شورلت

معرفی شورولت کامارو شوک و بلک ادیشن جدید

قوانین آلایندگی سخت گیرانه تر شورولت را مجبور کرده عرضه‌ی کامارو و کوروت در اروپا را از ماه آگوست متوقف کند زیرا این خودروها که از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استفاده می‌کنند نخواهند توانست استانداردهای جدید WLTP را پاس کنند. البته در کشور روسیه این استانداردها به کار گرفته نشده و کامارو با پیشرانه‌ی کوچک‌تر ۴ سیلندر در دسترس خواهد بود و حالا هم دو نمونه‌ی سفارشی از آن معرفی شده است.


این دو خودروی سفارشی که با نامه‌ای شوک و بلک ادیشن شناخته می‌شوند تنها به تعداد ۳۰ و ۲۰ دستگاه ساخته خواهند شد. همان‌گونه که نام خودروها نشان می‌دهد، کامارو شوک ادیشن از رنگ بدنه‌ی سبز/زرد استفاده کرده است. برای تمایز بیشتر، این خودرو دارای نوارهای مشکی‌رنگ روی کاپوت و سقف بوده و از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی سود می‌برد. داخل کابین چیز خاصی وجود نداشته اما صندلی‌ها دارای پوشش چرمی مشکی‌رنگ هستند.


اما مدل بلک ادیشن یک کاماروی مخوف با نوارهای قرمز و رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی می‌باشد. نشان‌های ویژه، پوشش چرم مشکی و عناصر قرمز رنگ نیز تکمیل کننده‌ی تغییرات اعمال شده هستند. همانند مدل شوک ادیشن، این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده با ویژگی‌های بیشتر سود می‌برد.


نسخه‌ی روسی کامارو در طول ۲ سال اخیر تغییرات چشمگیری نداشته است. اگرچه مدل پایه‌ی کامارو در آمریکا قدرت ۲۷۵ اسب بخاری دارد اما این خودرو در روسیه تنها ۲۳۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گشتاور هر دو نسخه برابر با ۴۰۰ نیوتون متر می‌باشد.

شورولت قبلاً پیش‌فروش این خودروهای سفارشی را آغاز کرده و باید گفت بهای مدل شوک ادیشن از حدود ۵۳۵۰۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که مدل بلک ادیشن کمی ارزان‌تر بوده و ۵۲ هزار دلار قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    شورولت خودزنی کرده
    پونی کار ۴سیلندر!!!
    البته خیلی وقته ک دیگه کامارو رو نمیشه پونی کار /ماسل کار صدا زد
    طراحیش ک افتضاحه
    امیدوارم همه چی تغییر کنه و درس بشه!!
    ۲۳۰اسب بخار ۵۰هزارتا!!
    خیلی گزینه های بهتری وجود داره

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. یانکی

      ۱۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      نمیدونم بعضی طراح ها چی فکر میکنن تا یه چیزی هم میگی میگن تو بهتر سر در میاری یا طراح این ماشین.یه نگاه به چلنجر نشون میده که چجوری تونستن همه چیزو تو تعادل نگه دارن.همین فیس لیفت کامارو مزدم باعث شدن تا تغیر کنه اونم با همرنگ شدن وسط سپر و برگشتن ارم به جای اصلیش.کامارو باید طراحی ماشینو به مدل 2010 برگردونه البته فقط جلوش

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. M

        ۱۹ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        تمام پز و نقطه قوت ماسل کار ارائه قدرت بالا در ازای قیمت پائین از یه موتور نسبتا هیجان انگیزه اونوقت این استاد با یه چهار سیلندر توربو و یه قیمت نجومی نسبت به قدرتش که همش 230 اسبه میخواد پرفروش هم باشه اقا چند سال دیگه خیلی دیره هر چه زود تر جلوی این ضررو بگیرن نفعه !

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Abbas

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    قشنگ معلومه ایران سیاستاشو از کجا میگیره(روسیه)
    عاغا این اسباب بازیا چین دیگه؟؟؟بدرد بچه مهدکودکیا میخورن اینا،اگه ادعای ماسل کار سواریتون میشه نباید زیر ۸ سیلندراشو سوار بشین،آخه کامارو زیر ۳۰۰ اسبی دیگه چیه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ahmadreza 2002

    ۲۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    حداقل با فتو شاپ نمی بردینش تو پیستو یه عکس وقعی ازش تو پیست مینداختین (اخه پیست قطعه!!!)
    یقینا برای روس ها با این قیمت انتخاب های بهتری مثل تلیسمان ( حضور رنو تو روسیه خیلی پر رنگه) وجود داره
    تنها چیزی که تا حد کمی قیمت بالاش رو توجیه میکنه تیراژ کمشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا