شورلتفولکس واگن

دوئل فولکس‌واگن ID.4 و شورلت بولت EUV

مرحلهٔ مقدماتی، گروه آخر، شاسی‌بلندهای الکتریکی، دوئل اول

دوئل‌های این گروه

فولکس‌واگن ID.4

شورلت بولت EUV

؟

فورد موستانگ مک‌ایی

اشکودا انیاک

؟

تسلا مدل Y

کیا EV6

؟

هیوندای آیونیک ۵

نیسان آریا

؟

شورلت بولت EUV

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: BEV II جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: بُرد رقابتی، شتاب چابک، ویژگی‌های استاندارد پیشرفته

نقاط منفی: فضای بار کمتر نسبت به بولت هاچ‌بک، سیستم نیمه خودران سفارشی است، در بین کراس‌اوورهای الکتریکی گزینهٔ پرزرق‌وبرقی نیست

چکیده: گسترش خانوادهٔ بولت و اضافی کردن یک نسخهٔ کراس‌اوور به آن، اقدامی زیرکانه از سوی شورلت محسوب می‌شود و این یکی از کارهایی است که بولت را بیشتر در بازار مطرح می‌کند

فولکس‌واگن ID.4

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۰

پلت‌فرم: MEB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین جادار، سواری نرم، بُرد مناسب

نقاط منفی: فقدان رانندگی سرزنده و بانشاط، مشکلاتی در سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، طراحی بیرونی بی‌هویت

چکیده: ID.4 می‌تواند جایگزینی کاربردی برای کراس‌اوورهای بنزینی باشد اما هیجانی که ممکن است از یک خودروی الکتریکی انتظار داشته باشید را ندارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

فولکس‌واگن ID.4

شورلت بولت EUV

پیشرانه ۱ عدد الکتریکی AC ۱ عدد الکتریکی AC
قدرت ۲۰۰ اسب بخار ۲۰۰ اسب بخار
گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر ۳۶۰ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته تک سرعته
محور محرک عقب جلو
شتاب صفر تا ۹۶ ۷.۶ ثانیه ۷.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۶.۰ ثانیه ۱۵.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر/ساعت ۱۵۵ کیلومتر/ساعت
باطری ۷۷.۰ کیلووات ساعت ۶۵.۵ کیلووات ساعت
بُرد ۴۰۰ کیلومتر ۴۰۰ کیلومتر
وزن ۲۱۳۰ کیلوگرم ۱۶۸۰ کیلوگرم
طول ۴,۵۸۴ میلی‌متر ۴,۳۰۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۶۶ میلی‌متر ۲,۶۷۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۸۵۰ لیتر ۴۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۴۱,۱۹۰ دلار ۳۳,۹۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۴۱,۱۹۰ دلار ۳۳,۹۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کراس‌اوور الکتریکی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. RezaRs

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    هعی به جذابی رقابت دیروز هامر و g63 و دیفندر و لندکرور نیس

    موافقم 33
    مخالفم 4
    1. Mr.t.e.s.l.a

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (60 ديدگاه)

      کاملا روشنه شوی بولت
      با پک باتری کوچک تر برد یکسان میده
      محور محرک جلو هستش ولی شتاب بهتری داره و تایم 400 متر سریعتری!!
      وزن کمتر و گشتاور بیشتر…
      قیمت معقول تر
      وجود سیستم خودران
      گارانتی قوای محرکه بیشتر

      کیفیت داخلی خیلی بهتر نسبت به id4 که توی تست ها از پلاستیک داخلی این ماشین خیلی ایراد گرفتن
      مشکلات تقریبا زیاد سیستم رابط کاربری id4 که اگر خواستین توضیح میدم براتون…
      در کل‌ بولت خیلی بهتر و معقول تر هستش…

      موافقم 57
      مخالفم 52
      1. محمد رستمی نژاد

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (733 ديدگاه)

        راستی من داخل کانال پدال در تلگرام رفتم ولی قسمتی برای نظر دادن در آنجا نبود یا مثلا ویس نظر دادن
        فقط عکس مطالب به همراه لینک مطالب وجود داشت با بعضی ویدیو ها
        سردبیر پدال میشه کانال تلگرام پدال را طوری تنظیم کنید که بشود همانجا نظر داد یا کانالی برای نظر دادن اضافه کنید
        تا دیگر بعضی دوستان نگویند که اینجا را با اَپ های پیام رسان اشتباه گرفته ایید
        جالب می‌شود که گروهی در تلگرام باشد ولی متعلق به خود پدال که بشود آنجا نظر داد
        فضای بهتری دارد برای نظر دادن البته اینجا هم خوب است
        تشکر

        موافقم 13
        مخالفم 20
        1. محمد رستمی نژاد

          ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (733 ديدگاه)

          گروهی در تلگرام متعلق به خود پدال باشد تا آنجا هم نظر دهیم
          به نظرم آنجا فضای آزاد تری وجود خواهد داشت.
          هم نظر ها زود تر می‌روند و هم میشود کار های دیگر هم انجام داد
          به عنوان مثال شخصا فکری در سر دارم که علاقه ایی به بیانش در سایت ندارم
          دوست دارم در فضای دیگر باشد
          مثلا می‌توانیم طرفداران چینی را در یک گروه بگذاریم و سایر طرفداران هم به همین شکل

          حالا بگذریم
          نظر شما چست؟?؟؟

          موافقم 5
          مخالفم 17
        2. محمد رستمی نژاد

          ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (733 ديدگاه)

          ولی واقعا لذت بردم که سایت پدال به نظر های کاربرانش اینقدر اهمیت می‌دهد
          که خبر خودرو های چینی که بیشتر ما دوست نداریم را حتی به خاطر درخواست یک کاربر عشق چینی به نام رامین هم پوشش می‌دهد و به درخواست های انواع کاربر ها اهمیت می‌دهد

          موافقم 8
          مخالفم 15
    2. BMW

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      من به فولکس رای دادم
      چون طراحی خیلی خوبی داره هم داخلی و هم خارجی که برای یک خودروی شهری و برقی مناسبه
      گشتاور و شتاب هم داخل این کلاس خودرویی اصلا مهم نیست چون پارامتر کارایی خودرو یچیز دیگست مثل محفظه بار که فولکس خیلی بزرگتر و جادارتره
      برای من قیمت خیلی مهم نیست
      همونطور که قبلا هم دوستان گفتن هر چقدر پول بدی آش میخوری
      پس داخل یک سری ویژگی هایی مثل کیفیت قطعا فولکس میتونه انتخاب بهتری باشه

      موافقم 29
      مخالفم 36
  2. Ramin

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    اولیوت خرید خودرو قیمت ارزان دوم میزان پیمایش بالا هست. و گارانتی.

    دقت کنید شورلت بولت euv قیمتش 10 هزار دلار ارزونتر از از گلف id4 هست ولی هر 2 میتونن 400 کیلومتر برن. خب چه لزومی داره 10 هزار دلار پول اضافه بدیم ولی همون میزان پیمایش گیرم بیاد ؟

    رای من شورلت بولت euv چون ارزونتره ولی همون پیمایش رو داره. تازه شتابش هم زیاد کم نیست . طراحیش هم خوبه.

    موافقم 25
    مخالفم 18
    1. Amirreza

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      کیفیت و شتاب و طراحیم کلا حساب نیستن

      موافقم 24
      مخالفم 25
  3. Ramin

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    اولیوت خرید خودرو برقی قیمت ارزان دوم میزان پیمایش بالا هست. و گارانتی.

    دقت کنید شورلت بولت euv قیمتش 10 هزار دلار ارزونتر از از گلف id4 هست ولی هر 2 میتونن 400 کیلومتر برن. خب چه لزومی داره 10 هزار دلار پول اضافه بدیم ولی همون میزان پیمایش گیرم بیاد ؟

    رای من شورلت بولت euv چون ارزونتره ولی همون پیمایش رو داره. تازه شتابش هم زیاد کم نیست . طراحیش هم خوبه.

    پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

    موافقم 33
    مخالفم 17
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (733 ديدگاه)

      رامین سعی کم این جمله

      “”” پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…”””” ” رو مُدام در کامنت هایَت تکرار نکنی رامین خان
      پدال خودش منتشر میکنه
      چند دقیقه پیش یکی از کاربر ها که نامش رو نمی‌برم یه توهین به خود من کرده بود من هم جوابش ندادم
      چند دقیقه بعد اومدم دوباره نگاهی کردم دیدم خود پدال لطف کرده کامنتش حذف کرده بود

      موافقم 17
      مخالفم 33
    2. Erfan

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (241 ديدگاه)

      قیمت ارزون بولت ویژگی مناسبیه.
      ولی طراحی ID. 4، پلتفرم بهتر و اندازه و فضای مناسب که یک ویژگی مهم برای یک کراس اوور هست رو نباید دست کم گرفت.
      تکنولوژی های بیشتر رو هم اضافه کنین بهش.
      من انتخابم id4 هستش ولی اینکه 10 هزار تا بیشتر بدید برای اینا انتخاب با خودتون.

      موافقم 20
      مخالفم 32
  4. MahyarM.A.R

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    من به فولکس رای دادم چون تمام انتظارات من را از یه ماشین برقی برآورد میکنه جای زیاد صندوق سرعت مناسب تا بتونم تو بزرگراه برم هرچند خیلی کم پیش میاد تو بزرگراه برم چون ماشین برقی و سفر باهاش یه کار غیر عقلانی تکنولوژی بهتر و و اندازه بزرگتر طراحی داخلی و خارجی بهتر البته این یکی نظر شخصی منه و حتی دیفرانسیل عقب! کیفیت حدودا بهتر و من نیازی ندارم که ماشینم 6 صدم ثانیه سریعتر باشه شاید 6 سوم تو سوپر اسپرت ها یه دنیا هست ولی تو شتاب های 7 ثانیه تاثیه خاصی نداره

    موافقم 21
    مخالفم 37
  5. Elmiraj

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (3079 ديدگاه)

    در مقابل بولت حرفی واسه گفتن نداره ، اونوقت میخواد با model Y رقابت کنه…!!!

    موافقم 57
    مخالفم 42
    1. BMW

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      در نظر داشته باشین که آلمانی ها یکم شتابو ضعیف اعلام میکنن و قطعا فولکس میتونه شتاب بهتری رقم بزنه

      موافقم 27
      مخالفم 30
    2. مانی

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2485 ديدگاه)

      بولت با این قیمتش نمیتونه از مواد پیشرفته و سبک استفاده کنه
      خبر داری دلیل این همه تفاوت وزن چیه؟به نظر غیر منطقی‌ میاد

      موافقم 2
      مخالفم 4
  6. Amirreza

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    به نظر من طراحی فانتزی و زیبای فولکس برای یه کراس اور شهری واقعا زیباتره و گیراتره حداقل برای من و البته محور محرک بودن فولکس یکی از حسن های این ماشین هست ، البته واقعا طراحی بی نقص داخل با اون طرح چوبی که یه حالت آرامش بخشی به کابین میده هم نمیشه در نظر نگرفت ، البته شورولت بولت هم واقعا خودرو خوب و زیباییست و اونهم مثل فولکس زیبا و جذابه ولی من به فولکس رای دادم به دلیل طراحی زیباتر و گیراتر و البته دیفرانسیل عقب بودن

    موافقم 24
    مخالفم 23
    1. محمد

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (804 ديدگاه)

      اتفاقا به بولت به عنوان کراس آور شهری خیلی معقول تره قیمتش ۲۰٪ارزون تره با همون برد وشتاب نزدیک و البته ابعاد بهتر

      موافقم 28
      مخالفم 17
      1. Amirreza

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        آقا محمد من طراحیو عرض کردم

        موافقم 2
        مخالفم 17
  7. مازیار

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    عذرخواهی میکنم اگه بی ربطه

    اشاره مستقیم و غیرمستقیم در کامنتها به
    ماشینهای میلیاردی
    بیزینس موفق
    معامله های پرسود
    پروژه های بزرگ
    عوامل تحت امر
    سفر های خارج از کشور و امثالهم در جمع درست نیست .
    درست نیست .

    موافقم 30
    مخالفم 2
  8. امیر

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    دوس دارم به فولکس رای بدم اما پرفورمنس شوی بهتره(شتاب و برد)
    وزن کمتر
    قیمت کمتر
    تکنولوژی خودروان بهتر(چند سالی هست رتبه برتر رو داره)

    موافقم 28
    مخالفم 14
    1. امیر

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (18 ديدگاه)

      سلام
      عاشق منطق رای دهی شما هستم امیدوارم موفق باشید

      موافقم 22
      مخالفم 1
      1. BMW

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        در پاسخ به امیر
        باید بگم اولا خودران خیلی چیز بزرگی نیست و تمام مجلات خودرویی اونو خیلی چیز اساسی و مهمی تلقی نمیکنن
        پرفورمنس هم که آلمانی ها قطعا در عمل بهتر کارشونو انجام میدن و میتونه از پس بولت بر بیاد
        نقطه قوت بزرگی دیگه اون هم RWD بودن اونه
        حالا همه اینا به کنار
        داخل این کلاس خودرویی که فضای بار خیلی مهمه فولکس خیلی بیشتره و نقطه قوت بزرگی برای اون به حساب میاد
        برد هم که یکسانه
        قیمت هم که بالاتره بخاطر اینه که از ویژگی های خوبی بهره میبره و کیفیت مونتاژ و طراحی بهتری داره
        در کل فولکس واگن انتخاب معقولانه تری هستش

        موافقم 10
        مخالفم 16
        1. امیر

          ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2956 ديدگاه)

          امیر:
          لطف دارین دوست عزیز و همچنین

          Bmw:
          قطعا سیستم خودران مسئله کاملا مهمی هست و شاید شما بخاطر تعصب این حرفو زدید وگرن بعید میدونم حتی خودتون هم به حرفی ک فرمودید اعتقاد داشته باشید
          البته که دیف عقب بودن و احتمالا ایرودینامیک فولکس بهتره اما بازم بنظرم بولت هنوز انتخاب بهتری هست
          بهرحال با کمال احترام فک میکنم انتخاب بین این دو تا حدودی سلیقه باشه چون هرکدوم معایب و مزایایی نسبت به دیگری دارن
          درضمن همیشه فک نکنید ک ماشین های المانی بی نقص و با کیفیت هستند، نمونش تیگوان ها و گلف و پاسات هایی ک وارد ایران شدن، بعضیاشون مشکلات بسیار عجیبی دارن، بنده از نزدیک تجربشو داشتم

          موافقم 14
          مخالفم 8
  9. امیر

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام
    من منطق کسایی که به فولکس رای دادن رو درک نمیکنم در تمامی پارامتر های تاثیر گذار فولکس ضعیف تر از شورولت ظاهر شده اما رای آورده شاید بقیه رای هامون رو هم اینطوری میدیم که وضعمون اینه !
    البته همون رای ها هم محترم هستن

    موافقم 23
    مخالفم 16
    1. Amirreza

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      آقا امیر یکی از برتری های فولکس دیفرانسیل عقب بودنشه ، یکی دیگه هم طراحی زیباتر کابین هست ، در پارامتر هایی هم که شورولت برتر است اختلاف ناچیز هست و در کل این دو خودرو بسیار نزدیک هم هستن و دوئل خوب و جذابی رو درست کردن ، البته از اونجایی که مطخصات خودرو ها نزدیک همه پس بحث آمریکایی باز و آلمانی باز هم اینجا در رای گیری تاثیر گذار بوده

      موافقم 8
      مخالفم 16
    2. بهزاد

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2366 ديدگاه)

      امیر جان پارامترهارو بیخیال شید.
      در تست motortrend شورولت بولت 75 مایل یا 120 کیلومتر کمتر از رقم اعلامی شرکت طی کرد و این نشان دهنده ی بی خاصیت و جعلی بودن بسیاری از پارامترهاست!
      کلا پارامترهای خودروهای برقی را فراموش کنیم چون این پارامترها در دنیای واقعی به اون عدد پارامتر اعلامی سازنده نمیرسه و نمیشه به پارامترها دلخوش بود و تا زمانی که برای این پارامترها متر و معیار مشخص و دقیقی درست بشه چند سالی فاصله داریم.
      پارامتر در دنیای پارامتر!

      موافقم 6
      مخالفم 17
      1. The Junior Mafia

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (18 ديدگاه)

        جناب بهزاد این کمتر اعلام کردن پارامتر ها در خودروساز های آمریکایی چیز جدیدی نیست،اگه مطالعه داشته باشید میفهمید همیشه اکثر پارامتر هایی که به قدرت و گشتاور ربط دارن رو آمریکایی ها بخاطر دلایل مختلف مثل مالیات،آلایندگی و شونه خالی کردن از سازمان بیمه کمتر اعلام میکنن،این شگرد از دهه ۳۰و۴۰میلادی وجود داشته،اما اروپایی‌ها یکم حساسن و شاید پارامتر های فولکس واگن مقداری دقیق تر باشه. البته خود من اصلا علاقه ای به خودروهای برقی ندارم فقط جهت اطلاع گفتم.روز خوش.

        موافقم 18
        مخالفم 3
  10. احمدرضا

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    این اسباب بازی ها که آمریکایی نیستن ? آمریکایی باید 6 متر طول داشته باشه موتور مکعبی با 8 سیلندر و مصرف سوخت 25 لیتر
    اینا چین خداوکیلی حداقل در شأن شورولت نیس با تاهو و سیلورادو
    به ID4 رای دادم

    فقط یکی بهم بگه طراحی بیرونی بی هویت یعنی چی دقیقن ??

    موافقم 19
    مخالفم 22
    1. porsche

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      ?

      موافقم 1
      مخالفم 5
  11. ایران

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (341 ديدگاه)

    بولت به صرفه تر هست

    موافقم 16
    مخالفم 17
  12. mahan

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    راستش نمی خوام تو این قسمت توی نظرسنجی شرکت کنم.چون واقعا فیوریت من نیستند ولی شورلت هم برد و شتاب نزدیکتری داشت و هم ارزانتر بود ولی حالا باید بررسی کرد این بهای ارزون چه قدر تو کیفیتش تاثیر گذاشته.این طور ماشین ها رو نه ما تست کردیم و نه افراد متعدد و مجرب تست کردند پس هیچ نظر قطعی نمیشه داد

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (733 ديدگاه)

      کاملا باهات موافقم هستم ماهان جان

      موافقم 5
      مخالفم 9
    2. BMW

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      اتفاقا یک سری مجلات بررسی بولت و هم ID.4 رو انجام دادن که در همه ی اونها بهش اشاره شده

      موافقم 1
      مخالفم 7
      1. mahan

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        خب بی ام و جان من خبری نداشتم.اگه اون ها گفتند بهتره پس بهتره.
        ولی من نمی تونم نظر بهتری و بدتری بدم چون اطلاعی ندارم

        موافقم 7
        مخالفم 0
  13. The Junior Mafia

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (18 ديدگاه)

    من خودم طرفدار آمریکایی ها هستم و اگه بدون هیچ تعصبی نظر بدیم،بولت گزینه بهتریه چون با قیمت کمتری داره پیمایشش با فولکس واگن یکیه،طراحی خوبی هم داره و اینارو در کنار وزن کمتر،گشتاور بیشتر و شتاب بهتر بزاریم خیلی گزینه مناسبیه،از طرفی برای داخل شهر هم ابعاد جمع و جور تری داره نسبت به فولکس،اما فولکس هم زیباست من از طراحی داخلیش خیلی خوشم اومد و به علاوه صندوق بزرگ تری هم داره و گارانتی بیشتر،درکل جفت ماشینای خوبین اما بستگی به سلیقه داره،من بولت رو انتخاب میکنم(نظر شخصی)

    موافقم 12
    مخالفم 12
  14. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    خب قطعا بولت….
    وزن کمتر….
    جمع و جور تر(برای استفاده شهری)….
    گشتاور بیشتر….
    پیمایش یکسان….
    قیمت کمتر….
    آمریکایی هم که هست(فولکسم خوبه اما من عشق آمریکایی هستم)
    درکل بولت….

    موافقم 16
    مخالفم 16
  15. محمد مختاری آذر

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    به نظر من قطعا فولکس واگن بهتره

    موافقم 11
    مخالفم 9
  16. porsche

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    میتونست فینال باشه چون فقط مک ای در حدشونه

    موافقم 0
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا