شورلت

ابهت خالص: شورولت تاهو میدنایت ادیشن

هم‌اکنون قلم میدنایت ادیشن شورولت روی تاهوی بزرگ کشیده شده است. با آغاز فصل بهار، تاهو میدنایت ادیشن در نمایندگی‌ها و برای افرادی عرضه خواهد شد که می‌خواهند خودرویی خشن‌تر و باابهت تر داشته باشند.


تاهوی سفارشی سال پیش به عنوان آپشن جدید این شاسی‌بلند معرفی شده است. درحالی‌که نسخه استاندارد دارای سه ردیف صندلی است این نسخه سفارشی تنها دو ردیفه بوده و فضای بار آن برای افرادی که می‌خواهند اسباب و وسایل زیادی را حمل کنند کاملاً مناسب است.

تاهو میدنایت ادیشن بر پایه تریم LS ساخته شده و در آن شاهد رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی به همراه لاستیک‌های آفرود گوودیر رانگلر، جلوپنجره تیره، نشان‌های مشکی شورولت و رکاب‌های جانبی هستیم. این اصلاحات را قبلاً در سایر محصولات میدنایت ادیشن شورولت نیز دیده بودیم. از جمله این خودروها می‌توانیم به کلرادو ZR2 و سابربن میدنایت ادیشن اشاره کنیم. برند خواهر شورولت یعنی جی ام سی نیز نسخه‌های مشکی مشابهی را برای کراس اوورهای آکادیا و تراین ارائه می‌کند.


خریداران می‌توانند تاهوی خود را به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک سفارش دهند. این خودرو دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری با قدرت ۳۵۵ اسب بخار بوده و نیروی خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های استاندارد این شاسی‌بلند باابهت می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۸ اینچی، ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، وای فای هات اسپات ۴G LTE، استارت ریموتی و دوربین عقب اشاره کرد. بهای این خودرو به همراه هزینه تحویل از ۴۵۹۹۵ دلار آغاز می‌شود.

شورولت با ارائه آپشن های بیشتر و نسخه‌ای همچون میدنایت ادیشن در حال ایجاد انتخاب‌های بیشتر برای خریداران شاسی بلندهای فول سایز خود است. هر دو خودروی تاهو و سابربن موفقیت بزرگ خود را ادامه می‌دهند به گونه‌ای که فروش هر دو خودرو تا به اینجا افزایش یافته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    قشنگ و باابهته… موتور حجیم و پرقدرتی هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    یه منو دوست داشته باش خاصی تو ماشینهای آمریکایی وجود داره که نمیتونم حتی لذت دیدنشون و از دست بدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فقط آمریکا فقط ماسل

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (218 ديدگاه)

    با ابهت اصلا شاسی بلند تویی و جیپ بقیه اداتونو در میارن ابهت خالصی که هر ماشین آمریکایی به آدم القامیکنه هیچ ماشین دیگه ای نمیتونه مثلش بشه مثل شعرای فردوسی میمونه که اولین شاهکار جهانه هیچ کسم هنوز نتونسته مثلش شعر بگه جزو مشاهیر جهانه تاهو هم همینطوره مثل شعرهای فردوسی بخش بخشه اسطورس پهلوانه و زو مشاهیره دقیقا مثل قسمت های شعرهای فردوسی میمونه یه کلام این دوتا شاهکارن جیپ و تاهو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Carbonado Aventador

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    سایز رینگش خیلی تو ذوق میزنه!!
    ولی درکل بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسن

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1276 ديدگاه)

    زیبا و چشم نواز
    خلق یک احساس خوب با تاهو میدنایت ادیشن
    موسیقیه امریکن کانتری در دشتهای باز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. اکبر جرمنی

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من که یه قالپاق ائودی رو به صد تا از این ماشینا با کیفیت پایین و اسم گنده نمیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran (fox)

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (214 ديدگاه)

      داداش البته این نظر شخصیه توئه ولی کار درستی نیست تو پیج ماشینای امریکایی دوستای خوب امریکایی بازمونو با این قیاس نادرستت اذیت کنی…من به عنوان یه آلمانی باز از دوستای خوب امریکایی بازمون عذر می خوام….ماشینای امریکایی حرف ندارن مثل ماشینای آلمانی و موضوع فقط اختلاف سلیقست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        مهران فاکس
        حالا دىدى من حق دارم براى اون کارها

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran (fox)

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (214 ديدگاه)

          علی آقا من همیشه با این نظرات تشنج آفرین که هدفشون فقط و فقط ناراحت کردن طرفدارای یه برند خودروییه، مخالف بوده و هستم.بحث سر تواناییا و امتیازات یه ماشین نسبت به رقیبش و حتی کری خونی به شرطی که رعایت ادب بشه همیشه خوب و جذابه ولی اینجور نظر دادنا که قالپاق فلانی می ارزه به کارخونه اون یکی مخرب و زشته.باید هممون سعی کنیم فضای سایت دوستانه علمی و نظرات هرچی که باشه محترمانه باشه.من خودم از قدیمی ترین اعضای سایتم ولی کمتر نظر دادم چون افراد با سواد تو این سایت زیادن و همیشه خواستم بیشتر یاد بگیرم تا صرفا بخوام با دادن نظرات پوچ آمار نظرامو ببرم بالا و قدیمی به نظر برسم.شمام یه منبع خوب واسه امریکایی بازای این سایتین و امیدوارم با کمک به همدیگه سطح بهتریت سایت خودرویی کشورو بالا نگه داریم….ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Hamid.Hellcat

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    تا کی به تمنای وصال ماشین آمریکایی؟…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا