شورلت

رکورد کوروت جدید در نوربرگ رینگ منتشر شد؟!

شایعات جدید نشان می‌دهند شورولت کوروت C8 2020 مجهز به پکیج Z51 یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۲۸.۳۰ ثانیه طی کرده است. این اطلاعات را ماسل کارز اند تراکس بدون ذکر منبعی برای خبر خود منتشر کرده است.


وقتی که رسانه‌ها با مدیر این مجله تماس گرفته‌اند او گفته است مجله‌ی یاد شده در انتشار اخبار کوروت جدید جلودار بوده و البته برای کسب اطلاعات بیشتر باید با خود خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده صحبت نمود. البته رسانه‌ها با خود شورولت نیز تماس گرفته‌اند تا درباره چند و چون این خبر اطلاعاتی کسب کنند ولی فعلاً خبری منتشر نشده است.


مهندسان شورولت چند باری با کوروت جدید در جهنم سبز ظاهر شده‌اند و این کار جای تعجبی نداشته است. این شرکت قبلاً اذعان داشته برنامه‌هایی برای حضور در پیست‌های نوربرگ رینگ و ویرجینیا دارد.


برای یادآوری بد نیست بدانید سریع‌ترین کوروت در نوربرگ رینگ مدل ZR1 2012 است که رکورد رسمی ۷ دقیقه و ۱۹.۶۳ ثانیه‌ای را ثبت نموده است. البته یکی از مهندسان کوروت قبلاً ادعا کرده کوروت ZR1 2019 رکورد ۷ دقیقه و ۰۴ ثانیه‌ای را در این پیست برجای گذاشته و اما شورولت هرگز به‌صورت رسمی بیانیه‌ای دراین‌باره منتشر نکرده است. دیگر شورولت سریع در جهنم سبز مدل کامارو ZL1 1LE 2018 با زمان ۷ دقیقه و ۱۶.۰۴ ثانیه بوده است.


یکی دیگر از خودروهایی که رکورد مشابهی دارد ب ام و M4 GTS می‌باشد که توانسته یک دور این پیست را در ۷ دقیقه و ۲۷.۸۸ ثانیه طی کند.

2016 BMW M4 GTS
به خاطر اینکه می‌دانیم نسخه‌های قوی‌تری از نسل جدید کوروت در راه هستند بنابراین رکورد ۷ دقیقه و ۲۸.۳۰ ثانیه می‌تواند نقطه آغاز خوبی برای توسعه محصولات جدید شورولت باشد. شایعاتی درباره استفاده مدل ZR1 جدید از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو به گوش رسیده است. همچنین گفته می‌شود این خودرو از سیستم هیبریدی سود خواهد برد. ظاهراً این نیروگاه حداقل قدرت ۹۰۰ اسب بخاری داشته و چنین محصولی قطعاً در نوربرگ رینگ عملکرد بهتری خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    فقط رخ بیمر ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کریم

      ۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (20 ديدگاه)

      این رکورد چیزی از ارزش های کوروت کم نمی کنه.
      کوروت بر خلاف سایر سوپراسپرت ساز ها برای اثبات خودش نیاز به رکوردگیری نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Alireza

        ۱ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (628 ديدگاه)

        چرا باید از ارزش هاش کم کنه؟ واسه ی اسپورت رکورد عالی و فضایی هست و با بیمر m4gts که مختص پیسته یکی شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مانی

        ۲ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (2485 ديدگاه)

        فراری برای اثبات خودش نیاز به رکورد پیست داره اما کروت نه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. MOHAMMAD.DEMON

    ۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    اون روز میبینم تو همین پیست zr1 رکورد 6.۴۰ الی 6.۴۵ بزنه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. Elmiraj

    ۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3078 ديدگاه)

    خوبه اما عالی نیست…؟!؟!
    .
    این خبرو سه روز قبل motor1 گذاشت ولی شورولت هنوز واکنشی نداشته و تایید یا ردش نکردن .
    من بین ۷:۱۵ و ۷:۲۰ را انتظار دارم و مطمئنم که می‌تونه بزنه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۲ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2485 ديدگاه)

      کوروت یه بال عقب بزرگ نصب کنه و مشکل
      کم فرمونیش رو حل کنه میتونه خیلی‌ بهتر باشه
      بر عکس پورشه که فرمونه عالی‌ داره و حتی خیلی‌ کم بیشفرمونی داره
      که راننده‌های حرفی‌ حال کنن کوروت یکمی کم فرمونی داره
      البته باعث میشه رام تر باشه و رنندگان عادی بهتر کنترلش کنن
      کوروت باید تو مدل هائی که پکیج مخصوص پیست دارن مشکل رو حل کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. JDM

    ۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (23 ديدگاه)

    کمپانی بیاد تست کنه خیلی سریع تر میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MAHDI

    ۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مجله ROAD & TRACK در رقابت انتخاب خودروهای پرفومنس سال 2020که اگه یادتون باشه پدال مطلب شروع این رقابت هارو گذاشت که در پاین یک خودروی پرفومنس برای سال 2020 انتخاب میشه اما رده بندی دیگه ای هم داره برای شناخت خودروهای پرفومنس برتر و البته زمان گیری این خودروها در پیست این مجله آمریکایی !!!!

    رده بندی انتخای خودروهای برتر!!!!

    جایگاه 11 :: پورشه 911 کررا S
    جایگاه 10 :: لامبورگینی هوراکان اوو
    جایگاه 9:: تویوتا سوپرا
    جایگاه 8:: هیوندای ولوسترN
    جایگاه 7:: مزدا MX5
    جایگاه 6:: لکسوس RCF ترک ادیشن
    جایگاه 5:: مکلارن 600 LT
    جایگاه 4:: لوتوس اوورا GT
    جایگاه 3::نیسان GTR نیسمو
    جایگاه 2 :: ب ام و M2 کامپتیشن
    جایگاه 1:: شورولت کوروت C8

    رقابت LAP TIME خودروها در پیست!!!!

    1::لامبورگینی هوراکان اوو تایم// 1:20.00
    2::مکلارن 600 LT تایم // 1:20.42
    3::شورولت کوروت C8 تایم // 1:22.83
    4::پورشه 911 کررا S تایم // 1:23.08
    5:: نیسان GTR نیسمو تایم// 1:23.80
    6:: لوتوس اوورا GT تایم // 1:25.35
    7::ب ام و M2کامپتیشن تایم// 1:26.91
    8::لکسوسRCF ترک ادیشن // 1:27.56
    9::تویوتا سوپرا تایم // 1:28.93
    10::هیوندا ولستر N تایم // 1:31.44
    11::مزدا میاتا RF تایم // 1:34.64

    (( در پایان انتخاب خودروی سال road & track برای سال 2020 هیوندای ولستر N بوده برای رانندگان))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. kf

      ۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (102 ديدگاه)

      سلام
      اقا مهدی دلیل دیس لایک خوردنت چیه ؟؟؟؟
      هر چی تایپ میکنی چند نفر هستن بی دلیل دیس لایک میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۱ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (420 ديدگاه)

        مشخصه چون اون تعداد اصلا نمیخونن
        چون مشخصه جهت کامنت هاشون

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        مهدی یه مدت طولانی زیر هر پست مرتبط و غیرمرتبط، به طرفداری از ب‌ام‌و، کامنت‌های بعضا افراطی میذاشت؛ همین باعث شد دید یه سری دوستان بد شه تا جایی که حالا اگه حرف درستیم بزنه، چشم بسته بهش دیس‌لایک میدن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سامی

      ۲ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (50 ديدگاه)

      واقعن لذت بخش کار میکنه این کاربر.خیلی از اطلاعات سایت توسط ایشون به مخاطب عرضه میشه.تشکر فراوان.حیف جوون های ایرانی که با به طرز بدی دارن سوخت میشن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا