شورلت

شورلت سیلورادو HD تاج پادشاهی یدک کشی را از فورد سوپردیوتی گرفت

در دنیای خودرو اغلب جنگ بر سر اسب بخار یا سرعت و شتاب است اما در دنیای تراک‌های وظیفه سنگین، نبرد اصلی در ظرفیت یدک کشی جریان دارد. سال‌ها است که تراک‌های سوپردیوتی فورد بر قلمروی یدک کشی سلطنت کرده‌اند اما حالا شورلت با سیلورادو HD مدل ۲۰۲۱ به این پادشاهی پایان داده است. این پیکاپ سنگین شورلت برای مدل ۲۰۲۱ به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده که بیشترین ظرفیت بکسل در کلاس خود را برای آن به همراه داشته است.

سیلورادو HD مدل ۲۰۲۱ حالا می‌تواند تا حداکثر ۱۶,۳۳۰ کیلوگرم را یدک بکشد که این ظرفیتِ دیوانه‌وار در مدل ۳۵۰۰HD تک کابین محرک عقب با پیشرانهٔ ۶.۶ لیتری دورامکس دیزلی، گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک و پکیج Max Tow ارائه می‌شود. برای مقایسه، فورد F350 کنونی با پیشرانهٔ ۶.۷ لیتری V8 دیزلی حداکثر می‌تواند تا ۱۶,۰۵۰ کیلوگرم را یدک بکشد که هرچند هرگز رقم کمی محسوب نمی‌شود اما از سیلورادو مدل ۲۰۲۱ کمتر است. در همین حال، حداکثر ظرفیت بکسل رم ۳۵۰۰ هم ۱۵,۹۲۰ کیلوگرم است.

به گفتهٔ شورلت، مهندسان با به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری سیستم تعلیق و چرخ‌ها توانسته‌اند ظرفیت بکسل سیلورادو HD را ۲۳۰ کیلوگرم افزایش دهند و آن‌را به بهترین تراک کلاس خود تبدیل کنند. علاوه بر این، تکنولوژی‌های یدک کشی جدیدی مثل نشانگر طول تریلر، بهبود دید به قسمت بار با قابلیت زوم کردن و راهنمایی برای اتصال تریلر به چرخ پنجم و ارتقاء دید پشت تریلر با راهنمایی و نشانگر زاویهٔ تریلر هم به سیلورادو HD مدل ۲۰۲۱ اضافه شده است.

همچنین برای مدل ۲۰۲۱ به خانوادهٔ سیلورادو HD چهار نسخهٔ ویژهٔ جدید بنام‌های کارهارت ادیشن، میدنایت ادیشن، Z71 اسپرت ادیشن و Z71 کروم اسپرت ادیشن هم اضافه شده است که هرکدام ویژگی‌های داخلی و خارجی خاصی را به همراه دارند. شورلت سیلورادو HD مدل ۲۰۲۱ هم‌اکنون در حال تولید است و پاییز امسال راهی نمایندگی‌های فروش می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    شورولت = قلدر

    موافقم 82
    مخالفم 18
    1. زیزیگولو

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (4781 ديدگاه)

      این شونزده تون بار میکشه!!!! دیگه راننده کامیونا واسه چی این همه هزینه کنن کامیونای گرون قیمت بخرن؟؟ بجاش میرن با یه دهم قیمت کامیون یه شورلت سیلورادو میخرن کار همون کامیونو واسشون میکنه!!!!

      موافقم 65
      مخالفم 8
      1. سعید(تهران)

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (496 ديدگاه)

        اینجوریام نیست دوست عزیز، این ظرفیت یدک کشی برای شرایط کاملا کفی و بدون شیب هست، پر واضحه که اگه شیب مثبت باشه موتور به شدت آسیب میبینه و اگه منفی باشه ترمز ها قادر به نگه داشتن همچین یدک سنگینی نیستن، هرچند که کشیدن همچین یدکی فوق العادس ولی بیشتر جنبه تبلیغاتی داره ( و خب میدونی آمریکاس دیگه) و اینطور نیست که بخواد جای یه کشنده سنگین رو بگیره…

        موافقم 39
        مخالفم 5
        1. زیزیگولو

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (4781 ديدگاه)

          سعید حرفت درسته منظور منم این نیستش که این جای کامیونو بگیره …. منظور من از این کامنت یجور تعجبو حیرت بود از این که این میتونه 16 تن رو بکشه، البته من فکر میکنم مهندسای سازنده این سیلورادو واسه شیب مثبتو منفی هم در زمان حمل همچین باری یه فکر چاره کردن و همینطوری الکی اینو به بازار عرضه نکردن

          موافقم 15
          مخالفم 1
        2. رامین

          ۳۰ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          درست میگید ولی اون سیستم انتقال قدرت و دیفرانسیل و پلوس و شاسی چی می‌گه لامصب حالا موتور هیچ

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. SRT

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (606 ديدگاه)

      رم: ابر قلدر

      موافقم 34
      مخالفم 5
    3. Mad.z.Max

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      بلند بگو ماشالااااا..

      موافقم 13
      مخالفم 1
    4. فرشید

      ۱۹ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (58 ديدگاه)

      جان!!!!!!! تراک‌های وظیفه سنگین!!!! این هم ترجمه جدید heavy duty trucks هستش!!!! اصطلاح تراک به تنهایی معنی کامل رو میرسونه و حتما نیاز به ترجمه تحت اللفظی نیست.

      موافقم 1
      مخالفم 3
  2. رضا

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ما هم نیسان آبی داریم?

    موافقم 64
    مخالفم 4
    1. یانکی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      همین یکی کل صنعت اروپا رو میتونه از جا بکنه.دمه ابر قدرت دنیا آمریکا گرم.

      موافقم 47
      مخالفم 55
  3. nikzad

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    این دیگه چی بود!خوشم اومد دیگه میشه لقب سگ جون رو بهش بدی.یک لحظه فکر کنید یک تراک ۱۶تن رو بکشه یعنی نه نیاز به تریلی و..هست. واقعا کاربردیه.

    موافقم 67
    مخالفم 9
    1. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      دوست عزیز کامیون 16 تن رو بار میزنه، نمی‌کشه!
      کامیون با تراکتور(کشنده) فرق داره.
      به همین نسبت اگه یک کامیون تک بخواد به عنوان تراکتور عمل کنه توان خیلی بیشتری توی
      کشیدن داره.

      موافقم 33
      مخالفم 64
      1. nikzad

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (282 ديدگاه)

        میدونم شما درمورد ماشین های سنگین بیشتر من اطلاعات داری اما منظورم این بود که توانایی بکسل خوبی داره و ماشین کاربردی هست.

        موافقم 32
        مخالفم 8
        1. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          بله در توانایی هوی دیوتی های آمریکایی شکی نیست.
          من هم قصد جسارت نداشتم خدمت شما. چون جای دیگه ای هم این بحث پیش اومده بود و موجب برداشت اشتباه شده بود فقط خواستم یادآوری کنم.

          موافقم 30
          مخالفم 58
      2. جمشید

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (389 ديدگاه)

        این بار میکشه ولی کامیون بار میزنه !!!! موضوع جابجایی بار هست ، این داره بار رو میکشه تریلی هم بار رو میکشه ، همه جای دنیا میگن کشنده بنز آکسور یا کشنده ولوو اف اچ دوازده یا کشنده ماک و یا خیلی از برندهای دیگه ، به این مدل سیلورادو تریلر وصل میشه به کامیون کشنده هم تریلر وصل میشه حالا چه تریلی کفی و چه تریلی حوضی چه و چه تریلی کمپرسی و چه تریلی تانکر و چه تریلی کمر شکن و موقعی که راننده ها گاهی اوقات بنا به دلایلی مثل تعمیرات یا هر چیز دیگه ای تریلر رو از کامیون جدا میکنن به اصطلاح میگن ماشین رو کله کردیم (به خود کامیون کشنده که تریلرش رو جدا کردن کله میگن) ، حتی همون کامیون های اتاقی تک (مثل بنز تک یا بنز ده چرخ اتاق چوبی و کمپرسی یا ولوو اف ام تک یا ده چرخ اتاق چوبی و کمپرسی) رو هم میشه شاسیشون رو کوتاه کرد و رویشان ریش نصب کرد (“به همون قسمتی که پین تریلی به کامیون وصل میشه و تریلر رو نگه میداره اصطلاحاً ریش میگن”)پس خواهشاً یک حرفایی نزنین که حتی داخل قوطی عطار هم پیدا نمیشه !! اطلاعات غلط ندین خواهشاً

        موافقم 44
        مخالفم 14
        1. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          به شما توصیه میکنم اول دقت کنید چی نوشته بعد روی پاسخ کلیک کنید.
          من گفتم کامیون بار میزنه.
          نمیگن کشنده‌ی البرز 270 میگن کامیون البرز 270. کشنده داستانش جداست.
          ولی شمایی که دم از کله خالی و ریش میزنی باید بدونی که حتی رو اف هاش و آکسور هم وقتی تریلر وصل میشه تمام وزن بار رو محور های تریلر نیست و قسمتی از اون رو کله میافته.
          به همین دلیل محدودیت وزن مجاز داره مثل همون تک و جفت های باری یا کمپرسی.
          من تاحالا ریش روی پیکاپ تراک ندیدم!
          نحوه اتصال تریلر به پیکاپ تراک ها به صورت مالبندی هست همون چیزی که تو بوژی ها استفاده میشه(امیدوارم تفاوت بوژی با تریلی ها رو بدونید!) پیکاپ تراک هایی مثل فورد سوپر دیوتی یا همین شورلت تراکتور هستن و صرفا میکشن این 16 تن هم ظرفیت کشش و یا همون بکسله که در مورد کامیون ها ظرفیت بکسل براشون تعریف نمیشه و صرفا ظرفیت بار اعلام میکنن چون کامیون ها به صورت تراکتور استفاده نمیشن.
          باز هم میگم کامیون بار میزنه بار رو نمی‌کشه.
          و امیدوارم اینبار متوجه منظورم شده باشید.

          موافقم 26
          مخالفم 41
        2. جمشید

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          @ Swedish Arrogant Tiger ”
          عزیز من چرا مقاومت میکنی و اشتباهت رو نمیپذیری ؟؟؟ من پدربزرگم و پدرم عمرشون رو توی کامیون و جاده گذروندن موهاشون رو توی کامیون و جاده سفید شده و الان هم پیمانکاری حمل و نقل داریم(“تانکرهای حمل و نقل مواد نفتی یا همون چهار مواد”) و با انواع و اقسام کامیون ده چرخ و کشنده سر و کار داریم و فقط هشتادتا کشنده اسکانیا و اف اچ دوازده داریم و میدونم دارم چی میگم ،آخه برادر من چرا جوک میگی !!؟؟ کامیون بار رو نمیکشه بلکه بار میزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شرمنده داداش ولی این حرفها رو جلوی چندتا آدم وارد (“راننده کامیونها”) و (“مکانیکهای ماشین سنگین”) بزنی بهت میخندن

          موافقم 19
          مخالفم 8
        3. جمشید

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          @Swedish Arrogant Tiger ”
          آخه چه ربطی داره که میای تراکتور رو مثال میزنی !!؟؟ تراکتور مقولش جداست و مخصوص مزرعه و زمینای گلی هست ، مگه بعضی از مدلهای کشنده اروپایی و آمریکایی رو ندیدی که یک تریلر رو بصورت واگنی به اون کامیون ده چرخ وصل میکنن ؟؟ (دقیقا مثل واگن قطار) کوتاه بیا برادر من الکی مقاومت نکن و جوابای اندر سفیه از خودت در نیار

          موافقم 14
          مخالفم 9
        4. جمشید

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          @Swedish Arrogant Tiger ”
          خخخخخخ ????اگه تو میری تو گوگل سرچ میزنی میایی اینجا بازنشر میکنی بنده از صبح تا غروب آفتاب با این چیزا سر و کار دارم ….. راستی در مورد ریش تریلی بوژی کش شنیدی تا حالا؟؟؟؟ تریلی کشنده بدون ریش !!!!!!!! خخخخخخ با مالبند !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ ????? حتی همین مدل سیلورادو هم اگر به عکساش دقت کنی متوجه میشی که ریش داره ، بنده ی خدا شانزده تن و نیم رو که بل قلاب و مالبند نمیکشن !!!!!!!???? یک چیزی بگو که داخل تصورات آدمیزاد بگنجه ???

          موافقم 16
          مخالفم 6
        5. جمشید

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          ???? کشنده بوژی کش ریش ندارهو چند صد تن بار رو با قلاب و مالبند میکشه!!! ???? خودت در مورد حرفت فکر کن !!!!

          موافقم 13
          مخالفم 8
      3. جمشید

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (389 ديدگاه)

        البته منظور من بیشتر اطلاعات غلطی بود که در مورد کامیون دادی وگرنه کسی که مالک سیلورادو باشه شاید به ندرت پیش بیاد که بخواهد باهاش تریلر حمل کنه

        موافقم 24
        مخالفم 10
        1. Amir Machine

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          Swedish Arrogant Tiger
          پیکاپ‌های سنگین آمریکایی مثل همین سیلورادو صفحه ریش دارن که تو قسمت بار نصب میشه
          تو همین مطلب تو اون عکس‌های نمایشگر داخلی ماشین، تو عکس سمت راستی صفحه ریش مشخصه
          تو گوگل هم سرچ کنید Fifth Wheel Silverado یا Fifth Wheel Super Duty عکسای واضح‌تری میتونید پیدا کنید

          موافقم 18
          مخالفم 5
        2. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          Amir machine
          بله درسته دقت نکرده نکرده بودم ریش
          هم دارن ولی نکته قابل توجه اینه که درصورت استفاده از ریش به جای اتصال
          مالبندی و مرسوم نهایتا به اندازه مکس
          پی لود یا همون بار مجاز شون به ظرفیت کشندگی اضافه میشه که حدود سه یا چهار تن هست و عملا ظرفیت بکسل همون مقدار همیشگیه.
          که در اون صورت هم نهایتا به اندازه ظرفیت بارگیری یک کامیون نیست.

          موافقم 9
          مخالفم 9
        3. Mad.z.Max

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1839 ديدگاه)

          جمشید جان شما حتی اگه از رو کتاب هم اطلاعات دقیق بدی، بازم دلیل نمیشه با تمسخر بیانشون کنی!
          من نه کامیون دارم نه کشنده دار، ولی به عنوان مثال می دونم ظرفیت بارگیری پیکاپ های نیم تن (مثل رم ۱۵۰۰ یا سیلورادو ۱۵۰۰ یا فورد اف ۱۵۰) در حد ۴۵۰ تا پانصد کیلوگرم هست ولی ظرفیت یدک کشی شون تا ۳۰۰۰ یا ۴۰۰۰ کیلوگرم. به همون نسبت پیکاپ های هوی دیوتی هم مثل همین سیلورادویی که توی مقاله هست، ظرفیتشون بالاتر میره.
          حالا مگه اون دوستمون چی گفت که مسخرش کردین؟
          شما با زبون ملایم اطلاعات درست بده، مطمئن باش همه ازت یاد میگیرن و تشکر هم میکنن..

          موافقم 7
          مخالفم 4
        4. جمشید

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          @Mad.z.Max
          داداش اگر حس کردی توهین شده شرمنده ، ولی من اطلاعات صد درصد درست دادم چون هر روز خدا با این جور چیزا سر و کار دارم و عملاً از نزدیک میبینم

          موافقم 7
          مخالفم 4
        5. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          پاسخ چون شماهایی رو هرچی بیشتر بدن فکر میکنین خبریه.
          تویی که حتی معنی تراکتور رو نمیدونی و فکر میکنی منظورم تراکتور کشاورزیه آخه من بهت چی بگم؟
          حالا برو بشین خوب از بابات بپرس فرق کامیون و کشنده چیه،هروقت تفاوت بین این دوتا و قائل شدی بیا از اون بنده خدا مایه بزار.
          کنتور که نمیندازه اصلا هاگ بار مال پدر شما ولی ربطی به بحث نداره!
          این شمایی که نمیخوای قبول کنی و حجم ندونستنت رو پشت پدربزرگ و پدرت و اموجی های خنده تو کامنت میخوای بپوشونی.

          موافقم 6
          مخالفم 8
        6. جمشید

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          @” Swedish Arrogant Tiger ”
          عجبا !!!!!!! عجبا !!!!!! هنوزم داری مقاومت میکنی !!!!! منم مثل پدربزرگم و پدرم کار و زندگیم به کامیون و پیمانکاری حمل و نقل گره خورده و شغلم همینه (“کامیون با کشنده فرق داره”)!!!!!!!!!!!!!!!!????? برادر من برو از چندتا آدم وارد بپرس ببین بهت چی میگن ؟؟؟ کلاً به ماشین سنگین میگن کامیون و به کامیونای سایز کوچیک شش تن و همینطور هشت و نیم تن هم میگن کامیونت ، این حرفا رو از کجا در میاری ؟؟????? عملی چیزی بلد نیستی ولی اینطور که پیداست توی سرچ زدن داخل گوگل استادی ، برو تو گوگل همین جمله خودت که میگی:(“تفاوت کشنده با کامیون”) رو سرچ بزن ببین چیزی پیدا میکنی!!?? حرفات من درآورده ?????? در ضمن وقتی میگی تراکتور یعنی تراکتور یعنی همونایی که تو مزرعه ازش استفاده میکنن و نه چیز دیگه???? بقول خودت بیشتر جوابت رو نمیدم که فکر کنی خبریه??? ، بیشتر تحقیق کن و با حرفهای اشتباه و من درآورد باعث خنده بقیه نشو بخاطر خودت میگم???

          موافقم 5
          مخالفم 5
        7. ایمان

          ۲۵ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (168 ديدگاه)

          جمشید خان من طرف کسی رو نمیگیرم برو یه تحقیق بکن
          تراکتور به معنی کشنده هست ما توایران به ماشین کشاورزی میگیم تراکتور . کامیون هم با کشنده فرق میکنه نه تو هیکل و قیافه و شاسی بلکه تو قدرت موتور و گیربکس که توان حمل بار رو داشته باشه

          موافقم 2
          مخالفم 0
      4. Carbonado Aventador

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        داداش بیخیال
        دوستان هنوز فرق بین کشنده و کامیون رو نمیفهمن.
        همین بنز قدیمی های ۳ محوره نزدیک ۲۰ تن راحت بارگیری میکنه.

        بر فرض اینکه ۲۰ تن رو بتونیم تو محفضه بار سیلورادو جا کنیم، شاسیش تا میشه و کمک فنرش خورد میشه.

        موافقم 12
        مخالفم 7
        1. جمشید

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          من در مورد اطلاعات غلط که در مورد کامیون گفته شد گفتم وگرنه مشخصه که شاسی سیلورادو نمیتونه بیست تن رو تحمل کنه ، کامیون کشنده اگر تریلی کمر شکن ببنده بارهای بالای هشتاد تن رو هم میتونه حمل کنه و اگر کمر شکن دالی ببنده بالای یکصد و بیست تن رو میتونه حمل کنه

          موافقم 13
          مخالفم 8
        2. جمشید

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          باشه تو راست میگی ما که کار خانوادگیمون به کامیون و پیمانکاری حمل و نقل گره خورده و از صبح تا شب با کامیون سر و کار داریم فرق کشنده و کامیون رو نمیدونیم ولی شما میفهمی !!!!!!!!!! بی خیالش

          موافقم 12
          مخالفم 8
        3. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          بله مشکل همینه،تفاوت بین کشنده و کامیون زیاده و دوستان مفاهیمی مثل ظرفیت بارگیری و ظرفیت بکسل یا توینگ رو با هم قاطی میکنن.

          موافقم 8
          مخالفم 18
      5. " Swedish Arrogant Tiger "

        ۱۹ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        به قول یکی از بچه ها : نداشتن یک علم بهتر از داشتن علم ناقصه.
        من از دیروز زیر این پست کاملا فهمیدم منظورش رو.
        چیزی در تایید حرف هایی که زدم نمیگم ولی
        اگه کسی هنوز پیگیر بود و یا بعد ها داره میخونه کامنت هارو واقعابهش توصیه میکنم حداقل برای خودش تحقیق کنه و
        تفاوت بین کامیون معمولی و کشنده رو متوجه بشه.
        این کامنت هم صرفا به این دلیل با تاخیر گذاشتم که به حاشیه ها اضافه نشه.

        موافقم 6
        مخالفم 2
        1. جمشید

          ۱۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (389 ديدگاه)

          ???? باشه بابا اوستا همه مکانیکای دیزل و راننده های کامیون پایه یکم و با تجربه باید بیان جلوی تو لنگ پهن کنن و از تو چیز یاد بگیرن ???? قبلاً هم بهت گفتم حتی روی همون ده چرخها یا تکهای اتاق چوبی یا کمپرسی یا ….. میشه شاسیشون رو کوتاه کرد و رویشان ریش نصب کرد و به تریلی تبدیلشون کرد چون هزاران مورد دیدم که میگم ، کامیون های ده چرخ و تک فقط شاسهاشون بلندتره ولی کامیونهایی که تریلی حمل میکنن شاسیهاشون کوتاهتره چون رویشان ریش نصب شده تا تریلر حمل کنن ، این دیگه آخرین جوابی بود که بهت دادم برو با خیالات خودت خوش باش ?? خوشم میاد خوب مقاومت میکنی ???? بیشتر از این باعث خنده نشو?????شب خوبی داشته باشی خدانگهدار

          موافقم 3
          مخالفم 5
  4. JDM

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    ایولا شورولت ?
    11 روز دیگه تا رونمایی جی ام سی هامر EV هزار اسبی?
    با قابلیت جالب crab walk مخصوص مسیر های افرودی

    موافقم 26
    مخالفم 5
    1. Hadi

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      ظرفیت یدک کشیش فوق العادس…
      ولی بنظرم این رکورد زیاد پایدار نمی‌مونه چون قراره ۲۹ مهر جی ام سی هامر EV معرفی بشه که با گشتاور ۱۵۵۰۰ نیوتن متریش طرفیت بکسل بیشتری خواهد داشت…

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. JDM

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (307 ديدگاه)

        البته فک نکنم در حد این باشه
        چون لازمه یدک کشی فقط قدرت نی بلکه دوام شاسی زیربند گیربکس و … هست
        جی ام سی هامر EV بیشتر یه ماشین افرودی با قدرت بالا و میزان یدک کشی معقوله قدرتش مثل رم TRX بالاس و افرودش هم با توجه به سایز بزرگ رینگاش مثل برانکو باشه
        یدک کشی هم در حد trx

        موافقم 10
        مخالفم 2
  5. Aria

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (351 ديدگاه)

    عشق ابدی…….?

    موافقم 15
    مخالفم 5
  6. امیر

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    یه دونه از اینا داشته باش هر کاری از دستش بر میاد

    موافقم 15
    مخالفم 3
  7. Alireza

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (752 ديدگاه)

    به درد کوچه پس کوچه هابثی ایران میخوره من نمیدونم چه حسابیه کشور به این گندکی جمعیت کم چرا اینقدر کوچه و خیابونامون تنگه بعدش هم هی بلند مرتبه سازی

    موافقم 19
    مخالفم 3
  8. Mustang

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    برعکس آلمانی ها خودرو های آمریکایی روز به روز دارن بهتر از قبل میشن
    ???

    موافقم 21
    مخالفم 7
  9. z

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    فکر میکنم تنها ضعف سیلورادو کابین نسبتا قدیمیشه
    کابین جدید میتونه تمام مشکلات سیلورادو رو رفع کنه

    موافقم 12
    مخالفم 4
  10. حمید

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    تینیجر که بودیم بلیزر و شورولت تاهو جیب اهو ارزوی ما بود
    ماشینهای امریکایی البته سر صف مدرسه چندتا فحش و مرگ به امریکا هم میگفتیم
    الان مطاب میخونیم در مورد تراکهای امریکایی

    موافقم 12
    مخالفم 3
  11. ©

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (295 ديدگاه)

    یه مدل پایین تر از این که میشه اف 250 ی فورد که معادل سیلورادو 2500 باشه کلیپ های طناب کشی اون تو یوتیوب هستش با لاستیک شهری و حالت استوک و عقب خالی مثل آب خوردن پاترول و لندکروز رو میکشید جالب تر مدل رپتور اون بود که غولی بود واسه خودش حالا این مدل بزرگتر که دیگه قابل هضم نیست واسم

    موافقم 9
    مخالفم 1
  12. حسین دهمرد

    ۱۹ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    این موتورش شیش سیلندره؟ اگه باشه که احتمالا هزینه هاش از هشت سیلندر فورد کمتره.
    صداشو چجوری خفه میکنن؟ چون با این حجم اونم دیزلی قطعا صدای زیادی تولید میکنه.

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا