شورلت

تبدیل کلرادو و کانیون به هیولاهای سوپرشارژردار

اخیراً تیونرهای زیادی در کلاس پیکاپ های فول سایز حضور پیدا کرده‌اند. به نظر می‌رسد این روزها هر پیکاپ لایت دیوتی که عرضه می‌شود توسط تیونرهایی همچون راش یا هنسی ارتقا پیدا کرده و وارد بازار می‌شوند. نکته مثبت اینکه هیچ‌کسی به این خودروهای پرفورمنس و پرقدرت انتقادی نداشته و همه راضی هستند.

اگرچه پیکاپ های میان سایز جنرال موتورز محبوبیت فراوانی دارند اما یکی از تیونرهای مشهور با نام کالاوی پکیج‌های سوپرشارژر خود برای شورولت کلرادو و جی ام سی کانیون را معرفی کرده است. نتایج حاصل از دست‌کاری پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری بنزینی این خودروها واقعاً هیجان‌انگیز است. این سومین پکیج سوپرشارژر برای پیکاپ های میان سایز جنرال موتورز است و دو نسخه دیگر توسط شرکت‌های لینگنفلتر و مالت کارز معرفی شده‌اند.

این دو خودروی تیون شده توسط نمایندگی‌های جنرال موتورز هم عرضه می‌شوند و در آن‌ها سیستم سوپرشارژر سفارشی TVS1740 با اینترکولر حجیم و سیستم مدیریت ورود هوای پرفشار بکار رفته است. سوپرشارژر یاد شده همان طراحی پایه مدل‌های جنرال موتورز که چندین سال است در محصولات این خودروساز بکار می‌رود را داراست.

همچنین پیکاپ های میان سایز تیون شده توسط کالاوی به سیستم اگزوز اسپورت هم مجهز شده‌اند. نتیجه نهایی ایجاد قدرت ۴۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری است. این پیکاپ ها همچنین از کف‌پوش‌های چهارفصل، نشان‌های کالاوی روی بدنه و پلاک لیزری روی پیشرانه سود می‌برند.

دوقلوهای تیون شده کالاوی از گارانتی سه‌ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر این شرکت برخوردار بوده و البته با صرف هزینه‌ی بیشتر می‌توان قرارداد سرویس قوای محرکه ۵ ساله/۱۰۰ هزار کیلومتر را انتخاب نمود. هر دو پیکاپ در تأسیسات کالاوی در کنتیکت و کالیفرنیا مونتاژ خواهند شد.

اگر خیلی به گشت‌وگذار در طبیعت علاقه دارید شاید این پکیج را روی شورولت ZR2 بایسون هم سفارش خواهید داد و جذاب‌ترین آفرود میان سایز را در اختیار خواهید گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Shahrukh

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (126 ديدگاه)

    قدر زر زرگر شناسد،قدر گوهر،گوهری…⁦❣️⁩

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    ای جااااااااان، امروز دوتا خبر خوندم که جگرم حال اومد و همچنین پکر شدم. یکی اشتراک گزاری مرسدس و یکی این خبر. فکر کن سوپرشارژ کلرادو و جی ام سی سوار بشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. F22RAPTOR

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    کم کم وقت تغییر نسل این دوتا هم رسیده
    مخصوصا کنیون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا