شورلت

تبدیل نسل قبلی شورلت سیلورادو به یک هیولای شش‌چرخ!

یک شرکت اهل جمهوری چک با اضافه کردن یک محور سوم به عقب نسل قبلی شورلت سیلورادو و ارائهٔ یک کیت قدرت برای آن، این پیکاپ آمریکایی را به یک هیولای شش‌چرخ قدرتمند تبدیل کرده و آن‌را Bureko 6×۶ نامیده است. علاوه بر این، این شرکت برای سیلورادو پانل‌های بدنهٔ سفارشی را هم تدارک دیده که به‌طور قابل‌توجهی چهرهٔ خودرو را عوض کرده است. ازجملهٔ دیگر تجهیزاتی که این شرکت به سیلورادو اضافه کرده نیز می‌توان به پوشش محافظ Line-X XS-100 قسمت بار، جعبه‌ابزار و تجهیزات آفرود اشاره کرد.

در زیر کاپوت Bureko 6×۶ اما همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 استاندارد سیلورادو با ۴۲۰ اسب بخار قدرت قرار دارد ولی برای این موتور شش کیت قدرت مختلف ارائه شده که قدرت آن‌را به ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. تمامی مدل‌های این ماشین اما به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ شش‌چرخ محرک با گیربکس کمکی الکترونیکی و قفل اتوماتیک چرخ‌ها مجهز هستند. هر سه محور نیز به رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های آفرود متصل شده‌اند درحالی‌که تعلیق محور عقب هم از نوع بادی است.

با وجود اینکه Bureko 6×۶ خودرویی خشن و با توانایی‌های آفرود بالایی است اما در داخل از تجهیزات و امکانات لوکس و مدرنی چون سیستم صوتی Bose، دوربین دید عقب، تنظیم برقی ۸ جهتهٔ صندلی راننده با تهویه و گرم‌کن، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای و… برخوردار است. قرار است این هیولای شش چرخ در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت امسال که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود به نمایش درآید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    خیلی خفنه ولی ۶چرخ بهش نیومده

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      دقیقا
      یه کم زیادی زمخت شده
      چرخهای عقب زیادی فضا گرفته با وجودی که خودش ماشین درشت و طویلی هست
      شاید بهتر بود برای ۶ چرخه شدن فاصله بین چرخهای عقب و کابین و سپر عقب با کشیده تر شدن شاسی بیشتر میشد
      تا بغلش این همه فشرده به نظر نیاد و با ابهت تر بشه
      فضای بار هم کاربردی تر بشه
      البته در کل ایده خودروهای ۶*۶ واقعا برام جذابه
      غولهایی بی شاخ و دم اما خاص هستن واسه خودشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد مهدی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    اگه چهار چرخ بود خیلی خوشگل تر می شد
    اما حالا با شش چرخ توانایی هاش خیلی بیشتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. f35

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    همه عشقشو دارن شبیه مرسدس بشن
    جی 63 معلومه از اول شش چرخ بوده و این و هنسی فقط یه محور اضافه میکشن شبیه بنز ده تن شده دراز بی خاصیت( البته ده تن نه ها )

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Omid

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      تفاوت قیمت g63با اینا خیلیه قابل مقایسه نیستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. طاها

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (51 ديدگاه)

      یه ماشین آمریکایی با اصالت رو یه ایرانی هم شبیه مرسدس نمیکنه
      تعصب حتما پرایدم ته طراحیش مال بنزه

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. me84

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    مگه پیکاپ تراکهای آمریکایی تو اروپا عرضه میشن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چه رنگ امیزی داره اون مدل مشکی رنگش هیولاهای شش چرخ هم بد نیستا یه جورایی خوراک افرود تو بیابان و برف هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. omid622

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    با این قد و قواره حال نمیکنم خیلی خزه
    اگه آفرود وحشی میخواید
    فورد رپتور سوپر کرو یا سوپر کب
    اگه هم آفرود میخواید و هم لوکس باشه
    جی ام سی سیرا دنالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هامر فیس?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا