شورلت

هرتز کوروت Z06، یک خودروی اجاره‌ای جذاب!

اگر علاقه شدیدی به شورولت کوروت Z06 دارید اما نمی‌توانید ۸۰ هزار دلار برای خرید آن پرداخت کنید هرتز یک پیشنهاد وسوسه کننده برای شما دارد. این کمپانی اجاره‌ی خودرو کلیدهای یکی از ۱۰۰ کوروت سفارشی را که همگی دارای رنگ بدنه زرد و نوارهای مشکی هستند به شما تحویل خواهد داد. این کار بخشی از برنامه گرامی داشت یک صدمین سال تأسیس هرتز بوده و اگر فکر می‌کنید اجاره یک کوروت ۶۵۰ اسب بخاری هزینه زیادی خواهد داشت بهتر است دوباره فکر کنید زیرا هزینه اجاره این خودرو در روز تنها ۱۹۹ دلار است که فوق‌العاده پایین می‌باشد.


البته این مبلغ شامل همه‌ی مبالغ مالیاتی و جانبی گوناگون نبوده و البته بسته به موقعیت مکانی این هزینه‌ها تا ۸۰ دلار هم می‌رسد اما هنوز هم معامله مناسبی برای اجاره چنین خودروی پرفورمنسی محسوب می‌شود. مبلغ یاد شده همچنین شامل بیمه هم نبوده و خب بهتر از همه می‌دانید که راندن یک خودروی اسپورت دیفرانسیل عقب حتماً نیازمند بیمه‌ای کامل است.


متأسفانه تا زمانی که دفتر شما در یکی از ۱۴ شهر مشهور آمریکا یعنی آتلانتا، بوستون، شیکاگو، دالاس، فورت لوردردل، فورد مایزر، لاس‌وگاس، لس‌آنجلس، میامی، نیویورک، اورلاندو، سن‌دیه‌گو، سان‌فرانسیسکو و تامپا قرار نداشته باشد نخواهید توانست پشت فرمان این خودروی خاص بنشینید. جدای از نشان‌های ویژه هرتز و شماره‌ی مدل ارائه شده در روی بدنه، این کوروت ها دارای آپشن های خاص نمایندگی‌های شورولت نیز می‌باشند.


کوروت Z06 در کلکسیون آدرنالین هرتز قرار دارد. این کلکسیون شامل دیگر محصولات عضلانی همچون داج چلنجر R/T و فورد موستانگ GT هم می‌باشد. باید اذعان کرد کوروت ۶۵۰ اسب بخاری در کلاسی کاملاً متفاوت از دو خودروی دیگر قرار داشته اما آن را نیز می‌توان با هزینه ۱۳۰ دلار در روز اجاره کرد.


معاون شرکت هرتز می‌گوید:

ما همچنان مفتخریم که سرویس فوق‌العاده و محصولات منحصربه‌فرد خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کنیم و جدیدترین این خودروها نیز کوروت Z06 نسخه گرامیداشت یک‌صد سالگی می‌باشد.

هرتز نگفته که این کوروت های اجاره‌ای تا چه زمانی در دسترس خواهند بود. البته مدل‌های موستانگ سفارشی قبلاً به مدت چندین ماه در دسترس علاقه‌مندان بودند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    چه مشخصات فنى عالى داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. شهریار

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (176 ديدگاه)

    کاش من میامی بودم شورلت پیشکش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    یکی از دوستان در ایالت فلوریدا زندگی میکنه. هرازگاهی عکس و فیلم میفرسته.
    بهشته لامصب. مردمان فوق العاده آروم و خیابونها و اتوبانها خیلی خلوت و طبیعت واقعا عالی. دمای هوا اکثر سال جوریه که همیشه میتونی با یه تیشرت بری بیرون بدون گرمای اذیت کننده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا