شورلت

قیمت و مشخصات شورولت کامارو مدل 2019

شورولت کامارو برای مدل سال ۲۰۱۹ فیس لیفت شده است؛ اما جدای از ظاهر دو قطبی این خودرو، شورولت اقدام به ایجاد تغییراتی در تریم های این خودرو کرده و آپشن های جدیدی را نیز برای آن در نظر گرفته است. همچنین باید به ارزان‌تر شدن کامارو ۲۰۱۹ نیز اشاره کنیم.


تریم پایه‌ی ۱LT قیمت پایه‌ی ۲۵۵۰۰ دلاری دارد و از همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲۷۵ اسبی قبلی استفاده می‌کند. از جمله تجهیزات استاندارد این نسخه می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، صندلی‌های پارچه‌ای برقی با تنظیم در ۸ جهت (برای راننده) و صندلی سرنشین با تنظیم در ۶ جهت اشاره کرد. شورولت همچنین مدل ۱LS را عرضه می‌کند اما در توضیحات مربوط به آن گفته شده باید به نمایندگی‌ها مراجعه کرد تا از چند و چون قیمت‌گذاری آن آگاه شد.


قیمت پایه‌ی ۲۵۵۰۰ دلاری به این معنی است که کامارو ۲۰۱۹ در واقع ۴۰۵ دلار ارزان‌تر از مدل سال پیش است. مدل کانورتیبل نیز ۳۲۴۹۵ دلار قیمت دارد؛ اما با انتشار پیکربندی آنلاین کامارو ۲۰۱۹ می‌توانیم نگاهی هم به گران‌ترین نسخه‌ی این خودرو داشته باشیم.


جدای از مدل ZL1 که نسبت به سال قبل تغییری نداشته و همچنان قیمت پایه‌ی ۶۱۵۰۰ دلاری دارد، شورولت حداقل ۴۲ هزار دلار برای مدل ۲SS کوپه و ۴۸ هزار دلار نیز برای نسخه‌ی کانورتیبل طلب می‌کند. هر دو مدل از همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر با قدرت ۴۵۵ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می‌کنند. البته می‌توان با پرداخت ۱۵۹۵ دلار گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و با ۱۶۹۵ دلار کنترل سواری مگنتیک را سفارش داد.


۱۰ رنگ بدنه برای کامارو ۲۰۱۹ وجود دارد که ۸ رنگ آن به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند. رنگ نارنجی کراش و قرمز گارنت ۳۹۵ دلار قیمت دارد. اگر خواهان نوار مشکی روی کاپوت باشید باید ۴۵۰ دلار بپردازید. همچنین نوار مرکزی با رنگ‌های سفید، مشکی یا نقره‌ای نیز ۴۷۰ دلار دیگر را بر قیمت خودرو اضافه خواهد کرد. نوارهای رالی نیز آپشن ۴۷۰ دلاری هستند.


اما پکیج‌های ظاهری مناسبی نیز تدارک دیده شده‌اند. با پرداخت ۲۲۵۰ دلار می‌توان پکیج پرفورمنس را انتخاب کرد که با عناصر قرمز یا خاکستری در دسترس بوده و شامل مواردی همچون پوشش مرکزی پرفورمنس برای رینگ‌ها، کنسول مرکزی ویژه با لوگوی شورولت پرفورمنس و کف‌پوش‌های مرغوب با همان نشان‌ها می‌باشد.


پکیج کامارو اینسیگنیا نیز یک آپشن ۷۵۵ دلاری است که شامل عناصری همچون لوگوی کرومی کامارو روی گلگیر، کف‌پوش‌های متفاوت و پوشش رنگ‌آمیزی شده‌ی پیشرانه است. پکیج کامارو لوگو هم با قیمت ۴۹۵ دلار در دسترس است.


کامارو ۲۰۱۹ با تریم های جت بلک، مدیوم گری و سرامیک وایت عرضه می‌شود که این آخری یک آپشن ۱۹۵ دلاری است. اگر خواهان پکیج عناصر قرمزی کابین باشید خود را آماده‌ی پرداخت ۱۹۵ دلار دیگر نیز بکنید.


شورولت کامارو با ۸ نوع رینگ در دسترس است که تنها نسخه‌ی استاندارد آن از نوع ۲۰ اینچی ۵ پره با رنگ نقره‌ای می‌باشد. بقیه‌ی رینگ‌ها بین ۲۰۰ تا ۱۶۹۵ دلار قیمت دارند. در کل با جمع کلیه‌ی آپشن ها برای مدل ۲SS کانورتیبل به قیمت کل ۶۸۰۷۵ دلار خواهید رسید.

اما این خودرو با ۷ تریم در دسترس است که هر یک نیز با آپشن های زیادی همراه می‌شود بنابراین برای یافتن کاماروی ایده آل خود باید به پیکربندی این خودرو مراجعه کنید؛ اما اگر به دنبال گران‌ترین نسخه باشید باید ZL1 را نگاه کنید که در نسخه کاملاً فول ZL1 کانورتیبل ۲۰۱۹ قیمت ۷۶۰۲۰ دلاری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    کامارو ماشین واقعاجذابی هستش.اما مدل کانورتیبل کامارو ازنزدیک خیلی زشت میشه.یه جورایی خیلی پهن وتوخالی مثل یه قایق میشه.ازدیدمن حیفه این ظاهر جذاب رو کانورتیبل سفارش بدی.واما بین ماسل هادوج چلنجراصالت خودشو نگه داشته.یه ماشین قلچماق

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      کامارو ماسل کار مورد علاقه منه
      اتفاقا این مدلهای جدید رو نمیدونم، اما مدلهای قبلی رو که از نزدیک دیدم، کانورتیبلش زشت نیست واقعا
      برعکس بنظرم خاصتره
      شاید مدلهای جدیدش اینجوریه که از نزدیک ندیدم نمیتونم نظر بدم
      .
      اما یه مساله دیگه
      این خوبه که خیلی آپشنهای اضافه رو خود شرکتها ارویجینال و فابریک براتون نصب کنن
      واسه کسایی که خودروی خاص تر میخوان
      .
      ما که این کارو نمیکنیم
      یه کار نصفه نیمه روی ۲۰۶ صندوقدار میکردند به اسم
      لیمیتد
      و پک لوک اگه اشتباه نکنم که اونم ول شد
      .
      .
      .
      ًاما ایکاش این کار رو خودروسازی ما در مورد «رنگ» انجام میداد
      .
      رنگ پراید مونتاژی تا مزدا ۳ و سراتو مونتاژی رو مثل هم میزنیم
      همهههههه هم بی کیفیت
      .
      در حدی که ۴ بار میبری کارواش رنگ کنده میشه
      من که بردم کارواش طرف میگفت ماشینت رنگ داره
      میگفتم والا رنگ کارخونه است
      اما تیکه تیکه کنده میشه
      کاش
      کاش
      کاش حداقل رنگ باکیفیت تری رو بعنوان آپشن روی خودروها میدادن، پولشو هم میگرفتن
      از قبل هم میگرفتن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا