شورلت

رندرهای استادانه از کاماروی 2016

پیش‌تر اخبار و تصاویری از ششمین نسل شورولت کامارو منتشر شد و هم‌اکنون شاهد رندرهایی از این خودرو هستیم که می‌توانند اطلاعاتی در مورد طراحی جدید و تغییرات صورت گرفته به ما بدهند. این رندرها با توجه به پروتوتایپ های این خودرو در پیست نوربرگ رینگ طراحی شده‌اند و قضاوت در مورد ظاهر کاماروی ۲۰۱۶ را برایمان راحت‌تر می‌کنند.

2016 Chevrolet Camaro Rendering
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro Rendering
کامارو مسیر پر پیچ‌وخمی را در طول عمر ۴۷ ساله ی خود پیموده است تا به عنوان مسن‌ترین پونی‌کار ساخت جنرال موتورز معرفی شود و هم‌اکنون شورولت با جدیت تمام نسل ششم آن را نیز تولید می‌کند تا علاقه‌مندان این خودروی عضلانی را بار دیگر به وجد آورد.

2016 Chevrolet Camaro Rendering
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro Rendering
نسبت به سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ تیم طراحی جنرال موتورز تلاش بسیاری در زمینه تولید یک پونی‌کار متفاوت‌تر کرده‌اند اما پروتوتایپ های این نسل از کامارو نیز بیانگر ابعاد بیش از حد بزرگ آن می‌باشند و به نسبت موستانگ و چلنجر راحت‌تر می‌توان در مورد این نسل از شورولت کامارو قضاوت کرد. کاماروی ۲۰۱۶ شباهت‌هایی با نسخه کانسپت کامارو در فیلم ترانسفورمرز «عصر انقراض» دارد اما به نظر می‌رسد ایرادات آن خودروی کانسپت در این نسل برطرف شده است و مشخصات آن نیز بهبود یافته است.

2016 Chevrolet Camaro Rendering
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro Rendering
در زیر کاپوت این خودرو می‌توان شاهد پیشرانه‌های V6 و V8 بود که در نسل کنونی هم وجود دارند با این تفاوت که کارایی بهتری خواهند داشت. البته صدایی که از موتور این خودرو به گوش می‌رسد، خبر از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر می‌دهد که احتمالاً از کادیلاک ATS به عاریت گرفته شده است.

2016 Chevrolet Camaro Rendering
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro Rendering
با توجه به ATS، کاماروی ۲۰۱۶ از پلتفرم آلفای جنرال موتورز بهره می‌برد. تعلیق مستقل چرخ‌های عقب با استفاده از پنج اتصال، فنربندی دوگانه مک فرسون-استروت در جلو، استفاده از مواد آلومینیومی و امکانات دیگر از مشخصات این نسل از کامارو خواهند بود.

2016 Chevrolet Camaro Rendering
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro Rendering
2016 Chevrolet Camaro Rendering
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro Rendering
ترجمه: باربد حبیبی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. هیوا

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    جلوشو از مالیبو گرفتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeid

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      واقعا به نسبت قیمت و طراحی تو نوع خودش بهترینه . عضلانی پر قدرت و جذاب … کاش اینجا هم یه روز پلاک شه :(

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. وحید

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    جی ام هم دیگه اون جی ام سابق نیست!
    موتور دولیتری دیگه چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      این موتور هدف اصلیش رقابت با موتور 2.3 لیتری توربو موستانگه که برای جلب توجه اروپاییان ساخته شده
      موتور 2 لیتری کامارو هم قراره این ماشینو برای اروپایی ها جذاب تر بکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خاوری

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        دومی از همه زیباتر بود و یادآور کانسپ زیبای GM

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. پوری پوریا!

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (322 ديدگاه)

        ولی موتور 2 لیتری برای این مدل ماشینا زیادجالب نیست! اما مطمئنا
        شورلت از تولید موتور 2 لیتری هدفی داره!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ASTON MARTin

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          اگه موستانگم برای 2016 ساکت بمونه بی تردید این موفق میشه :)
          ولی خب اونم ساکت بشو نیستو باید منتظر یه رقابت جدید باشیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          اخه پیشرانه دولیتری؟
          من پژو2000 رو تقویت کنم،یا بدم منصوری تیونش کنه!!!،تو درگ اینو میبرم!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. M Power///

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    امیدوارم کاماروی بعدی این شکلی نباشه. البته در نمای جلو خوبه، ولی نمای عقب من رو یاد مزداrx7 ها میندازه. البته خوشبختانه فقط رندر است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. z28

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      اینکه خیلی قشنگه داشی ولی نمای پشتیشو عمرا اینطوری بزنند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      خوشگله منتها من دوست داشتم به جای پیشرانه 2لیتری توربو شارژ،پیشرانه4.5لیتری توربو شارژ میذاشت.
      من در این کلاس چلنجر رو بیشتر از همه دوست دارم چون اصالتش رو حفظ کرده
      و موتوری با حجم بالا روش میذاره…
      من ماشینای امریکایی رو با5 مشخصه میشناسم:
      هندلیگ متوسط-پر ابهت-صدای باحال-مصرف سوخت زیاد-موتور پر حجم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        کسری جان دو لیتری چه عیبی داره در عوض 272 اسب بخار تولید میکنه!!!موتورش برای کادیلاکه تازه امکان این که موتور دو توربوشارژری 3.6 لیتری با قدرت 420 اسب بخار هم براش بذارن هست.
        وزنش هم به خاطر پلتفرم جدیدی که داره بسیار کاهش پیدا میکنه.
        کسری جان این نکته رو هم بگم که کامارو تو ماسل کار ها از نظر هندلینگ سرآمده چه برسه به این که با پلتفرم آلفای جنرال موتورز بهترین مانور ها رو ارائه میده.
        بنا بر اخباری که به دست آوردم 272 اسب بخار حداقل قدرت موتورش خواهد بود حتی ممکنه با موتور های جنرال تا مرز 650 اسب هم پیش بره.
        چلنجرم واقعا” عالیه ولی باید مثل موستانگ و کامارو فکری به حال حجم موتور و وزنش بکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. مهران1

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    کامارو فقط کاماروی سری اول.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. japan cars

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    داره به سمت طراحی رادیکال میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Just germany...

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    امیدوارم هیچ کدوم از اینا نباشه
    اگه این شکلی باشه دیگه ماسل کار نیس
    کامارو فقط zl1 2013

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (481 ديدگاه)

      کشته مرده ی اون جمله ی آخرتم گل گفتی داداش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اون آخریه شبیه چلنجر شده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. e36

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    عکس اول ، نقره ایه بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. li@

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اگه مثه عکس اولی بشه خوبه!به نظرم کاماروی 2014 چندان خوشگل نشده ولی موستانگ جدید رو خیلی خوب تغییر دادن…و چه خوب که شورولت هم متوجه این موضوع شده و فهمیده که طرفدارها کاماروی خوشگل میخوان!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      در جواب بعضی دوستان عزیز که فرمودن موتور 2.0 لیتری برای کامارو معنی نداره:
      اولا” فقط کامارو نیست موستانگم 2.3 لیتری داره.
      ثانیا” 2.0 لیتری چه عیبی داره؟خصوصا” برای کامارویی که اولین نسل هاش موتور 240 اسبی هم داشته در ضمن این موتور 272 اسب بخار تولید میکنه.
      خودرو ها هر کلاسی هم که داشته باشن روزی باید به سمت پیشرفت حرکت کنند.
      کامارو برای 2014 سنگ تموم گذاشت و حالا قراره وزنش بسیار کمتر،طراحی داخلیش بهتر و مصرف سوختش بهتر بشه در ضمن به نظرم ابهتشم خیلی زیاده و اصالتشو در عین مدرنیزه شدنش حفظ کرده.
      جسارت نباشه برخی از دوستان طوری صحبت میکنن که انگار موستانگ خیلی ابهت داره این نسلش اونم مدرن شده و در عین حال هم ابهت و هم اصالت آمریکایی داره هم چنین کاماروی سال 2014 فقط پشتش یه ذره بد شده بود که به نظرم الان قشنگ شده هم از جلو و هم از عقب.
      راجع به چلنجرم بگم بالاخره اونم مدرنیزه میشه و ظاهرش و مشخصاتش تغییر میکنه و این نکته رو هم عارض شوم که چلنجر به نسبت کامارو و موستانگ بیشترین تغییرات ابعادی رو تا الان داشته و باید فکری اساسی به حال وزنش بکنه البته خوبی هاش رو به هیچ وجه انکار نمیکنم.
      خواهشا” دوستانی که بی صبرانه قضاوت میکنن یه نگاهی به این نسل از کامارو و موفقیت هاش بندازن.
      در هر حال من نظرم رو گفتم.همیشه عاشقانه کامارو رو دوست داشتم و دارم و زحمات جنرال موتورز رو در خصوص کامارو تحسین میکنم و باید گفت که صد البته انتخاب بین چلنجر و کامارو و موستانگ سلیقه ایه.
      ارادتمندم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. نوید

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    یاد کامارو سابق بخیر
    الان نه موستانگ و نه کامارو رنک و بوی قدیم رو ندارند.
    امیدوارم ک لااقل چلنجر اصالتش رو حفظ کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. REZA . JUST HYUNDAI

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    از ماستنگ های جدید خوشم نمی یاد
    ماستنگ هم ماستنگ های قدیمی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پوری پوریا!

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    رندر های خوبی هستند ولی فک نکنم کامارو جدید اونی که تو تصویر دوم هست باشه!! احتمال اینکه تصویر اول و یا سوم باشه زیاده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شلبى

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    جلوش بهتر میشه ولى بهتر که چراغاى عقبش این شکلى نشه بیشتر شبیه ماشیناى ژاپنیه ،اصالت امریکایى نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. بنده خدا

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.فقط کاماروzl1مدل2013…این چه طراحییه…عقبش شبیه لنسر میمونه…قیافه قبلیش خیلی بهتر بودش…ولی باز هر چی بگی از کوروت بهتره…با اینکه کوروت ارزونتره ولی کامارو جذاب تره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. datsun

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3496 ديدگاه)

    من تو ماسل ها کامارو رو خیلی قبول دارم
    اون z28 که تو پیست واقعا خودشو عالی نشون داده
    این نسل ببینیم چی کار میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      من تو ماسل کار ها چلنجر رو خیلی قبول دارم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. مصطفی

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    الکی نیست که موتور 2 لیتری می زاره حتما یه نقشه ای چیزی داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Behnam

    ۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    اگر GM بخواد همین روند طراحی رو برای کامارو پیش بگیره کم کم بجای Muscle Car باید بهش گفت Toy Car …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. MjM

    ۶ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (720 ديدگاه)

    طراحیش داره بد میشه از نظر من!..اگه این باشه از رقیباش عقب میفته…موستانگ الان یه سرو گردن بالاتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. parseh net30

    ۶ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    رندر هاشونم بدبختی قشنگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. یاسین

    ۶ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    فقط دوچ چلنجر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. amir

    ۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    اگه اینا باشه…….باید بگم اینم مثه موستانگ GT طراحیش اون مردونگی رو از دست داده……البته خدا رو شکر رندره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا