شورلت

شورولت اونیکس جدید، سدانی جمع‌وجور برای چین

شورولت اندکی قبل از معرفی سدان جمع‌وجور و جدید خود با نام اونیکس اقدام به انتشار تیزر این خودرو کرده است. قرار است شورولت اونیکس در نمایشگاه شانگهای معرفی گردد.


شاید به نظر بسیاری از افراد نام اونیکس جدید باشد اما شورولت ۶ سال است که نسل فعلی اونیکس را در آمریکای جنوبی عرضه می‌کند. اگرچه مشخص نیست که آیا اونیکس فعلی با آمدن نسل جدید بازنشسته خواهد شد یا خیر اما شورولت می‌گوید اونیکس جدید به دنبال جلب نظر مشتریان چینی است.


جدای از تیزر رسمی منتشر شده توسط جنرال موتورز، تصاویر دیگری هم از این سدان کامپکت منتشر شده‌اند که چیزهای زیادی را نشان می‌دهند. این خودرو دارای جلوپنجره‌ی اسپورت و همچنین ورودی‌های هوای متمایز در دو طرف سپر جلوست. در نمای عقب هم چراغ‌های ساده و جا پلاک دیده می‌شوند. مشتریان می‌توانند چندین تریم متفاوت از جمله اونیکس ردلاین اسپورت‌تر را سفارش دهند.


این مدل ویژه ششمین نسخه‌ی ردلاین در چین خواهد بود و به سایر برادران خود یعنی اکوئینکس، کروز، اورلاندو، مالیبو XL و مونزا خواهد پیوست.

اگرچه جنرال موتورز تنها به انتشار یک تصویر بسنده کرده اما رسانه‌های چینی چندین تصویر کم کیفیت را نیز منتشر کرده و تأیید کرده‌اند این خودرو دارای رینگ‌های مشکی، پوشش تیره آینه‌های جانبی با عناصر قرمز و جلوپنجره و لوگوی مشکی شورولت خواهد بود.


گفته شده اونیکس بازار چین از پیشرانه‌ی ۱ لیتری توربو و ۱.۳ لیتری تنفس طبیعی سود خواهد برد. قدرت این پیشرانه‌ها به ترتیب ۱۱۴ و ۱۰۱ اسب بخار خواهد بود.


یکی از مدیران جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز اظهار داشته است:

اونیکس به موجی که سایر محصولات شورولت ایجاد کرده‌اند ادامه خواهد داد. هدف این خودروها تأمین نیازهای متفاوت مشتریان چینی است. اونیکس به دنبال افرادی است که خواهان پرفورمنس و ارزش کلی هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    چی میشود جای بازار چین
    نوشته میشود بازار ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    ۱/۳ لیتر و ۱۰۱ اسب بخار قدرت ماشین های امریکایی معمولا قدرتشون زیاده ولی شتابشون هیچ وقت خوب نیست
    امیدوارم امسال بهتر از چند سال قبل باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    زیبا ، کارآمد و ارزان……
    .
    لیاقت قشر زحمتکش و کارگر ما بسیار بیشتر از ایناست ولی ای کاش ما هم مثل باقی مردم جهان یک بازار آزاد داشتیم و قشر کم درآمد ما هم می تونست یکی از اینا بخره و شرمنده زن و بچه‌ش نشه…
    .
    قشری که توانایی خرید یه پراید دست دوم را هم نداره……..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا