شورلت

شورولت بلیزر 2019 جدید چقدر می‌ارزد؟!

شورولت اعلام کرد بلیزر ۲۰۱۹ از اوایل ژانویه سال ۲۰۱۹ و با قیمت پایه‌ی ۲۹۹۹۵ دلار وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد. در آن تاریخ شاهد احیای رسمی یک نام خشن و سرسخت قدیمی خواهیم بود اما نمونه‌ی جدید بلیزر شاسی بدنه روی فریم را کنار گذاشته و ساختار یکپارچه‌ای را برگزیده است. این خودرو در جایگاهی بین مدل‌های تراورس و اکوئینکس قرار می‌گیرد.

Blazer 2019
بلیزر به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری‌ عرضه می‌شود. این پیشرانه قدرت ۱۹۳ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۵ نیوتون متری دارد. خریداران همچنین می‌توانند پیشرانه‌ی پرقدرت ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با خروجی ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متر را انتخاب کنند. هر دو قلب آهنین بلیزر با تکنولوژی استارت/استاپ و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همراه می‌شوند. یک سیستم چهار چرخ محرک هم در دسترس است که می‌تواند در زمان عدم نیاز به کشش اضافی اتصال اکسل عقب را قطع تا به این ترتیب مصرف سوخت کمتری حاصل شود.

Blazer 2019
این شاسی‌بلند جدید با تریم های L، بلیزر، RS و پریمیر عرضه می‌شود و در جدول منتشر شده نیز می‌توانید تفاوت‌های مهم هر نسخه را مشاهده کنید. تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلوی زنون، دیلایت های LED و آینه‌های جانبی گرم شونده عرضه می‌شوند. داخل کابین این شاسی‌بلند یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی قرار دارد که از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. به منظور افزایش راحتی سرنشینان، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و صندلی‌های عقب کشویی نیز تعبیه شده‌اند.


همچنین خریداران می‌توانند آپشن های همچون سانروف پانورامیک دوتکه، دوربین دید وسیع برای بررسی بهتر تریلر، غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده و کروز کنترل تطبیقی را سفارش دهند. متأسفانه شورولت جزئیات مربوط به قیمت این آپشن ها را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    اینجوری که دلار پیش میره ، گمرکی و … صفر هم شوند نمیشه خرید!
    تنهاکاری که میشه کرد نخریدن و احتکار نکردن هست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMANTE

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    دوست داشتم Blazer جدید یک شاسی بلند بدون اغراق در حجم پردازی ولی عضلانی مثل Camaro ای در کلاس بلند قامتان با قدرت و قابلیت های آفرود بالا و جان سخت باشه.
    ولی الان یه کراس اوور معمولی با حجم های بسیار اغراق شده و نه چندان زیبا تولید کردند.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ..::Majidio Lamborghini::..

      ۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ماشین بدی نیست اما کاش اسم بلیزر رو واسش انتخاب نمیکردن

      بلیزر های قدیمی دایناسورن ، نسل جدید بلیزر باید بسیار بزرگتر از فول سایز هایی مثل تاهو و سابربن می بود ، نه اینکه از نظر ابعاد حتی از کراس اوور مید سایزی مثل اکوئیناکس هم کوچیکتر باشه !

      فاجعست … فاجعه … فاجعه …

      یعنی اومدن بلیزر رو تبدیل کردن به یه چیزی یه نمه بزرگتر از توسان و اسپورتیج و کوچکتر از سانتافه ، سانتافه ای که در مقابل بلیزر های دهه ۱۹۷۰ مثل یه اسباب بازی میمونه حالا از نسل جدید بلیزر بزرگتره!

      تاریخ شورلت از ۹۵ درصد خودروسازان حال حاضر غنی تره ، اما متاسفانه این نسل جدید بلیزر بیشتر از همیشه آدمو یاد کراس اوور های کره ای میندازه ،

      بلیزری که موتور ۵ لیتری هم هیلکش رو به زور میکشید ، تو رو خدا ببین به چی تبدیل شده

      من عاشق بلیزر های قدیمی ام ، هیچ وقت نشده یه ماشین قدیمی رو ببینم و اندازه ی بلیزر ، آرزوی داشتنش رو بکنم ، حتی بنز SEL هم اندازه ی بلیزر منو عاشق خودش نکرده

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اگه ماسل کارها(ماستنگ،چلنجر و کامارو)و پیک آپ ها(فورد سری اف،شورلت سیلوراد/جمس سیرا و دوج رم)رو فاکتور بگیریم
        بقیه ماشین‌های آمریکا‌ای متاسفانه دنباله رو ژاپنیها و کره ای‌ها هستن و اون صاحب سبک بودن و اصالت طراحیشون رو از دست دادن

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. امین

      ۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (438 ديدگاه)

      اتفاقا بسیار زیباست

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. Mohammad

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    واقعا زیباست . کراس اوور مورد علاقه من داره تولید میشه
    یه جورایی کاماروی شاسی بلند . درسته اون اسم بلیزر براش نا مناسب چون بلیزر باید خیلی سرسخت تر از این باشه
    ولی خیلی زیباست 😎😎👊👊
    عاشقش شدم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. مهدی

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    نسبت به chr طراحی هماهنگ تری داره و احتمالا فروش بالایی هم داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mehran911

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    ((( شاهد احیای رسمی یک نام خشن و سرسخت قدیمی خواهیم بود )))
    درسته خیییییییییییییلی خفن و خشن شده فقط میترسم این کُمپوتِ هارت و پورت با نسخه های ی۱۹۰ و ۳۰۰ اسبی نتونه خیلی خشونتش رو نشون بده
    یادمه یکی از نسخه های مینی کوپر !!! سال ۲۰۱۵ حدود ۲۲۰ اسب قدرت داشت
    فقط باید مواظب باشه ی وقت مینی نخورتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      اره با ۳۰ هزار دلار میتونی مینی بخری یا اینکه اینو بخری فقط اون موقع وقتی مینی خریدی چیزی که گیرت میاد به قول ریچارد هموند ( یه ماشین خسته افسرده که وقتی از پارکینک میاریش بیرون میگه نه نمیخوام من میخوام تو پارکینگ بمونم ) و اگه اینو بخری یه کراس اوور با طراحی کامل و بدون نقص گیرت میاد .
      در ضمن شورولت حتما تو ماشین کاری کرده که اسم بزرگ بلیزر رو بهش داده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ..::Majidio Lamborghini::..

        ۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        اتفاقاً خیلی ها عاشق مینی کوپرن
        از جمله خودم که واقعاً با دیدنش ذوق می‌کنم
        همون مینی رو اگه از نزدیک ببینی به زیبایی و هنر طراحیش پی میبری

        دلیل نمیشه هر چیزی که طراحی کلاسیک داشت بهش بگیم «خسته» و «افسرده»

        در ضمن مینی یه برند لوکس انگلیسیه و اگه نگیم کادیلاک ، حداقل با بیوک در یک‌ سطح قرار میگیره ، نه با شورلت
        وقتی شورلت سونیک و هوندا فیت و تویوتا یاریس از ۱۵ هزار دلار قیمتشون شروع میشه ،مدل پایه ی مینی کوپر ۲۵ هزار دلاره

        هموند و کلارکسون و می ، درسته حرف های خوب زیاد میزنن ، اما کم چرت و پرت نمیگن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir Machine

          ۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          بلیزر یه کراس‌اوور میان سایز غیر لوکسه
          از ماشینی تو این کلاس با قیمت 30 هزار دلار توقع داری اندازه پورشه کاین توربو قدرت داشته باشه؟
          اصلاً از قدرت ماشین‌های دیگۀ این کلاس اطلاع داری؟
          قوی‌ترین نسخۀ هیوندای سانتافه 235 اسب بخار قدرت داره یا موتور 3.5 لیتری V6 نیسان مورانو 260 اسب بخار قدرت تولید میکنه
          اتفاقاً بلیزر با 305 اسب بخار قدرت شاید قوی‌ترین کراس‌اوور این کلاس باشه (اگه جیپ گرند چروکی رو در نظر نگیریم)
          میدونم اخیراً بحث‌های مسخره‌ای بین طرفداران ماشین‌های آلمانی و آمریکایی راه افتاده ولی خواهشاً این کل‌کل‌های بچگانه و تیکه پرانی‌های تهوع‌آور رو تموم کنین. مخاطب حرفم هم فقط شما نیستین، طرف مقابل هم هست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ..::Majidio Lamborghini::..

          ۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          من نه علاقه ای به این کل‌کل های بچگانه و مزخرف دارم نه حوصلشو و نه وقتشو.
          شما نیاز نیست به من تذکر بدی ،

          دو کامنت در این صفحه گذاشتم ، یکیش فقط و فقط در مورد مینیه ، یکیش هم یه انتقاد شخصی به استفاده از نام بلیزر برای یک کراس اوور ساب مید سایزه. همین

          من به قدرت و گشتاور این ماشین ایراد نمی‌گیرم ،نیاز نیست واسه من عدد و رقم ردیف کنی ، اون عدد و رقم ها رو بهتر از شما می‌دونم ، مشکل من خراب کردن اسم بلیزره ، از بلیزر باید همون تصویر قبلی باقی میموند ، درست مثل داج که تولید وایپر رو متوقف کرد ، اما اسمش رو با تولید یک مدل سطح پایین خراب نکرد و الان هم چهره ای که از وایپر در ذهن همست یه سوپراسپرت اصیل و پرقدرته که ممکنه هر سال ، وقت برگشتش باشه.

          بازم میگم به من تذکر نده چون درگیر شدن در این کلکل های مسخره و فوق بچگانه واسه من همونقدری مسخرست که انگار بهم بگی برو با دختر همسایه خالـه بازی کن!

          تذکر بی مورد شما به من ، دقیقا به اندازه‌ی همین تیکه پرانی های تهوع آور ، واسه من آزاردهندست.

          به کسایی تذکر بده که تا روزی 20 بار اسم جیلی رو تکرار نکنن روزشون شب نمیشه ، هر چند که جیلی به نظر من آیندش و حتی حالش از جنرال موتورز خیلی بهتره ، در حالی که جنرال موتورز در سال ۲۰۱۷ مثل «اکثر» سال های قبل افت فروش داشت ، جیلی با افزایش فروش ۳۵ درصدی رکورد زد و احتمالا تا قبل از ۲۰۲۲ جای جنرال موتورز رو خواهد گرفت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Amir Machine

          ۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          امیر یا مجید عزیز
          قبل از اینکه اینطور به من بتازی بهتر بود میپرسیدی اصلاً مخاطب من تو هستی یا نه، یا شاید اگه کامنت من رو دقیق‌تر میخوندی میفهمیدی که با تو نیستم چون من اصلاً حرفی از مینی نزدم بلکه جواب کامنت بی‌منطق mehran911 رو دادم که قدرت 300 اسبی بلیزر رو مسخره کرده، تو اصلاً حرفی از قدرت نزدی که من بخوام این جواب رو بدم.
          البته منم باید اسم ایشون رو بالای کامنتم مینوشتم که باعث این سوءتفاهم نشه.
          اتفاقاً من در مورد بلیزر کاملاً باهات موافقم، این ماشین هرچند زیبا و جذابه ولی در حد و شأن نام بزرگ بلیزر نیست، بلیزر یه غول بی‌شاخ‌ودم بود حالا شده که کراس‌اوور دیفرانسیل جلو
          جنرال موتورز باید این ماشین رو با یه اسم دیگه عرضه میکرد، لااقل تریل‌بلیزر.
          بنظرم همونطور که فورد نام بزرگ لینکلن کانتیننتال رو خراب کرد، جنرال موتورز هم همین کار رو با بلیزر کرد.
          در مورد کل‌کل‌های بچه‌گانۀ این روزها هم مخاطبم هم طرفداران متعصب آلمانی و هم دقیقاً همون افرادی که اشاره کردی هستن، واقعاً دیگه از دیدن این قبیل کامنت‌ها خسته شدم.
          اما در مورد جنرال موتورز باهات موافق نیستم.
          اول بخاطر اینکه جنرال موتورز بعد از ورشکستگی و احیاء دوباره، تمرکزش رو روی افزایش سود گذاشته نه میزان فروش، به همین دلیل هرچند فروشش کمتر شده ولی سودش افزایش داشته.
          دوم هم اینکه در شش‌ماهۀ نخست امسال جی‌ام با فروش 4.9 میلیون دستگاه، افزایش 2 درصدی فروش داشته و بعد از گروه فولکس‌واگن، اتحاد رنو-نیسان و تویوتا در جایگاه چهارمین خودروساز بزرگ قرار گرفته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مانی

        ۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اگه اون مینی ریزه میزه با ۲۲۰ اسب قدرت خسته و افسردست
        پس ۱۹۰ اسبی این مساوی میشه با جسد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mohammad

          ۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          منظور قیافه بود ??

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. mehran911

      ۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      Amir Machine یا هر طرفدار خودروی آمریکایی
      .
      در این یک سال اخیر تعداد کامنت های من در پست خودروهای آمریکایی ۵ تا هم نمیشه که تو هیچ کدومشون نخواستم از خودروهای آمریکایی بد بگم اما اینبار اینکارو کردم تا واکنش هاتون رو ببینم
      شما حتی تحمل ی کامنت من رو هم نداشتین چطور انتظار دارید ما هر روز و هر روز این مسائل رو تحمل کنیم
      بارها و بارها شده سکوت کردیم اما طرف مقابل ….
      .
      همه میدونید اطلاعات کافی برای ادامه دادن این مباحث ها رو دارم ( حتی تا بعضی ارقامی جزئی از خط تولید ها ، من حتی سال گذشته از شماره تلفن های بخش رسیدگی به فراخوانهای و … جنرال موتورز برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر استفاده کردم ) اما من بخاطر بقیه کاربرای این سایت سکوت میکنم
      بارها شده برای مدتی کامنت نگذاشتم حتی اخیرا سر همین موضوعات دو ماهی نبودم
      بگذریم …
      دیگه همتون افراد این سایت رو میشناسید و بهتر از هر کسی میتونید قضاوت کنید
      بخدا حالم داره از نوشتن این چیزها به هم میخوره بگذریم …
      .
      این فضای آزاد و عمومی برای استفاده و بهرمندی همه فراهم شده اینجا میدون جنگ یا زمین مسابقه نیست امیدوارم ی عده این رو بفهمن
      بفهمن اگر کسی خدای نکرده از آمریکایی ها بد گفت لزوما دشمن اونها و آلمانی نیست
      بفهمن پدرشون سهامدار جنرال موتورز نیست
      بفهمن فضای سایت و پست های خودروهای آمریکایی میراث خانوادگی اونها نیست
      بفهمن این سایت چند هزار بازدید کننده در روز داره
      بفهمن رفتار این افراد روی همه تاثیر گذاره و فضای غیر دوستانه وخاکستری و برخورنده ایجاد میکنه
      متاسفانه خود من در چند وقت اخیر کم از این فضا تاثیر نگرفتم

      .
      این رو بدون اغراق میگم علی نوا برای من مثل بقیه کاربرای این سایته و تفاوتی نداره اما هیچ وقت پدال رو قبل از علی نوا اینجوری ندیده بودم متاسفانه بلافاصله بعد از حضورش در سایت همه چیز شروع میشه ….
      نمی خواهم انگشت اتهام رو سمت ی نفر بگیرم خودم هم در این مدت کم اشتباه نکردم …
      .
      .
      برای بهبود این فضا راه های بسیاری وجود داره امیدوارم سردبیر محترم اقدام کنند ( شاید بشه ی پست در این مورد گذاشت و نظرات همه کاربرهای سایت رو پرسید و چارچوب های جدید ایجاد کرد )

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran (fox)

        ۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (214 ديدگاه)

        مهران جان مثل همیشه حرف حق رو زدی دمت گرم منم تو پست مربوط به نسخه خاص از مزراتی تقریبا همین حرفارو زدم ولی اثری نداره داداش….

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. mehran911

      ۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      Amir Machine یا هر طرفدار خودروی آمریکایی
      .
      در این یک سال اخیر تعداد کامنت های من در پست خودروهای آمریکایی ۵ تا هم نمیشه که تو هیچ کدومشون نخواستم از خودروهای آمریکایی بد بگم اما اینبار اینکارو کردم تا واکنش هاتون رو ببینم
      شما حتی تحمل ی کامنت من رو هم نداشتین چطور انتظار دارید ما هر روز و هر روز این مسائل رو تحمل کنیم
      بارها و بارها شده سکوت کردیم اما طرف مقابل ….
      .
      همه میدونید اطلاعات کافی برای ادامه دادن این مباحث ها رو دارم ( حتی تا بعضی ارقامی جزئی از خط تولید ها ، من حتی سال گذشته از شماره تلفن های بخش رسیدگی به فراخوانهای و … جنرال موتورز برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر استفاده کردم ) اما من بخاطر بقیه کاربرای این سایت سکوت میکنم
      بارها شده برای مدتی کامنت نگذاشتم حتی اخیرا سر همین موضوعات دو ماهی نبودم
      بگذریم …
      دیگه همتون افراد این سایت رو میشناسید و بهتر از هر کسی میتونید قضاوت کنید
      بخدا حالم داره از نوشتن این چیزها به هم میخوره بگذریم …
      .
      این فضای آزاد و عمومی برای استفاده و بهرمندی همه فراهم شده اینجا میدون جنگ یا زمین مسابقه نیست امیدوارم ی عده این رو بفهمن
      بفهمن اگر کسی خدای نکرده از آمریکایی ها بد گفت لزوما دشمن اونها و آلمانی نیست
      بفهمن پدرشون سهامدار جنرال موتورز نیست
      بفهمن فضای سایت و پست های خودروهای آمریکایی میراث خانوادگی اونها نیست
      بفهمن این سایت چند هزار بازدید کننده در روز داره
      بفهمن رفتار این افراد روی همه تاثیر گذاره و فضای غیر دوستانه وخاکستری و برخورنده ایجاد میکنه
      متاسفانه خود من در چند وقت اخیر کم از این فضا تاثیر نگرفتم

      .
      این رو بدون اغراق میگم علی نوا برای من مثل بقیه کاربرای این سایته و تفاوتی نداره اما هیچ وقت پدال رو قبل از علی نوا اینجوری ندیده بودم متاسفانه بلافاصله بعد از حضورش در سایت همه چیز شروع میشه ….
      نمی خواهم انگشت اتهام رو سمت ی نفر بگیرم خودم هم در این مدت کم اشتباه نکردم …
      .
      .
      برای بهبود این فضا راه های بسیاری وجود داره امیدوارم سردبیر محترم اقدام کنند ( شاید بشه ی پست در این مورد گذاشت و نظرات همه کاربرهای سایت رو پرسید و چارچوب های جدید ایجاد کرد ) .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1325 ديدگاه)

        قسمت جوکش اونجاییه هیچ کدوم از دوستان چشمشان به جمال نود درصد برندهای دنیا باز نشده جوری از قابلیت اطمینان فلان ماشین و بنجل بودن فلان ماشین میگه انگار چند تا شونو داره و چند تاشو هم تا حالا اوراق کرده کسی نیس بگه بنده خدا شما که پول بنزین ۱۳۱ تو نداری چطور از قابلیت اطمینان سویک حرف میزنی اصلا از نزدیک دیدیش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. شاهرخ

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ماها نهایتش یک ال نودی پرشیایی یا 206 و سمندی داریم. رشته تحصیلیامونم دیگه نهایتش یک دکترای مهندسی مکانیکه اونم گرایش مثلا ساخت و تولید . پایان نامه هم در مورد مثلا جوشکاری /لحیم کاری در خلا. ایییی سالی یبارم در کاپوت رو میزنیم بالا دنبال جای مخزن آب پاش برف پاک کن میگردیم که پرش کنیم. یکبارم چند سال پیش تو جردن وقتی پراید داشتیم یک کورسی گذاشتیم با رنو پی کی. اونوقت میام در خصوص قدرت و توان و طراحی داخلی / تریم و خارجی و زاویه ورودی هوا به سیلندر و راندمان حجمی و ضریب درگ و … هم صحبت نمیکنیم که یا اینکه استراتژی طراحی خودروی مورد بحث چی بوده؟ خودروی شهری؟ خودروی مناسب تعطیلات آخر هفته؟ suv .Cross over و …؟ ضرایب دنده ها نسبت به کاربری و وزن خودرو و …؟ رابطه قیمت با کیفیت؟ کیفیت چیست؟ آنچه مشتری میخواهد… سدان رو با هاچ بک مقایسه کنیم… خودروی ژاپنی رو با امریکایی… حال ادر خود امریکا باشه یا در ژاپن یا مثلا در چین… رابطه قیمت با خدمات پس از فروش…رابطه قیمت با اسم برند و ارزش سهامش… ووو هیچی نگم بهتره. برم ماشینمو یک دستمال بکشم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. کاوه

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    آقا همه فهمیدیم دلار گرونه و ماشین خارجی خیلی گرونه. تو را به خدا اینجور شکایت ها و حرف های طعنه دار حسرت آمیز را ببرید پای سایت خبر آنلاین بذارید یا برا دوستاتون توئیت کنید و لایک بگیرید. خستمون کردید با این ناله های مثلا بامزه. کوفتمون کردید .نمی ذارید یه خورده با این بلیزر رژیمی حال کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهرخ

      ۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (9 ديدگاه)

      من از قیمتها شکایت نکردم ;. از صحبت های بی پایه و غیر علمی و جانب دارانه دوستان صحبت کردم که هر کدوم از این پیجهای خودرویی رو باز میکنی باید یک نظری بدن. آدم خسته میشه. آقا این ماشین رو دوست نداری حالا گرونه جذاب نیست و و وو نگاه نکن برادر من برو یک ماشین دیگه رو نگاه کن. کاوه جان من چی میگم شما چی میگی دوست من. هبرای سومین بار پارسال از نمایشگاه IAA فرانکفورت بدیدن کردم . والله ندیدیم کسی بیاد جلوی غرفه بوگاتی مسخره کنه بگه فراری بهتره. همه میشینن با احترام نگاه میکنن و از ماشینها میان بیرون. حتی برندهای چینی مثل بورگوارد و چری هم با احترام نگاه میکردن و بنظر من استقبالم ازشون شده بود. حداقل دانشجوها دور ماشین میچرخیدن کسی هم ایراد بنی اسراییل نمیگرفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کاوه

        ۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (146 ديدگاه)

        شاهرخ جان امیدوارم نا راحتت نکرده باشم اما توی همه سایت های خودرو این کل کلا هست. حتی سایتای معتبر خارجی. یه بخش برندبازا هستن یه بخش خودروبازای فنی یه بخش هم همین طرفدارای رجزخونی های کودکانه. خدا و شکر توی پدال هر سه مدل به وفور هستن.
        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1325 ديدگاه)

          برند باز خخخخخخ کدوم برند منظورت سای پا و ویران خودرویه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. @lirez@

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جلو و داخلش کپى سانتافه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. armin

    ۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (421 ديدگاه)

    از بغل شبیه لکسوس nx

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Archi KHAN

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    قشنگه اما نه بعنوان یه بلیزر …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مجید

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    نظر شخصی بنده این هستش که ماشین‌های آمریکایی همشون خوبن
    کلایسک و مدرن هم نداره
    خوب ، خوبِ
    مثل کوه پشت آبروی صاحبشون هستن
    نرم ، سگ جون، پرقدرت، ایمن، و واقعا جذاب هستن
    بنده خیلی سال هستش ماشین امریکایی سوار میشم
    الانم ی وانت s10 دارم با ی کاپریس
    داشتن و سوار شدنشون لذت بخشه
    البته کشورهای اروپایی و ژاپنی و این چند ساله گذشته کره جنوبی هم ماشین‌های خوبی داره و از حق نباید گذشت
    ولی ماشین آمریکایی آدمو عاشق و شیفته خودش میکنه
    خدا کنه صنعت خودرو سازی ایران هم به خودش بیاد و سطح خودرو سازی در ایران هم بالا بره تا شاهد واردات خودرو به صورت آزاد باشیم تا همه بتونیم از داشتن و سوار شدن ماشین‌های به روز تو کشور خودمون لذت ببریم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا