شورلت

معرفی کانسپت‌های نمایشی شورولت سیلورادو 2019

شورولت اقدام به معرفی ۴ کانسپت ساخته شده بر مبنای پیکاپ سیلورادو ۲۰۱۹ کرده تا به این ترتیب میزان سفارشی‌سازی محصولات خود با استفاده از وسایل جانبی و قطعات پرفورمنس را نشان دهد.


اولین کانسپت مورد بحث سیلورادو های کانتری نام داشته درحالی‌که سه نمونه‌ی دیگر به ترتیب سیلورادو LTZ، سیلورادو RST آفرود و سیلورادو RST استریت نام دارند.

هر چهار کانسپت یاد شده پاییز سال جاری در نمایشگاه SEMA حاضر خواهند بود. خب تک‌تک این پیکاپ های سفارشی را بررسی می‌کنیم.

  • کانسپت سیلورادو های کانتری


این پروژه نشان‌دهنده‌ی پیکاپی لوکس با وسایل جانبی برجسته و قطعات عملکردی و پرفورمنس می‌باشد. از نظر طراحی باید به عناصر ظاهری برنزی روی جلوپنجره، رینگ‌های ۲۲ اینچی، نشان نورانی شورولت و دستگیره کرومی درب پشتی اشاره کرد.

داخل کابین ‌های کانتری کانسپت کف‌پوش‌های چهارفصل با نوشته‌های شورولت، جعبه قفل شدنی در کنسول مرکزی و سیستم اطلاعات سرگرمی با دی‌وی‌دی پلیر بکار رفته است.


اما شورولت دستی هم بر بخش‌های فنی برده و در این بخش می‌توانیم افزایش ۲ اینچی ارتفاع سیستم تعلیق، نصب سیستم ترمز برمبو با ۶ پیستون در جلو، خروجی اگزوز مشکی و ورودی هوای سرد را مشاهده کنیم.

  • کانسپت سیلورادو LTZ


این کانسپت تکنولوژی‌های تریلر بکار رفته در مدل سیلورادو ۱۵۰۰ جدید و همچنین قطعات پرفورمنس پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری را نشان می‌دهد. پیکاپ مورد بحث که با پکیج Z71 به نمایش درآمده از ورودی هوای سرد، خروجی تکی اگزوز و همان سیستم ترمز برمبوی مدل قبلی سود می‌برد.


از جمله وسایل جانبی نصب شده در LTZ می‌توان به پکیج دوربین تریلر، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی، پله‌های کناری، نشان نورانی شورولت، کف‌پوش‌های چهارفصل با نشان Z71 و دیگر قطعات کابین مدل ‌های کانتری اشاره کرد.

  • کانسپت سیلورادو RST آفرود


این خودرو دارای استایل مونوکروناتیک و رنگ بدنه‌ی قرمز است که با پکیج ظاهری آفرود ترکیب شده است. پکیج مورد بحث ترکیبی از میله اسپورت، پله‌های کناری آفرود و پوشش محفظه بار می‌باشد. این پیکاپ همچنین از نوار نوری LED سود می‌برد.


همانند دیگر کانسپت های یاد شده، مدل RST به سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر، ورودی هوای سرد، نشان نورانی شورولت، جعبه قفل شونده در کنسول مرکزی و کف‌پوش‌های چهارفصل مجهز شده است. تکمیل کننده‌ی تغییرات این کانسپت رینگ‌های ۱۸ اینچی به همراه لاستیک‌های آفرود و نوشته‌ی تیره‌ی روی درب پشتی است.

  • کانسپت سیلورادو RST استریت


برجسته‌ترین کانسپت در میان این ۴ خودرو RST استریت است که ارتفاع کمتری نسبت به سطح زمین داشته و از گرافیک‌های خاص روی بدنه و قطعاتی با ظاهر فیبر کربنی برای ایجاد نمایی اسپورت‌تر سود می‌برد. تریم ظاهری فیبر کربنی در جلوپنجره، پوشش آینه‌ها، دستگیره درب‌ها و کابین بکار رفته است. رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی نیز بر ظاهر گیرای این پیکاپ تأکید می‌کنند.


اصلاحات پرفورمنس RST استریت شامل سیستم ورودی هوای سرد، ترمزهای برمبو، خروجی‌های اگزوز بورلا و… می‌باشد. لیست وسایل جانبی شورولت شامل مواردی همچون نوشته‌ی مشکی سیلورادو، گاردهای جلو و عقب و کف‌پوش‌های چهارفصل است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    با دیدن پیکابهای امریکایی
    با خودم میگم چی میشد
    تو آمریکا بودم و یه خونه تو یه روستا سرسبز بدور از شهر می داشتم و فاصله بین شهر و روستا واسه انجام دادن کارهای روزمره رو با این پیکابها طی میکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      اره اهنگ Beautiful crazy رو هم یادت رفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Cadillac

        ۷ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2596 ديدگاه)

        big black chevrolet
        اینو هم شما یادت رفت?

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مزدا

      ۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      لباس کابویی هم میپوشیدی ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مانی

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      داداش یموقع رودل نکنی‌
      ماشالا خیلی‌ کم اشتهایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. پیکان جوانان گوجه ای

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    با احترام به شورولت ولی فورد f150 چیز دیگه هستش من عاشق فوردم بعدشم محصولات RAM

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    شورولت داره کمی تغیر دکور میده بلیزر جدید کامارو سیلورادو همه شون در سال جدید چراغ جلوشون داره کوچیک میشه
    سیلورادو کانتری خیلی خوبه رینک های بزرگ و ابهت بیشتر
    درسته f150 خیلی خوب ولی اینم چیزی کم نداره ازش واقعا سخته بینشون یکی رو انتخاب کنی
    رنگ RST خیلی زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا