شورلتفورد

زورآزمایی دو بدنساز آمریکایی

رقابت فورد موستانگ و شورولت کامارو از قدیم برقرار بوده و بسیار قدیمی‌تر از آن چیزی است که شما در این مطلب می‌خوانید. از نظر قدرتی، هر دو خودرو بسیار قدرتمند و با صدایی پر طنین و خشن هستند و چون عنوان “ماسل کار” بودن را به دوش می‌کشند، ظاهر عضلانی خود را هم حفظ کرده‌اند.

فورد موستانگ GT در برابر شورولت کامارو SS
فورد موستانگ GT در برابر شورولت کامارو SS
پکیج GT برای موستانگ ۲۰۱۵ و پکیج SS برای کامارو ۲۰۱۵، هر دو سطح فنی خودروها را به شکل قابل‌توجهی افزایش داده‌اند. امور ارتقاء داده شده در موستانگ GT شامل، ارتقاء ترمز استاندارد به سیستم ترمز بزرگ برمبو، میل محور عقب جدید مجهز به سیستم ضد لغزش دیفرانسیل، رادیاتور بزرگ‌تر، فنر بندی جدید و رینگ و لاستیک بزرگ‌تر است. قیمت موستانگ GT نیز ۳۲.۹۲۵ دلار می‌باشد.

فورد موستانگ GT در برابر شورولت کامارو SS
فورد موستانگ GT در برابر شورولت کامارو SS
شورولت هم پکیج ۱LE را به کامارو SS اضافه کرده است که شامل دامپر جدید، سیستم ترمز برمبو، میل محور عقب جدید مجهز به سیتم ضد لغزش دیفرانسیل، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی سبک، و چند عنصر دیگر از نمونهٔ ZL1 می‌باشد. برچسب قیمت این مدل از کامارو نیز ۳۷.۳۰۵ دلار می‌باشد.

2015 شورولت کامارو SS
۲۰۱۵ شورولت کامارو SS
با وجود اندازه کوچک‌تر موستانگ نسبت به کامارو، تنها ۳۲ کیلوگرم سبک‌تر است و شتاب ۰ تا ۶۰ مایل خودروها تقریباً مساوی می‌باشد که البته موستانگ در مسافت ۴۰۰ متر، کمی سریع تر است. در همین حال کامارو در تست مسافت ترمز از ۶۰ تا ۰ مایل، موستانگ را شکست می‌دهد و در تست نیروی جانبی در پیچ نیز کامارو عملکرد بهتری از خود نشان داد.

2015 فورد موستانگ جی تی
۲۰۱۵ فورد موستانگ جی تی
حال می‌خواهیم به ادامه مقایسه این دو قلچماق آمریکایی در جاده بپردازیم و عملکرد موتورهای عظیم V8 آن‌ها را در دور موتورهای بالاتر و سرعت‌های بیشتر ببینیم.

2015 شورولت کامارو SS
۲۰۱۵ شورولت کامارو SS
2015 فورد موستانگ جی تی
۲۰۱۵ فورد موستانگ جی تی
همان‌طور که می‌دانید، هر دو از یک پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی بهره می‌برند. موتور فورد موستانگ GT به حجم ۵.۰ لیتر است که قدرت ۴۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتن متر دارد که با یک گیربکس شش سرعته دستی، قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین موتور شورولت کامارو SS به حجم ۶.۲ لیتر است که قدرتی معادل ۴۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۷۰ نیوتن متر دارد که توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی و یا شش سرعتهٔ اتوماتیک قدرت را به دیفرانسیل عقب انتقال می‌دهد.

2015 فورد موستانگ جی تی
۲۰۱۵ فورد موستانگ جی تی
2015 شورولت کامارو SS
۲۰۱۵ شورولت کامارو SS
شتاب ۰-۶۰ مایل شورولت کامارو برابر ۴.۸ ثانیه و سقف سرعت آن بر روی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است؛ شتاب فورد موستانگ نیز برابر با ۴.۴ ثانیه می‌باشد و سقف سرعت آن هم مانند کامارو بر روی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. به ادعای GM، کامارو پیست نوربرگرینگ را در مدت زمان ۸:۲۰ ثانیه طی کرده است. در مورد موستانگ جدید هم باید بگوییم که هنوز زمانی ثبت نکرده است. ولی از پیست که بگذریم، هر دو خودرو بسیار چابک، قدرتمند و پایدار هستند.

2015 شورولت کامارو SS
۲۰۱۵ شورولت کامارو SS
2015 فورد موستانگ جی تی
۲۰۱۵ فورد موستانگ جی تی
در بهترین حالت، تخت گاز در مسیر مستقیم درگ می‌کنیم و طی فاصلهٔ ۴۰۰ متر، کامارو در زمان ۱۲.۹ ثانیه و با سرعت ۱۷۷.۰۳ کیلومتر در ساعت، و موستانگ در زمان ۱۲.۸ ثانیه و با سرعت ۱۸۰.۵۷ کیلومتر در ساعت از خط عبور کردند. در این مدت، فورد با میانگین مصرف سوخت ۱۲.۳ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر و کامارو با میانگین ۱۱.۷ تا ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر از این آزمون بیرون آمدند.

۲۰۱۵ Ford Mustang GT ۲۰۱۵ Chevy Camaro SS
قیمت پایه ۳۲.۹۲۵ دلار ۳۳.۵۵۰ دلار
قیمت مدل تست ۴۶.۳۸۰ دلار ۳۷.۵۵۰ دلار
کلاس خودرو موتور جلو، دیفرانسیل عقب،
۲ درب، کوپه، ماسل کار
موتور جلو، دیفرانسیل عقب،
۲ درب، کوپه، ماسل کار
موتور V8 5.0 لیتری، DOHC، ۳۲ سوپاپ V8 6.2 لیتری، DOHC، ۳۲ سوپاپ
گیربکس شش سرعته دستی شش سرعته دستی و اتوماتیک
قدرت ۴۳۵ اسب بخار در ۴۲۶ اسب بخار در ۵۹۰۰ rpm
گشتاور ۵۴۲ نیوتن متر ۵۷۰ نیوتن متر در ۴۶۰۰ rpm
شتاب ۰-۶۰ مایل ۴.۴ ثانیه ۴.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (محدود) ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (محدود)
عبور از ¼ مایل ۱۲.۸ ثانیه / ۱۸۰.۵۷ کیلومتر در ساعت ۱۲.۹ ثانیه / ۱۷۷.۰۳ کیلومتر در ساعت
مسافت ترمز ۶۰-۰ ۳۲.۶۴ متر ۳۰ متر
مصرف میانگین سوخت ۱۲.۳۷ لیتر ۱۱.۷ تا ۱۲ لیتر
وزن ۱۷۳۰ کیلوگرم ۱۷۷۲ کیلوگرم
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) ۴۷۸.۲۸ / ۱۹۱.۵۲ / ۱۳۹.۴۵ سانتی متر ۴۸۴.۱۲ / ۱۹۱.۷۷ / ۱۳۷.۶۷ سانتی متر
گاز CO2 ۴۸۰.۸۱ گرم بر مایل ۴۶۷.۲۰ گرم بر مایل

هر دو خودرو نظر مارا به خود جلب کردند، هر دو ماسل کارهای قدرتمند هستند که صدایی پرطنین و ظاهری زیبا و مردانه دارند. اکنون در یک نظرسنجی، این دو را شاخ به شاخ هم، با هم مقایسه می‌کنیم. مسئله اینجاست، شما کدامیک را انتخاب می‌کنید؟
[polldaddy poll=8381332]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۱۰۹ دیدگاه‌ها

  1. Ghost

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    عاشق هردوتاشونم ! حرف ندارن !
    ولی کامارو رو یه کوچولو بیشتر دوست دارم ;)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا.2272

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (186 ديدگاه)

      کامارو شاخصه ی اصلی خودشو نداره
      یعنی اون چراغای دو تایی
      واقعا واسم جای سوال داره که چرا اینقدر پشتشو عوض کردن
      به طور کل ، ماستنگ از اصالت بیشری برخورداره
      چه بدنه، چه کابین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ghost

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (168 ديدگاه)

        آره واقعا مدل ٢٠١٠ خیلى بیشتر به کاماروى قدیمى شبیهه تا مدل ٢٠١۵ ، ولى چراغاى پشتش مثل مدل ١٩۶٩ کشیده شده و کاملا میشه با هم تطابق داد .
        اگه پشتشونو با هم مقایسه کنیم به غیر از اسپویر واقعا به هم شبیهن ، نمیشه گفت اصلتشو از دست داده ، اصلت طراحى رو میشه از بر آمدگى بالاى گلگیر عقب ( به قول خودم رون ماشین :D ) دید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پوری پوریا!

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (322 ديدگاه)

          آره کامارو در مدل 2015 یه ذره از اصالت خارج شده. هم چراغ های عقب دیگه خشونت لازم رو ندارن و هم ماشین دیگه مثل قبل عضلانی نیست!. ولی بازم چیزی از ارزش های کاماروکم نمیشه !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. DRAGONBORN

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        کامارو نسل جدیدش کی وارد خط تولید میشه بچه ها

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. DRAGONBORN

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        رضا شاخصه کامارو چیه که نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پوری پوریا!

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (322 ديدگاه)

          واقعا نمیبینی؟؟؟؟؟ کو اون چراغ های 2 تایی و مربعی عقب؟؟؟؟ :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          چراغای جفت شاخصه محسوب میشه؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      جای چلنجر SRT خالیه.
      میشد 3 جانبه؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. z28

        ۲۷ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (45 ديدگاه)

        تا یه سال پیش رفیقم که عشقه موستانگ مسخرم می کرد و می گفت کامارو زشته و موستانگ قشنگ تره ولی الان دهنش بسته شده و می گه من مال 1968 موستانگ دوست دارم من هر وقت می بینمش کلی مسخرش می کنم می گم موستانگ زشته صداشم ضایش ولی خدا وکیلی من موستانگ 2013 رو دوس داشتم ولی 2015 خیلی طراحیش خوبه ولی زشته اصلا مثه نسل قبلی نمی شه کامارو خیلی خیلی قشنگه و من عاشقشم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          به خدا قسم میخورم تا حالا صدای موستانگو نشنیدی، فقط از رو تعصب داری نظر میدی، تمام ماشین بازا میگن صدای موستانگو عشقه حتی بعضی از کامارو بازها هم همینو میگن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      یه گزینه هر دو مورد هم میزاشتی پدال؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      رنگ زرد ماستانگ خیلی بهش میاد.خدا وکیلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. ALI.Q

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (124 ديدگاه)

      من که عاشق کامارو ام …حتی باهاش رانندگی هم کردم…مدل RS Roadester بود ولی بازم فوق العاده بوووود
      راجع به چراغای عقبشم باید بگم از نزدیک زیاد تغییرش به چشم نمیاد
      داخل ماشینم با یه نور آبی که تو شب روشن میشه عالی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      پرچم ماستانگ خیلی خیلی بالاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. ASTON MARTin

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      موستانگ دختره مال دخترالس با اون چراغای دخترانش!
      عشق است کامارو
      کامارو رو باس با تعصب دوست داشت
      با موستانگ هم اگر بره تو پیست حقشو میزاره کف دستش :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

        ۲۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        مگه موستانگ رو باید با چی دوست داشت؟!؟!؟!
        موستانگ اولین و بهترین ماسل کار بحثی هم روش نیست!

        ….The first is the best….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          چه عجب رضا یه آمریکایی رو دوست داشتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          موستانگ از معدود آمریکایی هایی است که من دوسش دارم…
          :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        پیست واسه سوسلایی مثل کامارو و بوگاتی و لامبور از این ناز نازی یاس موستانگ تمومه جاده خاکی هارو آسفالت کرد تا کامارو پلاستیکی بیاد توش جولان بده بگه منم ماشینم ، برو عمو با این نظر دادنت

        موافقم 0
        مخالفم 0
    8. ASTON MARTin

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      آقـ_ـاآقـ_ـا
      من از وقتی موستانگ شلبی رو دیدم دیگ فورد موستانگ از چِشم افتاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    9. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      مثل 2 بمب اتمی میمونن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    10. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      آمریکا هم سرعتها رو محدود میکنه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON MARTin

        ۲۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        محدودیت سرعت فقط بخاطر مسائل امنیتی خود ماشینه
        بیشتر از این خودرو پایداری نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          چرا داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ASTON MARTin

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          چرا برچه اساس میگی داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    11. حسین

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      بچه ها می دانید هدف کامارو چیه ؟
      شورلت می خواد خودروی داشته باشه که از لحاظ زیبایی و قدرت و ایمنی خوب باشه و تطبیق دادن این ها باهم چیزه سختیه ولی فورد می خواد از اصالت و سرعت و مصرف جلوتر باشه اما هردو از نظر من خوبن ولی کامارو بهتره چون
      ایمنی = سرعت و آرامش که کامارو ایمنی بیشتری داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    12. BOMB

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (377 ديدگاه)

      زنده باد موستانگ……………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    من در اهواز زندگی میکنم دیشب دقیقا عین همین ماشینها
    داشتن با هم درگ مینداختن سر چراغ قرمز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      من از الان بگم….
      من رفتم تو تیم باربد جان…..
      یارکشی تموم شد….
      دیگه انقدر دست منو نکشید….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        با تشکر از احمد عزیز.فقط احمد جان 6.2 لیتر برای ZL1 هست نمیدونم شایدم برا این مدلش گذاشتن.
        این مقایسه رو امروز تو نت دیدم احمد جان.خودشون کامارو رو به عنوان برنده انتخاب کردن حتی به دور از تعصب هم بخوام حرف بزنم کامارو همیشه با وزن بیشترش عملکرد بهتری در پیست داشته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DRAGONBORN

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          باربد حتما زدی کامارو؟عاشق کامارو!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          درود باربد جان، ارادت

          بله همینطوره، موتور SS رو اگه توی سایت خود شورلت ببینی V8 6.2 لیتریه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Alpha

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          کامارو RS موتور 3600
          کامارو SS موتور 6200
          کامارو ZL1 موتور 6200 سوپر شارژ شده
          کامارو Z28 موتور 7000

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ahmad..F12

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          دقیقاً همینطوره آلفا جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          خیر از ماستانگ بهتر باشه از شلبی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      همین ماستانگ وارد ایران شده؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        نیما جان کامارو ZL1 هم در مقایسه با GT500 بهتر بود.
        تو سایت motor trend و car and driver و سایتای معتبر این قضیه ثابت شده و دلیلشم:
        هندلینگ،راحتی،سیستم تعلیق MRC مغناطیسی و شتاب بهتر در پیست است حتی با وجود وزن 1870 کیلوگرمی اش از موستانگ شلبی GT500 با وزن 1747 کیلوگرم عملکرد بهتری تو پیست داشت.
        البته مزایای GT500 رو که به هیچ عنوان انکار نمیکنم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    موستانگ.
    وسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      کامارو
      نامه تمام

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      در ضمن پدال، به نظرم اگر هر روز حداقل یکی از این نبرد های تن به تن مطلب بذاری عالی میشه واقعا!
      اگر تونستی 3جانبه هم که باشه دیگه محشره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پوری پوریا!

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (322 ديدگاه)

        آره جای برادرای دوج( چلنجر و چارجر) خیلی خالیه!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      هر دوشون + چلنجر

      الفتحه مع الصلوات

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      احمد عجب تیتری زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      بدنساز!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        آره باید متناسب می‌بود دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          هود روی کاپوت کامارو خیلی جذابه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. F-Mustang

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هیچ ماشینی تو این دنیا نمیتونه جای فورد موستانگ رو برام بگیره تعصب خاصی براش قائل هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امید برتر

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    فورد ماستنگ بهتره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ماستانگ از نظر سرعت و امکانات بهتره
      و کامارو از نظر ترمز و پایداری و ایمنی بهتره
      من به خاطر ظاهر بهتر کامارو رو انتخاب میکنم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        و البته که هر دو ماشین،عالی هستند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مک میسل حالا یبار که نیما 20 تا کامنت نداده تو بیا هی بگذار…..
          شوخی کروم عزیزم……
          از احمد اف 12 هم بسیار تشکر می کنم….
          مطلب زیبایی بود…
          ولی موتور فورد از کامارو خیلی بهینه تره….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          قربونت ممد جان ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. DRAGONBORN

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          چشم بسته غیب میگی مک میسل

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          ماستانگ نسبت به نسل قبلی خوشگلتر شده ولی کامارو نه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. DRAGONBORN

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        من ماستانگ شلبی رو بیشتر قبول دارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ASTON MARTin

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          ایول منم همینطور

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. فرامرز

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    هر دو عالی هستن ولی تو واقعیت مصرف سوختشون تقریباْ دو برابر مقدار گزارش شده هست (در شرایط نرمال رانندگی). البته به گفته Mat Watson کارشناس Auto Express

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ali agha

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    به نظر من ظاهر این کامارو خشونت سری قبلی رو نداره.از اون چراغ عقب دوتیکش خیلی خوشم می اومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. REZA . JUST HYUNDAI

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    ماستنگ خیلی با حال تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. هادی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (458 ديدگاه)

    از نظر فنی کامارو یه کوچولو بهتره ولی موستانگ لامصب هم داشبورد خفنی داره هم نمای بیرونیش مثل هتل داریوشه ادم کف میکنه ولی داشبورد کامارو واقعا ضعیفه مچکریم مجلسی های ماشین خارجی سوار در باطن و در ظاهر پرشیا سوار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ماستانگ زیباتر از کامارو هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. كيا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کامارو رو تو کیش سوار شدم شبی ۵٠٠
    ماستنگو بیتر دوس می دارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      من سوار آوالون 2008 و کیا کادنزا شدم.بقیشو شرمندم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. یونس

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    فقط و فقط موستانگ…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. MASOOUD

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (82 ديدگاه)

    جای دوج چلنجر خالیه در این مقایسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. وحید

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    قدرت موتور موستانگ با 5 لیتر بالاتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      چرا امریکایی ها فقط V8 میسازن و V12 ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فریا

        ۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        اولین موتور V12 جهان رو کادیلاک اختراع کرد ؛-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. DRAGONBORN

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    طراحی داخلی کامارو چند ساله بدون تغییر مونده.چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Behnam

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    مصرف سوخت ها رو اشتباه نوشتید، هر دو خودرو به طور میانگین مصرفی حدود 30.6 KmPL یا همون 19 MPG دارند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      بهنام جان 30.6 کیلومتر به ازای هر لیتر (KmPL) که میشه صدی حدود 4 لیتر!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Behnam

        ۲۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (133 ديدگاه)

        بله حسین جان حق با شماست، یه تقسیم بر 3.78 رو جا انداختم ، عدد صحیح میشه 8 KmPL

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. پوری پوریا!

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    دو تا ماشین اصیل آمریکایی!! نمیشه به هیچ کودومشون دقیقا رای داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      صدای موتور V8 آمریکا یه چیز دیگس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. پوری پوریا!

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    کلا کامارو یه نمه( یه ذذذرررههه !!) تو دل برو تر هست!! نمیدونم چرا واقعا!! ولی فورد موتورش بهتر از کامارو عمل میکنه و کاماروهم تو هندلینگ وامنیت بهتر هست!! شورلت سعی کرده بیشتر یه ماشین لوکس تحویل بده تا ماشین خفن. و این برای کامارو اصن خوب نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      پوریا آخر حرفاتو داداش قبول ندارم.
      کامارو ماشین خفن حداقل برای سال 2014 بوده.فقط همین Z28 هم GTR و هم 911 رو برد تو پیست و هم به عنوان بهترین ماشین 2014 در سایت motor trend انتخاب شد.شورولت برای کامارو به غیر از طراحی خیلی خوب عمل کرد.طراحیش رو قبول دارم میتونست بهتر باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. DRAGONBORN

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    کامارو ZL1 کروکی واقعا از نزدیک یه چیز دیگست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      فکر کنم خیلی یوقور باشه نیما جان.
      من که از نزدیک ندیدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. پوری پوریا!

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    (زور ازمایی دو بدنساز آمریکایی) ایول پدال خووب اومدی!! تشبیهت تو حلقم!!
    ولی کامارو که فعلا زده تو کار لاغری :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      کلی فکر کردم این تیتر رو انتخاب کردما :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پوری پوریا!

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (322 ديدگاه)

        آاره معلومه! خیلی تیترش متفاوت بود لامصب :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. DRAGONBORN

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        خسته نباشی احمد میلیاردر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          ممنون دراگون جان!!!!!

          بکش بیرون از این بحث :|

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. DRAGONBORN

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          چرا احمد؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. hrf

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    اگر دوج چلنجر بود خیلی هیجان انگیزتر بود رقابت. انتخاب من چلنجر :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سارا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    کابین کامارو رو دادن راننده کامیون های هندی طراحی کردن … فورد هم در نمای داخلی هم در نمای خارجی بهتر و زیبا تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      جان؟؟؟
      البته خب سلیقه است ولی بله. کامارو کمی به تغییراتی تو کابین احتیاج داشت.چندین ساله همینطوریه کابینش ولی دسته دنده ی کامارو یه چیز دیگس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. حسين

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. دوستان قبول دارید که موستانگ با باریک کردن چراغاش ابهت کمتری نسبت به نسلای قبلش پیدا کرده؟؟
    با لایک و دیسلایک جواب بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سجاد

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خیلی خوبه 400اسب بخار عالیه خیلی دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. بهزاد

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    هر دور جزو امضاء های صنعت خودرو هستند و در افتخاراتشون شکی نیست اما جمله چالاک برای هر دو کمی عجولانست!
    رکورد بالای 8 دقیقه در نوربرگ رینگ بیشتر از حتی چند مدل شاسی بلنده و باز چندین ثانیه از خودروهای زیر 300 اسب بخار عقبتره و این رکوردها موجب میشه واژه تنبل و کند در ذهن جاری بشه!
    منظور به مترجم نیست به اصل داستان مربوط میشه…
    ولی انصافا خودروهای خوش عکسی هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      درسته بهزاد جان

      خودمم تعجب کردم، اما این چیزی بود که تو سایت “موتور ترند” درج شده بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. F

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    نمیدونم چی باید گفت…
    از قیمت خوبشون؟
    طراحیشون؟
    قدرتشون؟
    اخه از چی شون؟
    فقط باد بری تو لکش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. hemi cuda

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    احمد آقا مطلب خیلی توپی گذاشتی . دستت درد نکنه . ولی به نظر من درباره تاریخچه خودروهای عضلانی و پونی هم مطلب توی پدال بزاری بد نیست . اگه تاریخچه سختته لطفا ماسلکارها و پونی کارهای pony cars ناشناس و کمتر شناخته شده { البته توی ایران } را توی یک یا دو مطلب معرفی کن . مثل نمونه مسابقه ای باس 429 که 700hp قدرت داشته یا نمونه های gtx پلیموث یا نمونه های مختلف ماستنگ تقویت شده توسط کرول شلبی یا نمونه های سوپربی { superbee } داج یا مرکوری کوگار دهه هفتاد میلادی که از پایه گذاران کلاس کوپه های لوکس در دنیاست یا نمونه های اس اس { ss } شورولت یا بیوایک gsx که نزدیک 700 نیوتن متر گشتاور داشته یا نمونه های تقویت شده توسط هارست { hurst } و …. .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      ممنون از توجهت دوست عزیز

      آفرین، اطلاعات خوبی دارید

      بله انشاالله سر فرصت

      ارادتمند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. e36

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    هردوتاشوت گنده لاتن دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. DRAGONBORN

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    منتظر شلبی میمونم تا ببینم پوز کامارو رو چطور به خاک میماله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. shayan

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    من که عاشق چلنجرم شخصا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Nissan GTR

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    با این که موستانگ جلوش داغونه ولی بازم از کامارو بهتره.کامارو عالی بود ولی نسل جدیدش زیبایی و ابهتشو اورد پایین الان دور دور چلنجره توی ماسل کارز.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا