شورلت

پیکاپ 410 اسبی شورولت

ایده ساخت چنین خودرویی توسط شرکت رودسترشاپ این بود که با امکانات و تکنولوژی روز دنیا، یک پیکاپ کلاسیک را دوباره زنده کنند . . .

Chevrolet 1949 Pickup by Roadster Shop

بر روی شاسی کامل جدید این هات‌راد زیبا که متعلق به خانم Nancy Yacyshyn و همسرش Steve بوده و توسط رودسترشاپ احیا شده، اتاق شورولت پیکاپ ۱۹۴۹ قرار گرفته است.

کاهش ارتفاع تعلیق، نصب رول‌بارهایی در زیر موتور، تعلیق مستقل Heidt’s Superide در جلو، فنرهای QA1 به همراه ضربه‌گیرهای دوگانه در عقب و همچنین استفاده از فرمان هیدرولیک سبب شده تا این خودرو کاملا گوش به فرمان دستورات راننده خود باشد.

Chevrolet 1949 Pickup by Roadster Shop

برای این پیکاپ پیشرانه LS1 جنرال‌موتورز درنظر گرفته شده که با اندکی اصلاحات، موتور هشت سیلندر خورجینی ۵.۷ لیتری آن می‌تواند ۴۱۰ اسب‌بخار قدرت و بیش از ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را برای چرخ‌های جلو مهیا کند. گیربکس اتوماتیک ۴L65E آن نیز ساخت Bowler Performance است.

Chevrolet 1949 Pickup by Roadster Shop

مهندسان برای استفاده هرچه بهتر از موتور قدرتمند شورولت، از رینگ‌های ۱۸ اینچی در جلو و ۱۷ اینچی در عقب بهره گرفته‌اند. این رینگ‌ها که با رنگ تجاری کرینت سفید (Corinthian White) رنگ‌آمیزی شده، دارای تایرهای رادیال بریجستون ۲۳۵ میلی‌متری در جلو و ۲۲۵ میلی‌متری در عقب هستند.

استفاده از دیسک‌های ترمز ۱۳ اینچی جلو و ۱۱ اینچی عقب با کالیبرهای شش پیستونه ساخت Wilwood نیز ایمنی نسبتا خوبی را در ترمزهای ناگهانی فراهم می‌کنند. اما این وانت ۴۱۰ اسبی ۶۳ ساله را غیر از پارکینگ کجا می‌توان برد ؟!

Chevrolet 1949 Pickup by Roadster Shop
Chevrolet 1949 Pickup by Roadster Shop

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۹ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با نگاه کردن به ماشینای کلاسیک میمونم 20سال بعد جواب بچه هامو چی بدم بگم یه مشت آشغال قدیما به زور میدادن دست مردم

    موافقم 0
    مخالفم 2
  2. علی

    ۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اگه فقط یک شرکت خصوصی ماشین فقط یکی تو ایران تاسیس بشه وضع ماهم عوض میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. ali

    ۱۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خداییش ببین ملت اونا فقط به خاطر رفاه و راحتی مردم (البته مقدار کمی هم پول )همچین ماشینایی میسازن اونوقت ایرانی ها ماشین های 20 سال پیشو ور میدارن داشبوردشو عوض میکنن با اسم جدید و قیمتی گزاف تر به مردم قالب میکنن
    ایران خودرو تا چند ساله دیگه میخواد دوام بیاره نمیدوم

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. امید

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      تا وقتی که خریدار باشه اینام هستن به همین راحتی

      موافقم 0
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا