شورلتنیسان

دوئل شورلت اکوئناکس و نیسان ایکس‌تریل

تقریباً در حال نزدیک شدن به پایان دور هفتم سری رقابت‌های خودرویی پدال هستیم و تنها پنج گروه تا پایان این دور از رقابت‌های باقیمانده است. امروز اما نوبت به گروه کراس‌اوورهای کامپکت رسیده است که در ششمین دوئل آن میتسوبیشی اکلیپس کراس و سئات آتکا به مصاف یکدیگر رفتند. طی این رقابت درمجموع تعداد ۱۲۹۹ رأی توسط شما به ثبت رسیده که اکلیپس کراس توانست با دریافت ۶۸۵ عدد از آنها و کسب ۵۲ درصد از کل آراء پیروز گردد درحالیکه آتکا موفق به کسب ۶۱۴ رأی شده است. در این دوئل نتایج نظرسنجی‌های سایت و تلگرام عکس یکدیگر هستند اما در نهایت با احتساب آراء هردو نظرسنجی میتسوبیشی اکلیپس کراس پیروز رقابت لقب می‌گیرد. حال امروز در هفتمین دوئل گروه کراس‌اوورهای کامپکت شاهد رقابت میان شورلت اکوئناکس و نیسان ایکس‌تریل خواهیم بود.

فولکس‌واگن تیگوآن

سوبارو فورستر

هیوندای توسان

مزدا CX-5

فولکس‌واگن تیگوآن

مزدا CX-5

ام‌جی GS

سیتروئن C5 ایرکراس

نیسان قشقایی

اوپل گرندلند

؟

؟

کیا اسپرتیج

هوندا CR-V

فورد اسکیپ

رنو کاجار

هوندا CR-V

رنو کاجار

اشکودا کاروک

پژو ۳۰۰۸

سئات آتکا

میتسوبیشی اکلیپس کراس

؟

میتسوبیشی اکلیپس کراس

جیپ کامپس

تویوتا رافور

فولکس‌واگن گلف آلترک

سانگ‌یانگ کوراندو

جیپ کامپس

؟

جی‌ام‌سی تراین

جیپ چروکی

نیسان ایکس‌تریل

شورلت اکوئناکس

؟

؟

شورلت اکوئناکس

شورلت در سال ۲۰۰۵ نسل نخست اکوئناکس را به‌عنوان یک کراس‌اوور متوسط معرفی نمود. این خودرو که روی پلت‌فرم تتای جنرال موتورز ساخته شده بود، ساختاری یکپارچه داشته و ذاتاً خودرویی دیفرانسیل جلو بود. در همین سال کراس‌اوور تورنت نیز توسط پونتیاک معرفی شد که بر اساس اکوئناکس ساخته شده و اشتراکات زیادی با آن داشت. سپس در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۹، شورلت رسماً نسل دوم اکوئناکس را رونمایی کرد که همچنان بر روی همان پلت‌فرم تتا ساخته شده بود. این پلت‌فرم در دیگر کراس‌اوورهای متوسط جنرال موتورز مانند جی‌ام‌سی تراین، کادیلاک SRX و ساب ۹-۴ هم مورداستفاده قرار می‌گرفت. همچنین کراس‌اوور اوپل آنتارا هم بر اساس نسل دوم اکوئناکس ساخته و در اروپا عرضه گردید. حتی از این پلت‌فرم برای ساخت سوزوکی XL7 هم استفاده شد؛ اما این کراس‌اوور آمریکایی هم‌اکنون در نسل سوم خود قرار دارد که برای اولین بار در سپتامبر سال گذشته رونمایی شد. این نسل از اکوئناکس بر روی پلت‌فرم D2XX جنرال موتورز ساخته شده که با جی‌ام‌سی تراین و بیوک انویژن مشترک است. همچنین اکوئناکس در این نسل کاهش طول چشمگیری را تجربه کرده اما بااین‌حال همچنان از لحاظ ابعاد می‌توان آن‌را در کلاس کراس‌اوورهای متوسط قرار داد. این خودرو هم‌اکنون با سه پیشرانهٔ مختلف به بازار عرضه می‌شود که برخلاف گذشته همگی از نوع چهار سیلندر توربوشارژ بوده و برای اولین بار در بین آن‌ها یک نمونهٔ دیزلی هم وجود دارد. پیشرانهٔ بنزینی اول یک واحد ۱.۵ لیتری با ۱۷۰ اسب بخار قدرت است درحالی‌که موتور بنزینی قوی‌تری از نوع ۲ لیتری نیز قابل انتخاب است. این موتور ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که برای انتقال آن دو گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک و نُه سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

نیسان ایکس‌تریل

نیسان برای اولین بار در سال نمایشگاه پاریس ۲۰۰۰ نسل اول کراس‌اوور متوسطی بنام ایکس‌تریل را رونمایی نمود. این خودرو ظاهر جعبه‌ای شکلی داشت که در نسل بعدی هم ادامه پیدا کرد یعنی نسلی که نخستین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۰۷ رونمایی شد. البته این نسل در بازار آمریکای شمالی عرضه نشد و بجای آن نیسان در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۷ کراس‌اوور متوسط دیگری بنام روگ را صرفاً برای عرضه در آمریکای شمالی رونمایی کرد. ایکس‌تریل اما هم‌اکنون در نسل سوم خود قرار دارد که برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳ رونمایی شد. از طرف دیگر، تولید روگ نیز در سال ۲۰۱۳ خاتمه یافت و نسل سوم ایکس‌تریل به‌عنوان نسل دوم روگ بار دیگر در آمریکای شمالی هم عرضه شد؛ بنابراین هم‌اکنون ایکس‌تریل و روگ در اصل یک خودرو هستند که با دو نام متفاوت عرضه می‌شوند. نسل کنونی این کراس‌اوور ژاپنی بر روی پلت‌فرم CMF نیسان ساخته شده که با نیسان قشقایی و رنو کولئوس مشترک است. روگ/ایکس‌تریل به‌تازگی برای مدل ۲۰۱۷ فیس‌لیفتی را هم تجربه نموده که طی آن تغییراتی جزئی در خودرو اعمال شده است. هم‌زمان با این فیس‌لیفت یک نسخهٔ هیبریدی هم به مدل‌های روگ/ایکس‌تریل اضافه شده است؛ اما غیر از این مدل هیبریدی، این ماشین هم‌اکنون با سه پیشرانهٔ مختلف به بازارهای مختلف عرضه می‌شود که شامل یک نمونهٔ دیزلی و دو واحد بنزینی می‌شود. برای این دوئل قوی‌ترین موتور بنزینی ایکس‌تریل انتخاب شده است که از نوع ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بوده و ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۷ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. ایکس‌تریل به‌تازگی توسط شرکت جهان نوین آریا با قیمت ۲۵۸ میلیون تومان در بازار کشورمان هم عرضه شده است.

مشخصات فنی

شورولت اکوئناکس

نیسان ایکس‌تریل

پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر
تنفس توربوشارژر طبیعی
قدرت ۱۷۰ اسب بخار ۱۷۰ اسب بخار
گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر ۲۳۷ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک CVT
محور محرک چهار چرخ AWD چهار چرخ AWD
شتاب صفرتاصد ۸.۹ ثانیه ۹.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۶.۹ ثانیه ۱۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر/ساعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۹.۰ لیتر (ترکیبی) ۸.۷ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۶۵۴ کیلوگرم ۱۶۷۵ کیلوگرم
طول ۴.۶۵ متر ۴.۶۸ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۷۲ متر ۲.۷۰ متر
حجم صندوق بار ۸۴۵ لیتر ۹۰۵ لیتر
قیمت پایه ۲۸,۱۵۵ دلار ۲۶,۱۱۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9877170]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    شورلت اکئینانس ماشین جالبی نیست
    نیسان هم زیباتره و موتور بهتری هم داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      گیربکس اتوماتیک رو بیشتر از CVT میپسندم
      نظر شما چیه؟
      CVT : لایک???
      اتوماتیک : دیسلایک ???

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. حامد

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        Cvt بیشتر واسه ماشینای که فقط برای استفاده شهریه مناسبه واسه ماشینی مثل ایکس تریل اصلا جذاب نیست

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          درسته
          CVT یک نقطه ی منفیه واسه نیسان اما از طرف دیگه ظورلت هم چیز قابل به عرضی در مقابل همین نیسان CVT نداره که بشه بهش رای داد.

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. Amin

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (91 ديدگاه)

        واقعا رانندگی با گیربکس cvt خسته کنندست

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. ناشناس

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (262 ديدگاه)

          خودت سوار شدی داداش؟ اگه آره جدیداشو یا قدیمیاشو؟
          بابا به خدا CVT های جدید خیلی فرق دارن با اون CVT های قدیمی. تو روخدا به روز شید. طرف یه CVT قدیمی سوار شده یا شنیده خسته کنندست دهن همرو سرویس کرده رسما. خود من به شخصه دو مدل ماشین 2016 با گیربکس CVT رو تست کردم. فوق العاده بودن.

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. علی

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1203 ديدگاه)

        گیربکس CVT رنو-نیسان با بقیه شرکتا فرق میکنه
        قویترین CVT مال همین شرکته
        عملکردش هم شبیه سازی شده ی گیربکس اتوماتیک معمولیه
        اون حالت آزار دهنده CVT های معمولیو نداره

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Amir Machine

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      چرا اکوئناکس ماشین جالبی نیست؟
      البته منم از موتور تنفس طبیعی بیشتر خوشم میاد اما اکوئناکس لااقل از لحاظ طراحی داخلی بهتر از ایکس‌تریله

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Amir

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        به نظر شما داخلش بهتره.
        نظر من شاید با شما فرق کنه و از این مهم تر جالب بودن رو به صورت کلی میگیم
        نه اینکه جزء به جزء
        برای من مثلا موتور تقریبا ۵۰ درصد قضیست.
        موتور شورلت رو دوست ندارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ناشناس

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (262 ديدگاه)

    یکی از چند تا دلیلی که شرکت ها به سمت استفاده از توربو رفتن، استخراج قدرت یکسان با حجم موتور کمتر برای کاهش مصرف سوخت بود. اما این شورولت و خیلی از ماشینایی که توربو هستند مصرف سوخت نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم هست. تو خیلی از ماشینای شرکت های مختلف هم اگه دقت کرده باشین همینه. یه مطلبی هم میخوندم همین مورد رو ذکر کرده بود که ماشینای توربو با حجم کمتر برخلاف اینکه تصور میشه و تو مشخصاتش ذکر میشه که مصرف سوخت کمتری داره برعکس تو عمل مصرفشون خیلی بیشتر هم هست. با این حساب توربو به چه درد میخوره دیگه؟ نه تنها مصرف رو کم نمیکنه، استهلاک رو هم میبره بالا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      ولی تاثیر توربو قطعا توی سرعت و شتاب کارسازه حالا ما میگیم مصرف سوختشون الکیه تقریبا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم اف ۵

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        شاهین جان مصرفشون الکی نیست موتور توربو تو رانندگی عادی مصرف کمتری داره ولی وقتی خیلی پرگاز رانندگی کنی مصرفش به نسبت بالا میره مثلا اگه یه موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی ۲۰۰ اسب قدرت داشته باشه با مصرف ۹ لیتر یه انجین ۱.۵ لیتری توربو هم ۲۰۰ اسب بخار قدرت و مصرف ۶ لیتر داره اما از اونجایی که همیشه تمام قدرت موتور و استفاده از حداکثر سرعت لازم نیست انجین توربو کم مصرف تر هست در کل ولی اگه مواقعی پیش بیاد که کل کل خیابونی باشه یا نیاز به گشتاور و … با افزایش مصرف قدرت لازم رو برات مهیا میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Behi

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (146 ديدگاه)

      داداش تو دوئل سیویک و اشکودا که موتور 1.5 لیتری سویک رو ستایش میکردی و میگفتی با حجم کمتر قدرتش از اشکودا زیاده اما به استهلاک توجه نمیکردی اما الان…
      البته اگه ناشناس دیگری نباشی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    با اینکه نیسان هم از نظر حجم صندوق و مصرف سوخت نسبت به شورولت برتری داره ولی شورولت هم گشتاور بیشتر و گیربکس بهتری نسبت به نیسان داره و نباید فراموش کرد که این دو مزیت شورولت قابلیت های تعیین کننده ای در انتخاب یک کراس اوور هستند.بنابر این من به شورولت رای میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Black panther

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (39 ديدگاه)

    شولت یا نیسان فرقی نمیکنه✌
    دوست عزیزمونDEADPOOLدیروز طی نبردی ناجوان مردانه با گروهX-MANمتاسفانه جون خودشونو ازدست دادن ایشون قبل ازمرگشون وصیت کردن که من بجاشون بیام پدال ادای تکلیف کنم ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش آمریکایی

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (620 ديدگاه)

      اگه deadpool باشه که دوباره بدنش باز سازی میکنه و میاد :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Black panther

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (39 ديدگاه)

        متاسفانه سرش از تن جداشد و دست ولورین افتاد درتلاشیم تا بازپسش گیریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مرصاد

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (96 ديدگاه)

      WTF???

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. آرش آمریکایی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (620 ديدگاه)

    شورولت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عشق ماشین

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    ایکس تریل ماشین خیلی خوبی هستش و تو این کلاس خیلی حرف برا گفتن داره ولی خداوکیلی این شورولت یه چیز دیگس .خیلی نسبت به نسل قبلش پیشرفت کرده و خوشگل شده.مصرف سوخت و حجم صندوقشون اختلاف زیادی باهم نداره .تنها ایرادی که میشه به شورولت گرفت اینه که کاشکی یه موتور تنفس طبیعی هم براش پیش بینی میکردن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. ماشین فقط آمریکایی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    نیسان همیشه خوب بوده و هست اما من شورلت رو انتخاب میکنم چون شتاب صفر تاصدش بهتره، چهارصد مترش بهتره، تاپ اسپیدش بهتره، طراحیش جذاب تره و برای جوونی مثل من هیجان انگیز تره و گشت آورشم خیلی بیشتره ینی اگه طناب کشی کنن مثل کالسکه ی بچه نیسانو میکشه میبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    دوستان تسلا از یه رودستر برقی ۴ نفره فوق‌العاده رونمایی کرد ?
    شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۱.۹ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۱۶۰: ۴.۲ ثانیه
    ۱/۴ مایل: ۸.۸ ثانیه
    حداکثر سرعت: بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر
    حرکت با یک‌بار شارژ: ۹۹۸ کیلومتر
    قیمت پایه: ۲۰۰ هزار دلار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      شتابش دیوونه کنندست
      تسلا به وعدش عمل کرد و شتابشو اورد زیر 2ثانیه
      ?هیولای برقی ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. datsun

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (3495 ديدگاه)

        شتاب کامیونش رو ۵ ثانیه اعلام کرده
        رانندش راحت میتونه با ماشین های اسپورت کل کل کنه??

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. #ali.m#

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      همش 200 هزار تا؟
      خییلی کمه باید بیشتر میبود .
      البته اگر به خاطر قیمت باتری هاش که بالای 250کیلووات ساعت ظرفیت دارن نبود از قیمتش کمتر هم میشد .
      ارزشش از خیلی از هایپر کار های پر مدعا که ماشینشونو میکنن تو بوق و کرنا بیشتره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (227 ديدگاه)

        گشتاورش 10 هزار نیوتون متره !! … کل هایپرکارهای میلیون دلاری رو میبره رو هوا …. فقط آمریکا ، فقط !

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ونوم اف ۵

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        علی ام عزیز پورشه اگه بود با شتاب ۲.۵ و مشخصات بدتر ۷۰۰ هزار تا پیاده میکرد لعنت بر مفتخور

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. mohammad_FM 480

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    ایکس تریل طراحی نسبتا بهتری تو قسمت جلو داره ولی از نمای جانبی و مخصوصا نمای عقب اکوئناکس واقعا بهتره .از نظر فنی هم شورلت برتری های بیشتری نسبت به نیسان داره.رای من شورلت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Amir

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    با قیمت ۲۰۰/۰۰۰ دلار می‌خواد بنزینی ها رو بفرسته قاطی باقالیا ؟ ???

    باتری هایی که بتونن این ظرفیت ، شتاب و‌ سرعت رو تامین کنند خودشون به تنهایی اندازه‌ی یک سوپراسپرت قیمت دارند.

    تازه خیلی بعیده این اعداد دقیقاً در دنیای واقعی هم در دسترس باشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کارن

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (17 ديدگاه)

      دقیقا درست میگید.
      اقایون توجه ندارن که شتاب بالا واسه ماشینای برقی کار خیلی شاخی نیست.
      تازه باید ببینیم اصلا باتری ها بعد از ۴ بار شتاب گرفتن دومرتبه سالم باشه یا نه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        کارن عزیز بی ادبی نباشه .ولی یکم رو منطقت کار کن .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ونوم اف ۵

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        میدونم خیلی دوست دارین المان هم بتونه باتری های پیشرفته تولید کنه ولی اشکال نداره به تکنولوژی پمپ اب برای کشاورزیش میتونه افتخار کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کارن

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (17 ديدگاه)

          باشه:)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          ونوم جان به نظر من تکنولوژی پمپ آب آلمان بیشتر از آرمیچرهای تسلاست !

          چهار تا آرمیچر که این حرفا رو نداره ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Sajjad

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        همچنین ایراداتی معلمولا واسه سابقه دار ها(یاتاقان زننده های معروف) پیش میاد نه واسه تسلا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Sajjad

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        آرمیچر موتور های پروجکت وان هستن که به زور یه موتور درون‌ سوز، اون شتاب افتضاح (نسبت به تسلا و دیمون) دارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ناشناس

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (262 ديدگاه)

      ووی ووی ووی. چه سوزی داشت این خبر واسه یه عده. :))
      حالا اگه یه ماشین آلمانی بودا همین ایشون همه رو کچل کرده بود با به به و چه چه هاش. حالا که آمریکاییه … .
      بخواید یا نخواید این ماشین یه شاهکاره به تمام معناست و اگه واقعا شتاب و مشخصاتص همین باشه همه رو کرده تو قوطی. از جمله برخی افراد همین سایتو :))
      حرفایی مثل خیلی بعیده و معلوم نیست سالم بمونه و کار شاخی نیست و … هم حرف آدمای متعصب بی منطقه. اینا رو شما تعیین نمیکنی عزیز من. خوشتون بیاد یا نیاد دور دور ماشینای برقی و هیبریدیه و آمریکا و تسلا شاهکار کرده تو این زمینه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        وقتی توهین می‌کنید و به حساب خودتون تیکه می‌ندازید خیلی حس با نمک بودن بهتون دست میده ، نه؟
        😃😃😃
        خوش به حالتون !!!

        به خدا بقیه هم بهتر از شما این حرفا رو بلدن

        تمام فضای مجازی ایران رو که بگردی در شده از همین حرفای تکراری
        پس گفتنش نیاز به هوش و استعداد و‌ حتی نمک زیادی نداره.

        بهتره مودب باشید
        وگرنه حیف بسته ی اینترنت ۴جی ! هست که در بحث حروم بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Sajjad

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          انقد کامنت حق به جانب نزار
          آخر همه بحث هایی که کم میاری رو اینطور کامنت میزاری.
          فضای مجازی ایران رو چهارتا طرز فکر مثل تو متورم کرده که توانایی سکوت و اظهار نظر نکردن درباره هرچیزی رو ندارید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. PaRHaM

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      بپا اموجی میزاری نتت تموم نشه!
      شما الان باید بری به تسلا بگی ک به جای فیبر کربن سرب بزاره
      که ی وقت تو سرعت ۴۰۰ تاش چیزی نشه!
      #از_تعصبمون_کم_کنیم_به_منطقمون_اضافه_کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Sajjad

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      آمریکا دزد و متقلب نیست که قیمت الکی و نجومی برای خودروهاش بزاره.
      درضمن
      چشماتون رو روی واقعیت باز کنید
      از اون تعصبات بی جا هم دست بکشید

      و البته بازهم اظهار نظر های فولکس (عین طرفدار هاش) هم باز پیش میاد که اونا هم پشیزی ارزش نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Sajjad

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      یه مقوله ای هست به اسم پیشرفت تکنولوژی
      که همیشه به دلیل جهل یه سریا با مشکل مواجه میشه
      توانایی ندارید سکوت کنید در برابر پیشرفت تکنولوژی
      حداقل از روی منطق سخن رانی کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        جهل اینه که سه خط کامنت رو به مخالفت با تکنولوژی و‌ تعصب و دشمنی با فلان کشور تعبیر کنی

        چرا؟

        چون یکی این فضا رو تو سایت درست کرده که من از ماشین آمریکایی متنفرم و هر چی میگم اگر کوچکترین نقدی توش باشه یه عده باید کفـن پوش بشن و حمله کنن که تو چرا این حرف رو زدی و‌ حتما از حسادت و ایناست.

        آمریکا و آلمان و هر کشور دیگه جون یک نفر از اتباع خودشون رو با زندگی تمام کاربران پدال عوض نمی‌

        اینقدر بچه نباشید

        طرفداری از تیم فوتبال رو میتونم درک کنم اما طرفداری از کشور غریبه رو نه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Sajjad

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          حتی یه بچه کوچیک هم از روی اون کامنت می‌تونه اوج تعصب رو بفهمه.
          نمی‌خواد الکی جو رو به نفع خودت تغییر بدی
          همه میدونن که همه جنجال های سایت زیر سر کامنت های معمولا غیر منطقی و تعصبی تو به وجود میاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          چرا لحن حرف زدن تو و خیلی های دیگه که تو این سایت که دعوا درست می‌کنند دقیقا مثل همه؟
          در این سایت وقتی کسی میگه BMW شبیه لیفان ۸۲۰ هست هیچ آلمانی بازی هیچ توهینی نمی‌کنه

          صحبت از سوزش و‌ این حرف های کودکانه هم نمی‌شه

          ولی تا یکی حرفی میزنه که مخالف عقیده ی توئه بهش حمله می‌کنی

          فکر نمی‌کنی بقیه هم به اندازه ی تو در این سایت حق اظهار نظر دارند؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. فرهاد كرمستجی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    نمای شورولت بهتره، موتر ایکس تریل، گیربکس به نظرم شورولت، نمای داخل تقریبا مشابه. فکر کنم اکوئناس بهتر بباشه، مخصوصا که با عقب ایکس تریل واقعا مشکل دارم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. حمیدرضا

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به علت مصرف کمتر نسبت به حجم موتور و قیمت مناسب تر به نیسان رای دادم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا