شورلت

سیلورادو 2014 های کانتری، یک وانت گران قیمت آمریکایی

شورولت از معروفترین وانت خود یعنی سیلورادو در رده “های-کانتری” یا سرزمینهای بلند، رونمایی کرد. وانت غول پیکری که در پاییز امسال روانه بازار خواهد شد.

2014 Chevrolet Silverado High Country
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
شورولت سیلورادو با ضربه گیرهای جدید و همرنگ بدنه در جلو و عقب، جلوپنجره کرومی با میله های افقی، قطعات و تزئینات کرومی متعدد در اطراف بدنه، آیینه ها، و دستگیره های درب ها و همچنین رینگهای ۲۰ اینچی براق کرومی قرار گرفته بر تایرهای چهار فصل ۲۷۵/۵۵، کاملاً چهره ای کلاسیک و آشنا دارد.

2014 Chevrolet Silverado High Country interior
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
2014 Chevrolet Silverado High Country interior
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
2014 Chevrolet Silverado High Country interior
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
در داخل کابین هم ترکیب تودروزی با استفاده از چرم قهوه ای، سیستم کمک پارک با سنسورهای جلو و عقب (که برای چنین خودروی درشت اندامی کاملاً ضروری به نظر می رسد)، سیستم MYLink همراه با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سیستم صوتی Bose، صندلیهای گرم و سر شونده الکتریکی که با چرم سوراخدار پوشش داده شده اند و آرم High Country روی پشت سری ها را می توان از تفاوتهای این سیلورادو نسبت به مدلهای پایه دانست.

2014 Chevrolet Silverado High Country
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
2014 Chevrolet Silverado High Country
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
2014 Chevrolet Silverado High Country
۲۰۱۴ Chevrolet Silverado High Country
سیلورادوی های کانتری بصورت استاندارد از یک موتور ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری با مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر استفاده می کند. این در حالیست که گاوچرانهای آمریکایی حتی می توانند یک موتور هشت سیلندر بزرگتر ۶.۲ لیتری را برای آن انتخاب کنند. هر دو موتور از سیستم های مدیریت فعال سوخت و غیر فعال کردن سیلندرهای اضافی و زمانبندی متغیر سوپاپها برای بهینه سازی مصرف سوخت بهره می برند.

تجهیزات اختیاری نظیر ترمز ویژه تریلر، پکیج هشدار برای راننده، فرمان گرم شونده، پدالهای قابل تنظیم، سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب و غیره نیز قابل سفارش می باشند. قیمت پایه سیلورادو ۲۴,۵۸۵ و قیمت مدلهای دو کابین آن ۳۲,۷۱۰ می باشد. در مورد مدل های-کانتری هنوز قیمتی منتشر نشده اما احتمالاً با ۳۰ درصد افزایش نسبت به مدلهای پایه و در حدود ۵۵ هزار دلار خواهد بود. رقبای این وانت هم در ابتدا فورد F-150 و سپس تویوتا توندرا، دوج رم و GMC Sierra می باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. مسی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (269 ديدگاه)

    اونا *سیلورادو* دارن … ما هم *باردو* داریم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      عجب طراحی مردی داره این ماشین…

      ابهت ابهت ابهت در کنار ابهت…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. john

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      وایسید بینم این عکس اولی واسه هیپنوتیزمه؟؟؟ یه بار دیگه چراغای جلو رو نگاه کنید!!!!عکس یه نمه دستکاری شده.
      طراحی مردونه که اصلا خاصیت شورلته! به جز کوروت که نشونه ای از مردونگی نداره.درست عکس کامارو!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. meysam

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    هه هه !!
    هنوز وانت پراید ندیدن تا خط تولید وانت شونو تخته کنن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سروش

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    میشه یه مقایسه بین این خودرو ها که گفتین انجام بدین ( فورد F-150 و تویوتا توندرا، دوج رم و GMC Sierra )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      لطفا یک مقایسه هم بین این وانت با سایپا 151 ،نیسان زامیاد و وانت پیکان داشته باشید تا بدونیم توی این بازار پررونق و پر از تنوع کدوم رو انتخاب کنیم!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سالار

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    رونی کلمن اگه ماشین بود شبیه همچین چیزی میشد :دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mahsa

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    امریکا تو ماشینای سنگین و شاسی بلند و وانت حرف اولو میزنه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. شروين

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    امریکا تو همه چیز حرف اوله… سوپر اسپرت هاش مثل کروت و وایپر و ماسل هاش مثل چلنجر و کامارو. و…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. سايه سفيد

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (66 ديدگاه)

    بچه ها حواستون به مصرفش بود
    موتور هشت سیلندر
    مصرف 10
    اینا تو چه بهشت خود ساخته ای هستن
    ما تو چه جهنم خود ساخته ای هستیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. VAHID JINPACHI

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    اصلا این خودرو در برابر کارا هیچ حرفی برای گفتن نداره .
    سایپا نا مطمئن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد.............

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    آقاااااااااااااا توجه کردییییییییین
    این وانتای داخلی چقد اسمشون هم خنده داره(باردو-کارا)
    هههههههههههههه
    یه لحظه توجه کردم ترکیدم
    از سیلورادو میشه به عنوان تریلر واسه جابجا کردن 20 تا باردو استفاده کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. taha

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    واقعا” جالبه که یه آپشن داره اونم تنظیم پدال هاس!! اون وقت 206 اتومات انقدر پدال ترمزش بالاس که اگه صندلی رو بدی عقب دستت به فرمون نمیرسه. بدی جلو هم پات میخوره تو فرمون.
    تازه این 206 مونه. دیگه باردو و کارا رو که دوستان گفتن :دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mahsa

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    نه شروین خان تو اونایی که گفتی امریکا اول نیست بلکه ایتالیا و آلمان اولن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. volek

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      راست میگه واللا..شروین پس شرکتای ایتالیایی و آلمانی این وسط هویجن؟؟!!!!! بعضیا عجیب عشق آمریکا دارن کلا!!!!
      نکته ی دیگه این که ایول!! بین دخترای ایرونی هم یکی پیدا شد که عشق ماشین باشه.یه نفر پیدا شد که اعلام کنه زنا هم از ماشین سردر میارن.من نمیدونم چرا تعداد زنا تو پدال اینقدر کمه!

      بابا راجع به پورشه که میتونین نظر بدین یا نه؟

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. hamed

      ۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      شما اگه قیمت سوپر اسپرت های اروپایی رو با امریکایی مقایسه کنی می بینی قیمت امریکایی ها گاهی تا یک دهم اروپایی ها هم میرسه.
      یعنی ماشین مفت.
      پس امریکا حرف اول رو میزنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. دلامونته

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (274 ديدگاه)

    من عاشق پیکاپ های سنگین مخصوصا آمریکایی هستم ، توی جزیره کیش یه تویوتا توندرا V8 مشکی و یه سیلورادوی مشکی است که چرخهای عقبش هم هر کدام جفت هستند ، سیلورادو واقعا عظمت داره نسبت به تویوتا ، اگزوزش به اندازه اگزوز اتوبوس های volvo بود ، واقعا خفن بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شروین

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    ولک و مهسا جان، ماشینای آلمانی و ایتالیایی فقط ادعاشون زیاده. لامبورگینی که جلو کروت کم میاره و هر صد کیلومتر 30 تا میسوزونه و موتورش هم جز بی دوام ترین هاست. بنز و بی ام هم فقط تو ایران بین ایرانیا بزرگن اگه نه عددی نیستن…
    من رو امریکا متعصب نیستم اما کشوریه که 100 سال از اروپا جلو تره. رو نمی کنه که رقابت وجود داشته باشه. اون موقع که آلمان و ایتالیا فرغون می ساختن امریکا ماشین دنده اتومات می ساخت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دلامونته

      ۵ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (274 ديدگاه)

      من ماشینای آمریکایی را دوست دارم و مخصوصا روی کادیلاک تعصب دارم،( اسم دلامونته را هم که انتخاب کردم به این دلیله که پدربزرگ موسس کمپانی کادیلاک اسمش بوده : آنتونی دلامونته کادیلاک ) ماشینای آمریکایی خوب هستند ولی از حقیقت هم نمیشه فرار کرد که تمایل بیشتر مردم دنیا به سمت ماشینای جمع و جور و سوپر اسپرتهایی با طراحی آلمان و ایتالیا است ، و در ذهن خود برای اونا (لامبو-فراری-پورشه و …) ارزش بیشتری قائل هستند، و آمریکا به خاطر ذائقه مردش و سنت خودروسازیش به سختی به این مساله می پردازه، ضمنا کوروت در مسیر مستقیم عالی عمل میکنه ولی در مسیرهای مارپیج به دلیل شتاب جانبی کمتر کم میاره از پورشه و لامبو، بنز و بی ام و هم غولهای ماشین سازی دنیا هستند و دائما از لحاظ اعتبار برند ، رتبه هایی بین اول تا پنجم را میارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hamed

        ۷ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (8 ديدگاه)

        در این بین نباید از هندلینگ جذاب و خوب امریکایی ها قافل شد که براحتی باعث غلبه بر نیروی g جانبی در پیچ میشه …

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. کیوان

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    ماشین فقط
    امریکایی قدرت شتاب زیبا جذاب خشن اقا end ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. شروین

    ۷ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    دالامونته جان… قبول دارم که ذائقه مردم زیاد با ماشین امریکایی خوش نمیاد، اما این به این معنی نیست که پورشه و … از اونا بهترن. بعدش هم اتفاقا کروت و وایپر تو جاده ی مستقیم شاید از لامبو و امثالش کم بیارن چون مثل اونا تا خرخره تیون شده نمیان از کارخونه بیرون، اما تو جاده های مار پیچ حرف اولن چون هم گشتاورشون وحشتناک بالاست و هم شتاب جانبیشون که بالاتر از 1 هست. که هیچکدوم اون غولهای مد نظر شما نه اون شتاب جانبی رو دارن نه خیلی چیزای دیگه…
    من بی احترامی نمی کنم به نظر هیچ کس، اما تکنولوژی ماشینای امریکایی خیلی بالا تر از بقیه است و حتی هنوز کاملا رو نمایی نشده به خاطر وجود داشتن رقابت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ذلامونته

      ۹ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (274 ديدگاه)

      سلام شروین جان،با اینکه خودم عشق ماشین آمریکایی هستم ، قبول دارم شورلت کوروت c6 و c7 استینگری و دوج وایپر 2013 روی مساله پایداریشون خیلی کار شده ، اما اگه دقت کنی محصولات سالهای قبل مثل دوج وایپر هنسی با 1000 اسب قدرت فقط لاستیک دود میکنند انگار که برای مسابقات درگ ساخته شده اند و به خاطر داشتن گشتاور بالا و دیفرانسیل عقب بودن سر پیچها تعادل فراری و پورشه را ندارند ( البته منحرف شدن قسمت عقب برای خیلی از افراد خوشاینده ) ،و آیا به نظر شما پورشه 911 turbo s حریف کوروت و وایپر نمیشه ؟ (911 با حجم 3.8 و وایپر با حجم 8.4)
      به نظر من :
      سوپر اسپرت آمریکایی=حجم بالای موتور،گشتاور بالا،ناپایداری،قیمت پایین
      سوپر اسپرت اروپایی=جمع و جور،پایدار، عامه پسندتر، طراحی داخلی و بدنه زیباتر و با کیفیت تر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. پویا

    ۹ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام من gmc رو که وانت هستش روندم لامسب تو پیچ ها از جنسیس هم راحت تره …
    عین وانت باردو…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شروین

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    نه که حریف نمیشه. اون نا پایداری که شما میگه مال راننده اییه که بلد نیست با ماشین امریکایی راننگی کنه و به خاطر گشتاور بالا و نبودن جینگولک بازی هایی مثل کنترل پایداری. اگه نه دست راننده حرفه ایی باشه اچه رو کاغذ که شتاب جانبی بالا تر از 1g باشه
    و چه تو پیستی که همه روش ادعا دارن یعنی نوربرگ رینگ پورشه و امثالش حرفی جلو کروت و وایپر ندارن. وایپر 7.12 زده. پورشه هم هر وقت زد قبول.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. شروین

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    کروت هم که 7.22 زده اما پورشه 911 اس 7.30 زده. بعدم اگه 3.8 ا به جاش 2 تا توربو داره اما وایپر تنفس طبیعیه. بعدم اگه به حجم پایین باشه دوج دارت با 2000cc تو 1.9 ثانیه صفر تا صد رو زده. یعنی از بوگاتی هم سریعتر. پس اون جوریشم شدنیه برا ماشین امریکایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امیرعلی

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان سلام: من تو منطقه آزاد ارس دارم کارخانه احداث میکنم تموم مدلهای آمریکایی هم اینجا موجودهستش ، به نظر شما برای تردد روزانه و زیرپا کدوم یک از این وانت ها بهتره ؟ البته منظورم بار کشی نیستش ، بیشتر برای تردد توی جاده ورفت آمد روزانه مد نظرم هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. dariush

    ۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فقط امریکایی و اینم بگم که فورد رپتور خیلی خفن تر و قوی تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. پرهام1

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو اهواز تا دلتون بخواد از این غولها هس جی اس ام فورد سیلورادو کامارو زد ال 1 موستانگ و ……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mohamad.poormand2019@yahoo.com

    ۱۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به امید خدا وند بزرگ کشور آمریکا هرچه زودتر دست از شرارت وکشتار مردم جهان به عناوین مختلف بردارد وازکشور جمهوری اسلامی معذرت خواهی کند ماهم ملت شریف ایران دوست داریم از این صنعت مدرن ودیگر تکنو لوژی های مدرن که باعث پیشرفت کشور ما شود استفاده کنیم طبق گفته مقام معظم رهبری زندگی خوب وسالم برازنده هر ایرانی است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. صابران

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود بر پورمند عزیز. حرفت حسابه داداش گلم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا