شورلت

شمارش معکوس برای معرفی شورولت بلیزر هفت‌نفره

تعداد اعضای خانواده‌ی شورولت بلیزر در حال افزایش است زیرا این خودروساز برنامه‌های خود برای معرفی نسخه هفت‌نفره بلیزر در چین را اعلام کرده است.


این خودرو هفته آتی و در مراسم ویژه شورولت معرفی خواهد شد. بلیزر هفت‌نفره به منظور برآورده ساختن نیازهای خانواده‌های چینی طراحی شده است. آمریکایی‌ها اشاره‌ای به جزئیات این قدبلند جدید نکرده اما تائید نموده‌اند بلیزر هفت‌نفره در تریم های RS و ردلاین عرضه خواهد شد.


اگرچه جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست اما وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تصاویری از این کراس اوور را منتشر کرده است. این خودرو تشابهات زیادی با نسخه استاندارد داشته اما واضح است که نمای عقب طویل‌تر و شیشه‌های عقب بزرگ‌تری دارد.


ظاهراً بلیزر هفت‌نفره ۱۳۷ میلی‌متر طویل‌تر، ۵ میلی‌متر پهن‌تر و ۳۴ میلی‌متر قدبلندتر از بلیزر استاندارد خواهد بود. از آنجایی که فاصله بین محوری این خودرو بدون تغییر برابر با ۲۸۶۳ میلی‌متر باقی مانده بنابراین طول اضافی خودرو به بخش عقب آن مربوط می‌شود.


در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از عضو جدید خانواده بلیزر منتشر خواهد شد اما گفته شده این خودرو به‌صورت دیفرانسیل جلو بوده و در بطن خود پذیرای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۲۷ اسب بخاری خواهد بود.


البته خبرهای ضدونقیضی درباره عرضه یا عدم عرضه بلیزر هفت‌نفره در بازارهای دیگر به گوش می‌رسد. البته این خودرو می‌تواند در آمریکا شرایط سختی را تجربه کند زیرا قیمت مدل استاندارد پنج‌نفره از ۲۸۸۰۰ دلار آغاز می‌شود. افرادی که خواهان فضای کابین بیشتر هستند باید مدل تراورس را انتخاب کنند که هزار دلار گران‌تر است. این موضوع در چین مشکلی ندارد زیرا بزرگ‌ترین کراس اوور شورولت در چین مدل اکوئینکس می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (550 ديدگاه)

    جلو داشبرد عالی
    ای کاش چراغاش درشتر بود اینجوری ظریف انگاری ابهت ماشین کم شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      جلو پنچره اش بی روح هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهردادكمال

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    اگه اسم بلیزر روش نبود نهایت یه اس یو وی متوسط بود متاسفانه برای اسم بزرگ بلیزر خیلی ضعیفه طراحیش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا