شورلت

انتشار تصاویر فیس‌لیفت شورلت کلرادو مدل 2021

سال گذشته شورلت با انتشار تصاویری خبر از فیس‌لیفت جزئی پیکاپ کلرادو داد اما این تصاویر فقط نسخهٔ آفرود ZR2 این پیکاپ را نشان می‌دادند که ظاهر متمایزی نسبت به دیگر نسخه‌ها دارد. حال سرانجام تصاویر نسخهٔ معمولی کلرادو فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۱ هم منتشر شده که نشان می‌دهد در ظاهر ویژگی‌هایی را از برادر بزرگ‌تر خود یعنی سیلورادو قرض گرفته است. به گفتهٔ مدیر طراحی بیرونی شورلت تراک «مت نون»، فیس‌لیفت کلرادو موجب شده ظاهر این پیکاپ عریض‌تر، متمایزتر و توانمندتر به نظر برسد.

بزرگ‌ترین تغییر ظاهری کلرادو مدل ۲۰۲۱ برخورداری از جلوپنجرهٔ جدیدی است که بزرگ‌تر و جسورانه‌تر بوده و طرح داخلی آن از سیلورادو گرفته شده است. خط میانی این جلوپنجره نیز طراحی جدیدی داشته و تریم‌های مختلفی برای آن قابل انتخاب است. البته برخلاف مدل ZR2، در نسخه‌های معمولی کلرادو همچنان لوگوی شورلت در میانهٔ جلوپنجره قرار دارد. از جلوپنجره که بگذریم، سپر جلوی کلرادو هم کاملاً بازطراحی شده و حالا نمای عضلانی‌تری به خودرو بخشیده است. تغییرات در عقب کلرادو مدل ۲۰۲۱ اما بسیار کمتر بوده و سپر چراغ‌ها بدون تغییر باقیمانده‌اند. بااین‌حال، در اینجا درب پشتی جدیدی به چشم می‌خورد که در آن نوشتهٔ CHEVROLET جایگزین لوگوی بزرگ شورلت شده است. مثل جلوپنجره، این قسمت هم از سیلورادو الهام گرفته است.

غیر از تغییرات ظاهری، برای کلرادو مدل ۲۰۲۱ هیچ به‌روزرسانی داخلی یا فنی عنوان نشده است. قیمت‌گذاری این پیکاپ برای مدل ۲۰۲۱ هنوز اعلام نشده ولی گفته می‌شود تیپ پایهٔ کلرادو حذف خواهد شد و مدل Work Truck با قیمت پایهٔ ۲۶,۳۹۵ دلار، تیپ پایهٔ جدید این پیکاپ خواهد بود. این یعنی نسخهٔ پایهٔ جدید کلرادو مدل ۲۰۲۱ حدود ۴ هزار دلار گران‌تر نسخهٔ پایهٔ قبلی خواهد بود. زمان عرضهٔ این پیکاپ نیز هنوز اعلام نشده اما به گفتهٔ شورلت، تولید آن قرار است در پایان ماه ژوئن آغاز شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بچه مشهد

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (101 ديدگاه)

    پیکاپهای آمریکایی دیگه خیلی زیادی بزرگن و مثل کامیونت میمونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. IN

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اگر اون خط کروم روی جلو پنجرش نبود
    فیس جلوش تقریبا میشد رنو داستر با یکم تغییر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی سادست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا