شورلت

قیمت و مشخصات شورولت سیلورادو 2019

شورولت سیلورادوی ۲۰۱۹ بزرگ‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی بوده و این خودروساز آمریکایی اعلام کرده قیمت پایه پیکاپ کاملاً جدید خود از ۲۹۷۹۵ دلار آغاز می‌شود.


نسخه پایه سیلورادو ۱۵۰۰ ورک تراک که از اواخر سال جاری وارد بازار می‌شود در سه پیکربندی متفاوت عرضه خواهد شد: نسخه تک کابین با محفظه بار طویل (۲۹۷۹۵ دلار)، نسخه دوکابین با محفظه بار استاندارد (۳۳۶۹۵ دلار) و نسخه کرو کب با محفظه بار کوتاه (۳۶۰۹۵ دلار). این نسخه به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری ۲۸۵ اسب بخاری عرضه می‌شود. همچنین یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری نیز در دسترس است که قدرت ۳۵۵ اسبی و گشتاور ۵۱۸ نیوتون متری دارد.


خریدارانی که به دنبال مدلی مجهزتر هستند می‌توانند سیلورادو کاستوم را سفارش دهند که قیم ۳۶۰۹۵ دلاری برای مدل دوکابین و قیمت ۳۸۴۹۵ دلاری برای مدل کرو کب دارد. خریداران همچنین می‌توانند نسخه آفرودر سیلورادو کاستوم تریل باس را انتخاب کنند که قیمت پایه ۴۰۹۹۵ دلاری داشته و به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. صرف‌نظر از مدل انتخابی، قوای محرکه این نسخه‌ها با مدل پایه یکسان هستند.


مدل سطح میانی سیلورادو LT قیمت آغازین ۳۸۳۹۵ دلاری داشته و در نسخه فول کرو کب قیمت ۴۰۷۹۵ دلاری را نشان می‌دهد. این نسخه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربو با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۱ نیوتون متر استفاده می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند همان پیشرانه ۸ سیلندر یاد شده و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را بجای گیربکس ۶ سرعته بکار رفته در نسخه‌های پایه و کاستوم را سفارش دهند. مصرف‌کنندگان همچنین گزینه سفارش پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل جدید را خواهند داشت.


یک پله بالاتر از مدل LT تریم RST قرار می‌گیرد که از ظاهر پرفورمنس سود می‌برد و قوای محرکه آن مشابه تریم LT می‌باشد. قیمت مدل دوکابین این نسخه ۴۰۲۹۵ دلار بوده و به ۴۲۶۹۵ دلار در نسخه کرو کب می‌رسد.


مدل سیلورادو LT تریل باس به ویژگی‌های آفرودی همچون ارتفاع بیشتر از سطح زمین، دیفرانسیل عقب قفل شونده، فلاپ و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد مجهز شده است. این پیکاپ همچنین دارای شوک‌های رانکو و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی با لاستیک‌های آفرود گوودیر می‌باشد. نسخه یاد شده تنها با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری ارائه شده و قیمت پایه ۴۷۳۹۵ و ۴۹۷۹۵ دلاری دارد.


مدل لوکس‌تر سیلورادو LTZ قیمت پایه ۴۴۴۹۵ دلاری داشته و از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری استفاده می‌کند. مشتریان می‌توانند پیشرانه توربودیزل یاد شده و همچنین نسخه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری را سفارش دهند. نهایتاً به مدل پرچم‌دار های کانتری می‌رسیم که تنها به‌صورت کرو کب عرضه می‌شود. این نسخه قیمت پایه ۵۴۴۹۵ دلاری داشته و به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری در دسترس است. البته می‌توان پیشرانه توربودیزل را نیز سفارش داد.


شورولت هنوز جزئیات تریم های گوناگون را منتشر نکرده اما نسل جدید این پیکاپ بزرگ‌تر از نسل پیشین بوده و به همین دلیل کابین جادارتر به همراه فضای پای بیشتر در عقب دارد. علیرغم افزایش ابعاد شاهد کاهش ۲۰۴ کیلوگرمی وزن این پیکاپ محبوب در مقایسه با نسل پیشین هستیم. این کاهش وزن به خاطر قطعات آلومینیومی بکار رفته در کاپوت، درب‌ها و درب پشتی حاصل شده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۱۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (438 ديدگاه)

    چقدر زیباست.آمریکاییهاتو وانت‌های فول سایز رقیب ندارن.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  2. رضا

    ۱۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (97 ديدگاه)

    فورد اف ۱۵۰ لایک
    سیلورادو دیسلایک

    موافقم 3
    مخالفم 4
  3. HAMID.HEMI

    ۱۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    عجب کابینی چه رخی
    فقط حسرت باید خورد

    موافقم 6
    مخالفم 0
  4. AventadorSVJ

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    عالیه ولی هیچ وانت پیکاپی اف 150 نمیشه.

    موافقم 3
    مخالفم 3
  5. HENRY FORD

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    فورد که نمیشه اصلا با شورولت دو مقایسه کرد فر خیلی از اینا سر تره خوب معلومه مقایسه نمیخواد اون هیچی من نمیدونم چرا مشخصات طول عرض ارتفاع رو ننوشته

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا