شورلت

غرش کاماروی 890 اسبی رینگ‌برادرز در نمایشگاه سما

رینگ‌برادرز همیشه یک خودروی خاص برای نمایشگاه سما دارد و امسال نیز همین‌طور است زیرا این شرکت از یک شورلت کاماروی مدل ۱۹۶۷ بازسازی‌شده و ارتقاءیافته با نام والکریا در سما رونمایی کرده است. این کامارو که به‌عنوان یک ماسل کار نهایی طراحی شده، به یک پیشرانهٔ ۶.۸ لیتری LS3 هشت سیلندر ساخت Wegner Motorsports مجهز شده است. این موتور به لطف برخورداری از یک سوپرشارژر ۲.۹ لیتری ۸۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

برای انتقال این نیروی عظیم یک گیربکس شش سرعتهٔ Tremec در نظر گرفته شده که توسط Bowler ارتقاء پیدا کرده است. رینگ‌برادرز شتاب و سرعت این کامارو را اعلام نکرده اما تأیید کرده است که شاسی و سیستم تعلیق والکریا از Detroit Speed Engineering گرفته شده و سیستم اگزوز اسپرت Flowmaster برای آن در نظر گرفته شده است.

برخی از قطعات و اجزای این خودرو با استفاده از چاپگر سه‌بعدی و دستگاه CNC ساخته شده‌اند. علاوه بر این، تعدادی از اجزای قابل‌توجه والکریا مثل کاپوت، قابل جلوپنجره و قاب آینه‌های جانبی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. همچنین از این مادهٔ سبک‌وزن در اسپلیتر جلو، اسپلیتر جلو و سقف خودرو هم استفاده شده است. دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این ماشین نیز شامل رینگ‌های HRE، دریچهٔ تهویهٔ روی گلگیرهای جلو و چراغ‌های LED می‌شود.

و نهایتاً مهم‌ترین ویژگی ظاهری این کامارو رنگ بدنهٔ آن است که سبز TOTOPKG نام دارد. والکریا برای یک خریدار در بلژیک ساخته شده و کمی بعد از نمایشگاه سما خودرو به او تحویل داده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (17 ديدگاه)

    چقدر این ماشینای قدیمی که بازسازی میشن خواستنی میشن و چقدر هنرمندن اونهایی که چنین اثر هنری خلق می کنند

    موافقم 7
    مخالفم 0
  2. رها

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    چون طراحی های کامارو و موستانگ در نسلهای جدید خیلی به دل نمیشینه و اون روح ماسل کارهای کلاسیک را ندارند .((بنظر من )) تنها دوج چلنجر تو این نسل هنوز اون افسون ماسل کار را دارا هست.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  3. مهدی

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (97 ديدگاه)

    یا خدا…….میخوامش

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. morteza

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (278 ديدگاه)

    لاستیکارو دیدی .یا ابر فضل .آدم کرک و پشمش می‌ریزه.فضای محفظه موتورشم خیلی شیک کار کردن.دمش گرم.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. Omar

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یا خدا خودت یکی بهم عطا کن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. یاس ی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    آدم جرات نمیکنه راجبش حرف بزنه. احساس میکنی اگه چیزی بگی میاد روی سرت اسلحه میگیره. عینهو شیر نری که در انتظار دشمناشه لاکردار.
    میشه دوستش نداشت ؟؟؟

    موافقم 4
    مخالفم 0
  7. مبین

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من عاشق ماشین های کلاسیک چون همین کامارو در مقایسه با پورشه ی جدید که ۶۴۰ تا اسب تولید میکنه و این ۸۹۰ و منم عاشق کامارو هستم

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا