، شورلت برای چینی‌ها نسخهٔ اسپرتی از اکوئناکس بنام RS را هم ارائه خواهد کرد که از مجموعه‌ای از قطعات مشکی‌رنگ شامل جلوپنجره، لوگوی شورلت، رینگ‌ها و قاب آینه‌های جانبی به همراه نشان قرمزرنگ RS و چهار سر اگزوز دایره‌ای برخوردار است.

اکوئناکس مدل ۲۰۲۱ در چین با یک پیشرانهٔ ۱.۳ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۶۵ اسب بخار قدرت عرضه خواهد شد که جایگزین موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر کنونی خواهد شد. علاوه بر این، یک موتور قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۷ اسب بخار قدرت نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود. نسخهٔ آمریکایی شورلت اکوئناکس مدل ۲۰۲۱ نیز باید طی هفته‌های آینده معرفی گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بی نام

    ۲۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    انگار که نه انگار شولته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا