شورلت

دونات زدن جذاب شورولت کوروت C8 جدید

شورولت کوروت C8 جدید قطعاً خودروی هیجان‌انگیزی است. با وجود پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری در پشت صندلی‌ها که قدرت ۴۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متری دارد قطعاً با یک کوروت توانمند روبرو هستیم؛ و شورولت هم ادعا می‌کند این هیولا حداکثر سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعتی و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه‌ای دارد.


اما موضوع دیگری هم وجود دارد که باعث هیجان‌انگیزتر شدن کوروت می‌شود و آن‌هم حجم زیاد قدرتی است که به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. به این ترتیب دونات زدن با کوروت جدید امر اجتناب‌ناپذیری به نظر می‌رسد و همین حالا هم ویدئوی جذابی از نمایش کوروت منتشر شده است.


یکی از نویسندگان مجله‌ی رود اند تراک در اینستاگرام ویدئویی کوتاه از کوروت پیشرانه وسط که مشغول دونات زدن است را منتشر کرده و واقعاً هم این کار جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.


به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران این مجله‌ی معتبر قبل از دونات زدن پشت فرمان نسل جدید کوروت نشسته‌اند و در چند هفته‌ی آینده باید منتظر نتایج بررسی فنی و تخصصی آن‌ها باشیم. همچنین احتمال دارد که این خودروی آمریکایی وارد بخش جوایز خودروی پرفورمنس سال رود اند تراک نیز بشود.


اما چه چیزی باعث شده چنین چیزی از نظرمان بگذرد؟ با نگاهی به دیگر پست‌های حساب کاربری نویسنده‌ی رود اند تراک می‌توانید تست برخی خودروهای پرفورمنس دیگر به همراه نسل جدید کوروت را ببینید. در یکی از پست‌ها یک دستگاه پورشه ۹۱۱ زردرنگ و لوتوس اگزیج سبزرنگ به همراه کوروت در یک تصویر دیده می‌شوند.


اگر این‌گونه باشد احتمالاً کوروت جدید خطری واقعاً جدی برای سایر خودروهای اسپورت خواهد بود و حتی پیش از ورود به خط تولید در سال آینده نیز زنگ خطر را برای سایرین به صدا در خواهد آورد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. کورش

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (134 ديدگاه)

    فعلا که روی کاغذ کوروت جدید فوق‌العاده ست بیاد تو بازار تستش کنن ببینیم درعمل چجوریه باتوجه به همه آیتمهای تاثیرگذار رو کارایی یه ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    دنیای خودرو تاکنون ماشینی با این قیمت کم ، کیفیت خوب و پرفورمنس فوق‌العاده به خود ندیده… بدون شک رو فروش همه خودروهای اسپورت تاثیر می گذاره…
    .
    من هفت ساله اخبار خودرویی را دنبال می کنم تا حالا ندیدم ماشینی به اندازه کوروت C8 مورد توجه رسانه ها ، شبکه‌های اجتماعی ، مجلات خودرویی و دیگر سایت ها قرار بگیره….!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانیال_Surrey،England

      ۹ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      پس اون زمان که 720s اومد شما نبودی یا افتخار ندادین مطالبش رو بخونین.
      فعلا که هیچ نقدی از مجلات ازc8 نیومده،تعجب من اینه که چطوری به نیمه نهایی آمریکا و پرفورمنس سال رود اند ترک راه پیدا کرده؟؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۹ مهر ۱۳۹۸
        سوابق: (3088 ديدگاه)

        سالهاست در جریان معرفی اکثر سوپر اسپرت ها هستم ، انواع مک‌لارن 720s ، سنا و GT معرفی شدن ولی یک چهارم کوروت هم بازتاب نداشتن…
        نه فقط مک‌لارن بلکه انواع فراری ، لامبورگینی ، کوئینکزگ ، پورشه و بوگاتی هم معرفی شدن ولی کل پوشش خبری شون نهایتا ۱۰ روز طول کشید ولی قضیه C8 کاملا متفاوته… سه ماهه مدام در صدر اخبار سایتها و مجلات خودرویی هست…!!!
        (( این میزان در سایت پدال خیلی کمتر از مجلات خودرویی بزرگ هست ))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    از نظر فنی و طراحی داخلی، واقعا هیچ ایرادی بهش وارد نیست اما کاش طراحی بدنش بهتربود، به خصوص قسمت عقبش‌؛ انگار یه نفر که خیلیم حرفه‌ای نیست، تو کارگاه شخصیش با فایبرگلاس بدنه ساخته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۹ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      قسمت عقب رو از بالا هم که ببینی‌ یه سطح صاف پهن بیریخته
      بعضی‌ ماشین‌ها رو چند بار که میبینی‌ به مرور زیباتر به چشم میان
      اما این کوروت اصلا اینجوری نیست
      ولی‌ بجاش ماشین خوبیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Alireza

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    یکبار دیگه با این امریکایی دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسن

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1276 ديدگاه)

    سلطان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا