شورلت

نسل جدید شورلت اورلاندو، کراس‌اوور جدیدی برای بازار چین

نسل اول شورلت اورلاندو یک ام‌پی‌وی کامپکت نسبتاً خسته‌کننده بود که از سال ۲۰۱۱ به بازار آمده و تقریباً در اکثر کشورهای دنیا عرضه شد. حال پس از هفت سال، نهایتاً نسل جدید این خودرو در چین معرفی شده است؛ اما حالا نسل جدید اورلاندو از استایل ام‌پی‌وی یا مینی‌ون سلف خود فاصله گرفته و به یک کراس‌اوور کامپکت هیجان‌انگیز تبدیل شده است. نسل جدید این ماشین با جلوپنجره‌ای باریک به همراه ورودی هوای بزرگی در زیر آن و دو شکستگی عمودی در طرفین سپر جلو، طراحی هوشمندانه‌ای دارد.

اما در کنار نسخهٔ استاندارد، شورلت تصاویری از نسخهٔ اسپرت اورلاندوی جدید را هم منتشر کرده که Redline نام دارد. این مدل در بیرون از ویژگی‌هایی چون خطوط قرمزرنگ در اطراف ورودی‌های هوا و آینه‌های جانبی و رینگ‌های مشکی‌رنگ برخوردار است. نسل جدید شورلت اورلاندو ۴.۶۸ متر طول، ۱.۸۰ متر عرض و ۱.۶۳ متر ارتفاع دارد که این یعنی ۳.۲ سانتیمتر کشیده‌تر و ۲.۹ سانتیمتر باریک‌تر از نسل قبلی خود شده است. فاصلهٔ محوری نسل جدید نیز با ۳.۶ سانتیمتر افزایش، به ۲.۷۹ متر رسیده است.

شورلت نسل جدید اورلاندو را با یک پیشرانهٔ ۱.۳ لیتری توربو با ۱۵۶ اسب بخار قدرت عرضه خواهد کرد. در مدل Redline اما همین موتور ۱۶۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و شش سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

نسل جدید شورلت اورلاندو در دو نسخهٔ پنج‌نفره و هفت‌نفره توسط جوینت ونچر جنرال موتورز-شانگهای در چین به تولید خواهد رسید. این خودرو در پاییز امسال رسماً معرفی شده و تا پایان سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد. اورلاندوی جدید فعلاً فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده و معلوم نیست که در کشورهای دیگری هم عرضه خواهد شد یا نه.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (392 ديدگاه)

    خوش استایل وخوش قیافه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اورلاندو و بلیزر جدید خوشگل هستن اما از سبک طراحی آسیایی در طراحیشون استفاده شده و تقریبا اثری از ژن آمریکایی در اونها دیده نمیشه.
    حیف شدن. حیف.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. F22RAPTOR

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیرمحمد

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (238 ديدگاه)

    هیچوقت نفهمیدم چینی ها با این سایز و اندام کوچولو چجوریه که عاشق خودروهای با فاصله محوری زیادن?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. m4

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (294 ديدگاه)

    اصلا موافق کره ایا نیستم اما دان از کره ایا به شدت عقب میمونن :(

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا