شورلت

مشخصات احساس‌برانگیز شورولت کوروت E-Ray

تقاضا برای شورولت کوروت استینگری C8 به حدی بالا بوده که جنرال موتورز مجبور به توقف پیش‌فروش مدل ۲۰۲۱ این خودرو شده است. تصمیم‌گیری برای خرید یک نسخه از کوروت نسل هشتم آسان‌تر نخواهد شد زیرا قرار است در آینده مدل‌های قوی‌تری هم روانه بازار شود.

نسخه بعدی این سوپر اسپورت پیشرانه نسل جدید کوروت Z06 خواهد بود که از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری میل‌لنگ تخت مدل مسابقه‌ای C8.R سود خواهد برد. ظاهراً قدرت این پیشرانه بین ۶۱۲ تا ۶۲۵ اسب بخار خواهد بود؛ اما شورولت علاوه بر این مدل به دنبال تولید کوروت هیبریدی جدیدی با نام E-Ray است که در جایگاهی بین مدل‌های استینگری و Z06 قرار خواهد گرفت.

اگرچه این مدل پایین‌تر از نسخه پیست محور Z06 قرار می‌گیرد اما سریع‌تر خواهد بود. این را موتور ترند می‌گوید.

نیروبخش کوروت E-Ray همان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری بکار رفته در کوروت استینگری و همچنین یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۱۵ اسب بخار خواهد بود که ترکیب این دوتا قدرت ۵۹۰ اسب بخاری را ایجاد خواهد کرد. به نظر می‌رسد قدرت پیشرانه ۸ سیلندر در E-Ray محدودتر شده زیرا این پیشرانه در نسخه عادی استینگری ۴۹۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گشتاور آنی پیشرانه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک باعث خواهند شد کوروت E-Ray در خط مستقیم سریع‌تر از Z06 جدید باشد.

هنوز پرفورمنس کوروت Z06 تائید نشده اما می‌دانیم که شتاب این خودرو بهتر از شتاب ۲.۹ ثانیه‌ای استینگری خواهد بود. اگرچه E-Ray در خط مستقیم سریع‌تر خواهد بود اما مدل گران‌تر Z06 هنوز هم به لطف شاسی با تنظیمات مخصوص پیست و پیشرانه تنفس طبیعی در پیست بهتر عمل خواهد کرد.

انتظار می‌رود کوروت E-Ray به عنوان مدل سال ۲۰۲۳ و جایگزین گرند اسپورت روانه بازار شود. موتور ترند می‌گوید E-Ray تیزتر و سریع‌تر از مدل عادی بوده اما قیمت مناسبی داشته و سواری آن در ترددهای روزانه نیز مناسب خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    ماشالاه کوروت
    اصالتی ماندگار در کنار پرفورمنس عالی و قیمت معقول

    ((تقاضا برای شورولت کوروت استینگری C8 به حدی بالا بوده که جنرال موتورز مجبور به توقف پیش‌فروش مدل ۲۰۲۱ این خودرو شده است))

    موافقم 62
    مخالفم 25
    1. ali (chevy nova)

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      اینهمه ماشینهای مختلف اسپورت اومدن و رفتن ولی کوروت همچنان تولید میشه.
      کوروت از 1953 اومد تا به خودروسازان پرمدعا ولی توخالی اروپایی نشون بده ماشین اسپورت لازم نیست گرون باشه و تولید محدود بلکه لازمه در دسترس همه باشه و با یه موتور قدرتمند و ساده و بدنه کاملا فایبرگلاس بهترین رکوردها رو بزنه

      موافقم 66
      مخالفم 79
      1. Reza.M

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (309 ديدگاه)

        e-ray چه کوفتیه…چرا نمیخوان متوجه شن خودروی برقی و بنزینی دو چیزن و دو رده مختلف طرفدار دارن…چرا لافراری یا مک لارن اسپید تیل یا فورد جی تی یا هرکدوم ازین نمونه های لیمیتد ادیشن بلافاصله بعد گذشت یه سال قیمت دو برابری پیدا میکنن ولی خودرو های برقی ب عنوان مثال همین ریماک چنین چیزی براشون اتفاق نیفتاده؟؟…به خاطر چیزیه که بیانگرش هستن و به خاطر جایگاهیه که پیش ما دارن…هرچقدر هم که خودرو های برقی تلاش کنن و هرچقدر پیشرفت کنن هیچ وقت اون جایگاه رو بین ما پیدا نخواهند کرد…کاش خودروساز ها متوجه این باشند که الکتریکی سازی در انبوه سازی نشون میده خودش رو نه در تبدیل کردن محصولات نمادین به برقی و یا از اون بدتر حذف موتور بنزینی اون محصول نمادین و جایگزین کردنش با موتور های برقی…مثل حماقت مرسدس در مورد c63 یا همین کوروت…

        موافقم 13
        مخالفم 29
      2. RezaRs

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        خب علی اقا نمیشه همه رو که گفت تبل تو خالی خو همین حرفا کدورت درست میکنه بله کوروت از سال ۱۹۵۳ بوده خودم c3 رو خیلی دوس دارم ایا پورشه ۹۱۱ ی که از ۱۹۶۳ بوده و اصالت طراحیشو هرگز نمیشه زیر سوال برد و عملکرد فنیشو ایا باید بهش گفت تبل توخالی ؟

        موافقم 41
        مخالفم 23
        1. ali (chevy nova)

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (6809 ديدگاه)

          رضا ار اس

          شما تاریخچه ماشینهای اسپورت اروپایی رو از دهه 50 تا 70 ببینید متوجه میشید به غیر از چند نمونه همشون یه مشت ماشین بیخاصیت بودن که تو مملکتهای خودشونم طرفدار نداشتن.
          از استین هیلی ساخت انگلیس بگیر که معروف بودن به خرابی های مکرر تا محصولات افتضاحی نظیر ساندبیم الپاین و محصولات اسپورت سیمکا موتورز فرانسه و……..

          موافقم 27
          مخالفم 26
        2. علی turbo s

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (279 ديدگاه)

          اونی که اومده از اروپایی ها بد میگه.
          ازعظمت اروپایی ها همین بس که قیافه این ماشین یه کپی محض از محصولات فراری .
          حتی رنگ اصلی این مدل قرمز که باز از رو فراری کپی کردن.
          اما فراری تا حالا اعتراض نکرده.
          حتی چراغ های عقب برای فراری گرد و برای تقریبا مستطیل .
          اونوقت چینی ها کپی کنن اینا زورشون میاد.

          موافقم 29
          مخالفم 29
        3. Amirreza

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          رضا جان شما حرص نخور ایشون ۵۶۰۰ تا پیام بقیرو تخریب کرده پس کامنتاش ارزش حرص خوردن نداره

          موافقم 8
          مخالفم 11
      3. Farzad

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        جالبه که این خودروسازان توخالی که میگی تمام رکوردهای نوربرگرینگ رو در اختیار دارن .

        کوروت دقیقا کجا قرار داره ؟ آره یه کوروت C7 هست که زیر همین تو خالی ها قرار گرفته?

        موافقم 37
        مخالفم 26
        1. Porsche

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (261 ديدگاه)

          فرزاد جان صبر کن بزار زور آخرشونو بزنن
          تا Z06 بیاد بازم بع قول شما میره زیر تو خالی ها ?????

          موافقم 21
          مخالفم 24
        2. ali (chevy nova)

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (6809 ديدگاه)

          فرزاد

          دیگه اگه سوپراسپرتهای الکی گرون اروپایی همین رکورد نوربرنگ رینگ رو هم نداشته باشن که کلاهشون پس معرکست??
          از لحاظ فروش هم چیزی نگم بهتره

          موافقم 27
          مخالفم 28
        3. Elmiraj

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (3102 ديدگاه)

          آمریکایی ها موتور جلو و دفر عقب تایم زدن…!!!

          علاوه بر این سیستم صوتی و کولر هم داشتن…!!!

          موافقم 37
          مخالفم 25
        4. Farzad

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          المیراژ ، یکی رو به همه ربط نده .
          پادشاه نوبرگرینگ الان کیه ؟ نکنه موتورش تو صندوق عقبشه ؟?

          موافقم 33
          مخالفم 21
        5. Elmiraj

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (3102 ديدگاه)

          پادشاه نوربرگرینگ شما اگر با موتور ۶۵۰ اسب بخاری تنفس طبیعی و گیربکس دستی بازم ۶:۴۳ زد اون وقته که قبول می‌کنم تواناتر از وایپر هست…

          موافقم 22
          مخالفم 29
        6. مازیار

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2480 ديدگاه)

          ماشینهای اروپایی گرون هستن اما الکی گرون نیستن
          چرم و چوب و فیبرکربن از پلاستیک و فایبرگلاس گرون تره
          موتوری که تنفس طبیعی بیشتر از ۱۰۰ و پرخوران نزدیک به ۲۰۰ اسب بر لیتر خروجی داره از یه پوشراد تنبل و کم بازده گرون تره
          یه سیستم انتقال قدرت چهارچرخ پیشرفته و کارآمد از یه دیفرانسیل یه تیکه قدیمی گرون تره
          دستیابی به پرفورمنسی که توی پیست با اقتدار برنده میشه هزینه بره
          ماشینهای اروپایی و آمریکایی کیفیت برابر ندارن تا قیمت برابر داشته باشن
          کیفیت هزینه داره
          آیا میشه پذیرفت میلیونها نفر هنگام خریدی چند ده و چند صد هزار دلاری تشخیص نمیدن در ازای پولی که میدن چی دریافت میکنن؟

          موافقم 33
          مخالفم 14
        7. مازیار

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2480 ديدگاه)

          اما یکجانبه گرایی محض هم هیچوقت جواب نمیده
          هم اروپا و هم آمریکا شاهکار داشتن بدردنخور هم داشتن
          به عنوان مثال
          شاید بشه بخاطر تعدد ساخت موتورهای درجه یک به بی ام و بطور عام لقب بهترین موتورساز جهان رو داد اما به اعتقاد من بطور خاص کاث ورث بهترین موتورساز جهان هست بخاطر خلق دو شاهکار بی مانند برای آستون مارتین والکری و گوردون مورای T50
          یا دیگر محصولات همون فورد مثل اسکورت RS200 و اخیرا فورد GT که انصافا دوست داشتنی هستند
          خلاصه اینکه با سلایق هم مهربانتر باشیم

          موافقم 27
          مخالفم 1
        8. Farzad

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          چرا وقتی کم میارید شروع میکنید به مغلطه ؟
          این گوی و این میدان یه خودروی آمریکایی بیاد رکورد برنه چرا نمیان ؟
          بهتره شما منتظر اروپایی های دیگه باشین که دوباره و دوباره رکورد خواهند زد .

          موافقم 26
          مخالفم 17
      4. Porsche

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (261 ديدگاه)

        هیچ اسپورتی به اندازه پورشه ۹۱۱ اصالت نداره
        الکی نگین کورت اصالتو حفظ کرده
        این کورت c8 همه چی داره غیر شباهت به نسل های قبل و اصالت
        شاید جدید تر باشه ولی اصالت داره

        موافقم 28
        مخالفم 27
        1. علی turbo s

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (279 ديدگاه)

          پاسخ به gm.
          ازخوبی های مهندسی برای بگم که پورشه با gt3 که 510اسب قدرت داره میره تایم زیر 7میزنه اما کوروت با 495اسب تایم 7:30میزنه که اون رو هم خود شرکت گفته و تایم گیرای نوربر اونجا نبودن .

          موافقم 13
          مخالفم 11
      5. RezaRs

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        اقا علی الان فراری 250 gto مزخرف و تبل تو خالی بود بسه برادر من
        میورا تبل تو خالی بود
        کانتاش تبل تو خالی بود
        300sl تبل تو خالی بود
        خو اینا رو میگی این دعوا ها میشه

        موافقم 10
        مخالفم 9
      6. Hadi

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        این کوروت جدید از هر نظر بی نظیره ولی شورولت داره تو معرفی مدل های جدیدش دست دست میکنه…
        داره 2 سال از معرفی کوروت جدید میگذره و هنوز Z06 و ZR1 معرفی نشدن ?
        این مدل E-Ray واقعاً خیلی می‌تونه عالی با راندمان بالا باشه و اگه قیمت رقابتی هم داشته باشه محشره ?
        منتظریم که زودتر معرفی بشن…

        موافقم 11
        مخالفم 0
      7. Amirreza

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        لازم نیست برای تعریف کردن از کوروت بقیه خودروساز هارو تخریب کنی

        موافقم 6
        مخالفم 5
      8. Reza

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        عجب!!!

        پس اصلا هیچ خودروسازی تا حالا سوپراسپرت نساخته بجز کوروت شورولت.

        هیچی نگم بهتره

        موافقم 3
        مخالفم 6
    2. ?A.H MOTORS?

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (494 ديدگاه)

      کوروت C8 لایک
      موستانگ GT350 دیسلایک

      موافقم 16
      مخالفم 24
      1. محمد رستمی نژاد

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (733 ديدگاه)

        بچه ها چهار روز پیش یکی از آشنا ها داشتن در جاده حرکت میکردن که یک دفعه یه شوتی با سرعت از پشت بهشون میزنه
        ماشین خودشون هم پژو بوده
        بعد که شوتی میزنه
        زنش در جا همون جا میمیره??
        دوتا بچه هم داره
        یکی شون هم در لحظه گردنش میشکنه و میمیره
        پدرشون سالم میمونه
        یکی از از بچه هاشون(دوتا بچه دارن)
        از شیشه پرت میشه بیرون و چند صد متر اون ور تر پیدا میشه جوری که پدرش وقتی دنبالش گشته پیداش نکرده و پدرش هم از هوش میره
        شوتی هم دو نفر بودن که هر دو میمیرن

        زنش و یکی از بچه ها میمیرن درجا
        اون یکی دیگه بچه‌شون هم زنده موند ولی داغون شد

        جالب اینجا هست که یکی از بچه ها شبیه پدر هست و یکی دیگه‌هم شبیه مادر هست
        پدر و مادر به هم گفته بودن اگه زمانی چیزی شد
        (که شد)
        اونی که شبیه پدر هست با مادر دفن بشه و اونی که شبیه مادر هست با پدر دفن بشه
        آخر هم شد
        اون بچه‌ ایی که شبیه پدر بود گردنش شکست در اثر تصادف و در جا مرد و مادرش هم همون جا در جا مرد و بچه شبیه پدر با مادر با هم در یک قبر دفن شده
        هِی چی بگم???

        موافقم 11
        مخالفم 3
        1. ?A.H MOTORS?

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (494 ديدگاه)

          سرعت رفیق نامردیه
          سرعت با کسی رفاقت نداره
          یه عمر با سرعت رفاقت میکنی
          یه دفه زمینت میزنه
          از اون رفیقاست که یه لحظه بهش پشت کنی
          خنجرش رو تا دسته فرو میکنه…?????
          .
          .
          .
          .
          اینم نمونش راضی شدین؟…??

          موافقم 19
          مخالفم 0
      2. Ramin

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        دوست عزیز اقای فرزاد.

        اولا رکورد پیست نورنبریگ دست پورشه 919 ایوو هست
        ( با تایم حدود 5 دقیقه 19 ثانیه )
        این خودرو یه خودرو پیست محوره و اصلا فروشی نیست.
        اینو ملاک قرار میدی؟؟؟

        راستی یه چیز دیگه. خودرو لینک اند کو 03 تو پیست نورنبریگ 7 دقیقه 20 ثانیه تایم داره !!! یه ماشین چینی با 1 سال سابقه رکوردش از پانامرا و مخصوصا تایکان بیشتره !!! تازه دیفرانسیل جلو هست ? ( البته تقویت شده بود و 500 اسب قدرت داشت. ولی باز مهم اینه چینی بود و دفرانسیل جلو !!)

        از این موضوع بگذریم…

        خودرو های آمریکایی دفرانسیل عقب هستن و اصلا هدفشون رکورد گیری تو پیست نیست.

        فیلا که تسلا مدل S حدود 20 ثانیه سریعتر از تایکان تو نورنبریگ هست
        تازه ایلان ماسک گفته به زودی مدل S تایمش به زیر 7 دقیقه میرسه
        این یعنی اختلاف 50 ثانیه ای با تایکان ?

        تسلا مدل S plaid هم سریعترین خودرو پیست لاگونا سگا هست.
        حتی سریعتر از F8 ترتیبیو. و فقط 3 ثانیه با مکلارن سنا پیست محور فاصله داره.

        اروپایی ها تو پیست 2 برابر سریعتر هستن از آمریکایی ها ولی از اون ور 3 برابر گرونتر هم هستن. ?

        موافقم 16
        مخالفم 20
        1. مازیار

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2480 ديدگاه)

          دوست من رامین
          وقتی ورزشکاری برنده مدال طلای المپیک میشه هیچ کسی دنبال این نیست که آیا از نفر دوم بیشتر امکانات داشته یا بیشتر تمرین کرده یا موارد مشابه
          بلکه فقط اون مقام اول هست که اهمیت داره و همه

          موافقم 20
          مخالفم 7
        2. Amirreza

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          البته در بحث خودرو های جاده ای دست بلک سریز هست

          موافقم 12
          مخالفم 3
        3. Amirreza

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          آقا رامین شما ماشین باز نیستی چون هیچ ماشین بازی عظمت تایکان رو با لینک اند کیو مقایسه نمیکنه

          موافقم 12
          مخالفم 8
        4. OMID

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          میخوای مقایسه کنی عادلانه مقایسه کن
          نه به ماشین تیون شده که اجازه تردد خیابون رو هم نداره با یه ماشین استوک شهری مقایسه کنی
          مثلا nio ep9 رو با 919evo مقایسه بکن
          جفتشون قابلیت تردد خیابونی ندارن و چهار چرخ محرک ( اینم اشانتیون )
          تازه طراحی نیو گفتن از ماشین f1 دانفورس بیشتری تولید می‌کنه پس از 919evo هم دانفورس بیشتری داره
          اون دیفرانسیل عقب بودن هم که گفتی ربطی نداره اتفاقا اکثر ماشینای پیست محور دیفرانسیل عقبن

          موافقم 12
          مخالفم 2
        5. Farzad

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          رامین واقعا نمیدونم دیگه چی باید بت بگم ، چون احساس میکنم همش آب در هاون کوبیدنه .
          فکر میکنی سوپراسپرت های اروپایی فقط به خاطر اینکه در پیست سریع تر هستن گرون ترن ؟ خیر جانم کیفیت ارزون نیست ، جلب توجه ارزون نیست ، …
          البته از نظر تو فقط پول برند میگیرن !!
          راستی خودروسازی چین که انقدر طرفدارشی چرا یه سوپر اسپرت واسه رکورد تو پیست نداره ? عیب نداره چرا یه انجین از BMW نمیگیرن ، پلتفرم و بدنه رو هم بالاخره از یه جایی کپی میکنن .

          موافقم 16
          مخالفم 6
    3. زیزیگولو

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (4877 ديدگاه)

      ali (chevy nova)‌ یکی از اصیل‌ ترین ماشینای اسپرت تاریخ آمریکا با ساختار موتور میانی و انبوهی از امکانات حیرت‌ انگیز ….. فقط میشه گفت مهندسی بی‌ نهایت در شورولت کوروت C8 سوپر اسپرت تاریخ‌ ساز آمریکا????

      موافقم 23
      مخالفم 7
      1. Ramin

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        دوست عزیز اقای فرزاد دارن. رکورد دار پیست نورنبریگ هم هست.

        NIO EP9 یه هایپر خودرو چینی هست که کلا شرکتش 7 سال سنشه ولی خودروش خیلی سریعتر از دیگر برند های معروف هست.

        دان فورس EP9 هم 2.2 تن هست برای همین اجازه تردد تو جاده رو نداره.
        شرکت nio گفته اگه ep9 دان فورسش زیر 1.8 تن بود. اجازه تردد داشت. ولی چون خیلی بالاس اجازه تردد نداره

        هونگچی s9 هم خیلی سریعه…. 1400 اسب قدرت. 1.9 ثانیه شتاب 0 تا 100

        همونطور که بالا هم گفتم لینک اندکو 03 پرتوتیب هم از موتور 2 لیتری 500 اسب قدرت داره تازه دیفرانسیل جلو هست رکورد 7:20 هم تو پیست نورنبریگ تایم داره.

        درسته پروتوتایپه… ولی سریعتر از خیلی خودرو اروپایی هست.

        موافقم 4
        مخالفم 11
        1. زیزیگولو

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (4877 ديدگاه)

          رامین جان با حفظ احترام اصلاً میونه خوبی با کُپیا و بنجلای چینی ندارم و اصلاً اونا رو در جایگاهی نمیبینم که بخان با آمریکاییا مقایسه بشن

          موافقم 7
          مخالفم 0
  2. R@m!n

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    با اینکه ظاهرشو دوست ندارم ولی عملکرد فنیش بی نظیره و قیمتم که دیگه فک انداز

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. محمد رستمی نژاد

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (733 ديدگاه)

      من فقط چلنجر رو انتخاب می‌کنم.

      چلنجر لایک بدین
      کوروت دیسلایک بدین
      بینیم چی میشه

      موافقم 24
      مخالفم 40
  3. Sina10

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    با وجود اینکه قیافه C7 رو خیلی زیباتر از این میدونم و از قیافه C8 زیاد خوشم نمیاد ولی میتوته پرفورمنس فوق العاده داشته باشه و بسیار ارزونه ، یا بهتر بگم که مفته!!
    از این نسخه E-Ray هم خوشم اومده
    البته Z06 یه چیز دیگست
    باید دید شورولت میخواد چیکار کنه

    البته اگه جای شورولت بودم ۲۰ هزار دلار میزاشتم روی قیمت C8 ولی در عوضش روی کیفیت و قیافش بیشتر کار میکردم
    ۲۰ هزار دلار اضافه میتونه خیلی چیزا رو به یه ماشین اضافه کنه ولی با این حال اگه به قیمت ۶۰ هزار دلاریش ، ۲۰ هزار دلار دیگه اضافه کنیم میشه ۸۰ هزار دلار که هنوزم ارزونه ، البته با آپشن های اضافه میره بالای ۱۰۰ هزار دلار ولی اگه همین ماشین با قیمت یخورده گرونتر ولی در عوض زیباتر و با کیفیت تر ساخته میشد چیزی بجز یک شاهکار نبود!!
    البته الانم عالیه

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. یانکی

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      بس کنید دیگه انقدر از کوروت زخم خوردید که نمیدونید چجوری بهونه پیدا کنید تا بکوبیدش.میگی کیفیت رو ببره بالا دقیقا کجاش بی کیفیت هستش که باعث شده هیچ خریداری نداشته باشه.با اینکه از چرم خوشم نمیاد و پارچه رو روی سطح نرم بیشتر میپسندم ولی داخل کوروت کاملا تو بهترین نوع چرم فلز و کربن پوشیده شده.خدا وکیلی یکی از اون ایرادها رو بگو

      موافقم 14
      مخالفم 11
      1. Sina10

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        هندلینگش هم ضعیفه
        این ایراد خوبه؟؟
        الان هم یه بهانه دیگه میارید

        یه ساعت نشستم از خوبی های کوروت گفتم آخرش هم و از بدی هاش هم گفتم و در ول این ماشین عالیه ولی بی عیب نیست
        اما تعصب سر یه خودروساز یا کشور چه دلیلی داره؟
        من طرفدار ب‌ام‌و هستم ولی نه متعصب به اون و از سری۴ خوشم نیومد
        باید به ایرادات اعتراف کرد

        موافقم 10
        مخالفم 5
        1. Benz SLR

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          دمت گرم رویه منو پیش گرفتی این جور آدما تعصب دارن و بلد نیستن درمانش کنن . من خودم رو بنز تعصب داشتم ولی فهمیدم این تعصب بی فایدس . باید هم از خوبی ها هم از بدی ها بگیم حتی اگه برند مورد علاقمون باشه . برای درمان تعصب هم کافیه کمی از برندی که چه خوشتون میاد چه بدتون میاد تحقیق کنید اونوقت هم از بدی ها و خوبی ها به خوبی آشنا میشید.

          موافقم 7
          مخالفم 5
        2. Amirreza

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          متاسفانه بعضی آدمای متعصب فکر میکنن ماشینایی که روشون تعب دارن کوچکترین عیبی ندارن و اگه پونصد خط از ماشینه تعریف کنی بعدش یه ایراد کوچیک بگیری سیل آدمایی مثل نو…. و عل…. با دیسلایک ها و جواب هاشون بهت جواب میدن ، اسماشونو کامل نگفتم که دعوا نشه

          موافقم 4
          مخالفم 5
  4. Porsche

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (261 ديدگاه)

    پدال آخرش درگ carwow که بین ب ام و M4 جدید و مرسدس C63 و آئودی rs5 انجام داد رو نگذاشتی !

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. MahyarMAR

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      انجام داد دیگه

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. SRT

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (607 ديدگاه)

      و همچنین درگ ۹۹۲ با ۷۶۵

      موافقم 5
      مخالفم 0
  5. ارشیا

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    امن هنوزم c7 رو انتخاب میکنم

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Khosrow

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      C6 ..

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. Zakaria

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (310 ديدگاه)

    من یه چیزی رو نفهمیدم؛ تو نسخه معمولی 13تا رادیاتور داره که دوتاشون پشت ورودی های جانبی سپر جلو هستش. ( https://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201907/here-s-what-nobody-i-53_800x0w.jpg ) اما تو نسخه e-ray که موتور الکتریکی هم اضافه شده و قاعدتا تعداد رادیاتورا باید زیاد بشه، میبینیم که بخش زیادی از سپر جلو بسته شده. کسی علت این کار رو میدونه؟

    موافقم 4
    مخالفم 1
  7. MehdiTurbo

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1959 ديدگاه)

    عشق خالص
    و تمام
    خدایا ایران را بهشت ماشین بازان گردان
    الهی امین

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. MahyarMAR

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      الهی امین
      داداش حرف دل تمام جوونای ایران رو زدی از جمله من

      موافقم 8
      مخالفم 2
    2. Amir

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (237 ديدگاه)

      فعلا با قر ا ر د ا د ۲۵ ساله اینجا میشه بهشت رامین و سنسور خوش آمدگویی و چراغ بدرقه
      خدایا شکرت ، روزنه امید رو هم بستی…

      موافقم 16
      مخالفم 0
  8. net

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اگر چراغ جلو کوروت c8 تغییر میداد قشنگتر میشد این مدل چراغ جلو قدیمی شده

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. porsche

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      اون جوری که کلاً اصالت نابود میشه

      موافقم 6
      مخالفم 0
  9. Benz SLR

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    کسی اگه همه مدل های کوروت c8 رو میدونه و قوی ترین عضو این خانواده که کی میاد رو لطفا بگه.

    موافقم 4
    مخالفم 2
  10. Amirreza

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    کوروت ماشین خیلی خوبیه و من بابت فروش خوبش به شورولت تبریک میگم فقط نمیدونم چرا بعضی دوستان برای اینکه از کوروت تعریف کنن میان و بقیه خودروساز هارو تخریب میکنن

    موافقم 4
    مخالفم 1
  11. Khosrow

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    دیدین پول ام 6 نداره میره جنسیس کوپه میگیره میاد برا همون ام 6 سیس میاد و قیافه میگیره؟ / اینم همونه ..

    موافقم 13
    مخالفم 5
  12. محمدرسول صمدی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (153 ديدگاه)

    همشون خوبن دعوا نداره
    همدیگر را تخریب نکنیم فقط لذت ببریم از این مهندسی ها
    اینا یک اثر هنری هستن نه یک مسله ریاضی پس فقط لذت ببریم دعوا بزاریم کنار
    هم اروپایی ها عالین هم آمریکایی ها فقط پول بیاد دستمون بریم اونجاها سوارشیم و عشق و حال
    :)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    ماشاالله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا