شورلت

عملکرد فراتر از انتظار کوروت جدید در نوربرگ‌رینگ

شورولت زمان زیادی را صرف توسعه‌ی نسل جدید کوروت C8 در پیست مشهور نوربرگ رینگ کرده است.


مدیر توسعه‌ی کوروت در مصاحبه با رسانه‌ها تائید کرده که این خودرو یک هفته پیش از رونمایی رسمی در کالیفرنیا روانه‌ی نوربرگ رینگ شده است.


زمان به دست آمده توسط کوروت جدید در نوربرگ رینگ با رانندگی راننده‌ی مسابقه‌ی کوروت اولیور گاوین ثبت شده ولی مدیر کوروت نگفته که رکورد این خودرو در چه حدی بوده است. البته او اظهار داشته کوروت جدید انتظارات تیم توسعه در نوربرگ رینگ را برآورده کرده و حتی از آن فراتر هم رفته است.


یکی دیگر از مدیران تولید کوروت نیز در پاسخ به این سؤال که شورولت چه زمانی رکورد رسمی کوروت در نوربرگ رینگ را اعلام خواهد کرد گفته خودش هم از این موضوع خبر ندارد اما در نهایت این رکورد به رسانه‌ها درز خواهد کرد.


استفاده از طراحی پیشرانه وسط برای کوروت جدید می‌تواند تأثیر مثبتی روی هندلینگ این خودرو به ویژه در پیست مسابقه بگذارد. آخرین باری که کوروت در نوربرگ رینگ تست شد به مدل پیشرانه‌ی جلوی ZR1 پیشرانه جلوی ۷۵۰ اسبی مربوط می‌شود که رکورد ۷ دقیقه و ۰۴ ثانیه را از خود بر جای گذاشت.


با این وجود انتظار نداریم که نسل جدید مجهز به پکیج Z51 که قدرت ۴۹۵ اسبی دارد زمان ZR1 2019 را تهدید کند اما خب شاسی پیشرانه وسط آن می‌تواند باعث شود کوروت جدید سریع‌تر از رکورد ۷ دقیقه و ۱۹.۶۸ ثانیه‌ای کوروت ZR1 C6 با قدرت ۶۵۰ اسبی عمل نماید.


نسل جدید کوروت فعلاً با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری که قدرت ۴۹۵ اسبی و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب فرستاده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Amir.ferrari

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (131 ديدگاه)

    کوروت اینجا، کوروت اونجا، کوروت همه جا…

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Saeed

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (757 ديدگاه)

      تو ایران: پراید اینجا. پراید اونجا. پراید همه جا.
      پ.ن: سایپای نامرد حداقل یکم تنوع رنگ میزدی. از بس پراید و سمند سفید تو خیابون دیدم دیگه کلا وقتی میخوام یک سوپر کار رو تو ذهنم تصور کنم به رنگ سفید در میاد!!!??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3102 ديدگاه)

    تایمش بیشتر از ۷:۱۵ و احتمالا کمتر از ۷:۱۰ دقیقه نخواهد بود…
    تایمی که با نسبت قدرت به وزن ۳/۰۸ کیلوگرم بر اسب بخار تا حالا در نوربرگرینگ سابقه نداشته…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی ۹۱۱

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (459 ديدگاه)

    من به عنوان یه طرفدارپورشه gt2rsوقتی یه کوروت ۸۰۰ اسبی رو نمایی بشه احساس خطر نمیکنم ولی وقتی یه فراری یا مکلارن ۷۰۰ اسبی رو نمایی بشه نگران میشم البته با احترام به کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط انگلستان

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (1045 ديدگاه)

      مهدی عزیز و گرامی و پورشه 911 سوار حرف درستی زدی من هم به عنوان طرفدار مکلارن و فراری اگه یه پورشه 800 اسبی رونمایی بشه احساس نگرانی می کنم چون احتمال اینکه فراری و مکلارن رو شکست بده خیلی زیاد هستش
      به نظر بنده در حال حاضر مکلارن و پورشه و فراری در راس خودروسازی جهان هستن و هر سه تاشون چیزی کمتر از هم ندارن و هر سه اول هستن و پیشرو در ارائه بهترین خودرو ممکن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمدهادی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    والبته لامبو اس وی جی هم تو رده همین هیولاها قرار داره
    اس وی جی همون ماشینی بود که جی تی ۲ رکورد نوربرگرینگو از دست اون دراورد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا