شورلت

جراحی زیبایی جزئی شورولت کروز برای مدل 2019

شورولت برای مدل ۲۰۱۹، مدل کامپکت کروز را مورد عمل جراحی پلاستیک قرار داده که نتیجهٔ آن به‌روزرسانی‌های بیرونی جزئی به همراه چند پیشرفت در کابین است. کروز که همچنان در دو نسخهٔ سدان و هاچ‌بک ارائه می‌شود، در بیرونی از جلوپنجرهٔ جدید، چراغ‌های عقب LED و رینگ‌های بهره‌مند شده است؛ اما بزرگ‌ترین تغییر کروز طی این به‌روزرسانی، ارائهٔ پکیج اسپرت RS برای آن است که شامل ‌تریم مشکی‌رنگ اطراف پنجره‌ها، نشان RS در جلوپنجره و رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی استاندارد می‌شود درحالی‌که نمونه‌های ۱۸ اینچی هم برای آن قابل سفارش است.

در داخل نیز یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید به همراه اینترنت ۴G و وای فای از طریق یک صفحه‌نمایش لمسی هفت اینچی ارائه شده است. علاوه بر این، سیستم استارت از راه دور و کنترل اتوماتیک تهویه نیز به‌صورت استاندارد و بدون پرداخت هزینهٔ اضافی در تیپ‌های LT و Premier ارائه شده است درحالی‌که رنگ جدیدی بنام Umber هم برای کابین قابل سفارش است. یکی دیگر از تغییرات کروز جدید نیز ارائهٔ تیپ LS برای نسخهٔ هاچ‌بک است.

از سوی دیگر، به گفتهٔ شورولت، کروز ۲۰۱۹ یکی از طولانی‌ترین لیست‌های سیستم‌های ایمنی فعال را در این کلاس ارائه می‌کند. این سیستم‌ها شامل هشدار تغییر خط، هشدار نقاط کور جانبی، هشدار ترافیک عقب، هشدار برخورد جلو، ترمز عابر پیاده، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، ترمز جلوی اتوماتیک در سرعت‌های پایین، سیستم تشخیص فاصله و سیست کمکی پارک عقب می‌شود.

در بخش پیشرانه‌ها اما هیچ تغییری انجام نگرفته و بنابراین برای کروز ۲۰۱۹ همچنان یکی از دو پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری بنزینی با ۱۵۵ اسب بخار قدرت یا ۱.۶ لیتری دیزلی با ۱۴۰ اسب بخار قدرت قابل انتخاب است. انتقال نیروی هردوی این موتورها به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انجام می‌گیرد اما برای موتور بنزینی یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک و برای نمونهٔ دیزلی یک واحد ۹ سرعتهٔ اتوماتیک هم قابل سفارش است. شورولت پذیرش سفارشات خرید کروز ۲۰۱۹ را از اواخر امسال آغاز خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (100 ديدگاه)

    بد نیست ولی 207 کراس یه چیز دیگس،

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI CHEVROLET

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      اصلا اون که شاهکار روزه
      از کوییک هم غافل نشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من 2014 رو الان سوارم با قدرت موتورش حال نمیکنم
    ولی قیافش و اپشناش راضیم قیافشم با این خیلی فرق میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا