شورلت

شورولت کامارو هریتیج ادیشن، مخصوص ژاپنی‌ها!

طرفداران کامارو در ژاپن کم نیستند و به همین خاطر شورولت برنامه‌های خود برای عرضه کامارو ۲۰۲۰ به‌روز شده در این کشور را اعلام کرده است. علاوه بر ظاهری جدید، کامارو با نسخه‌ای سفارشی پای به سرزمین آفتاب می‌گذارد. این خودرو که هریتیج ادیشن نام گرفته از رنگ بدنه‌ای خاص سود برده و به تعداد محدودی تولید خواهد شد.

اگر کامارو ۲۰۲۰ استاندارد را دوست ندارید می‌توانید این نسخه سفارشی را تهیه کنید هرچند در کل ۳۰ دستگاه از مدل LT، ۲۰ دستگاه از نوع کانورتیبل و ۴۰ دستگاه از نوع SS تولید خواهند شد. کامارو هریتیج ادیشن از رنگ سبز رالی منحصربه‌فرد استفاده کرده و نوارهای سفیدرنگ دارد. شورولت از دهم ژانویه پیش‌فروش این خودرو را شروع کرده و اولین نمونه‌ها نیز از فصل تابستان به دست مشتریان خواهند رسید.

ارزان‌ترین نسخه هریتیج ادیشن که از نوع LT RS است در ژاپن قیمت ۵۶۵۰۰۰۰ ینی (۵۱۶۱۰ دلار) دارد. یک پله بالاتر مدل کامارو هریتیج ادیشن SS با بهای ۷۴۸۰۰۰۰ ین (۶۸۳۲۵ دلار) قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید قیمت نسخه‌های استاندارد این دو خودرو در آمریکا به ترتیب برابر با ۲۶۷۴۰ و ۳۴۹۹۵ دلار می‌باشد.

مشتریان ژاپنی علاوه بر امکان خرید این خودروی سفارشی نباید دیگر نگران خرید کامارو با ظاهر بحث‌برانگیز مدل ۲۰۱۹ باشند زیرا مدل‌های ۲۰۲۰ در راه این بازار هستند. اگرچه بحث زیبایی به سلیقه افراد مربوط می‌شود اما شورولت با معرفی کامارو ۲۰۱۹ بازخوردهای منفی زیادی به دست آورد و به همین خاطر سریعاً دست‌به‌کار شد. این مدل با نمای جلوی جدید در نمایشگاه SEMA 2019 معرفی شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. corvette

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (302 ديدگاه)

    که اینطور

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا