شورلت

شورولت کامارو 2019 همراه با کاهش قیمت قابل‌توجه!

به خرید یک خودروی عضلانی آمریکایی فکر می‌کنید اما بین انتخاب موستانگ و کامارو مردد مانده‌اید؟ خب شورولت شاید بتواند کمی درباره تصمیم‌گیری آسان‌تر به شما کمک کند.


کارز دایرکت گزارش داده که این برند در حال کاهش قیمت کامارو ۲۰۱۹ بوده و برخی از تخفیف‌های این خودرو به ۳ هزار دلار نیز می‌رسد و اگر یک راننده خشن و بی‌رحم باشید می‌توانید این مبلغ را برای خرید لاستیک و بنزین اضافی کنار بگذارید!


قیمت کامارو LS پایه برابر با ۲۵۹۹۵ دلار (به همراه هزینه‌های تحویل) بوده که ۹۰۵ دلار کمتر از قیمت مدل سال قبل است. یک پله بالاتر کامارو ۱LT قرار دارد که بهای آن ۲۶۴۹۵ دلار بوده و ۱۴۹۵ دلار کمتر از قیمت مدل سال ۲۰۱۸ می‌باشد. مدل بعدی کامارو ۲LT با قیمت ۲۸۴۹۵ دلار است که آن‌هم کاهش قیمت ۳ هزار دلاری را نشان می‌دهد.


خب شورولت چرا قیمت این خودرو برای مدل سال ۲۰۱۹ را کاهش داده است؟ دلیل اصلی این کار عرضه مدل جدید ۳LT با قیمت ۳۱۹۹۵ دلار است. این خودرو با مدل ۲LT قابل‌مقایسه بوده اما به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۶ سیلندر عرضه می‌شود. مدل ۳LT همچنین دارای پکیج رفاهی و نورپردازی ۲۸۰۰ دلاری است که قبلاً در مدل ۲LT عرضه می‌شد و هم‌اکنون در آن دیده نمی‌شود.


از دیگر تغییرات شورولت کامارو ۲۰۱۹ می‌توان به در دسترس بودن پکیج پرفورمنس ۱LE با قیمت ۴۵۰۰ دلار برای مدل‌های ۴ سیلندر توربو اشاره کرد. این پکیج قبلاً تنها برای مدل‌های ۶ سیلندر عرضه می‌شد. مدل LS همچنین برای اولین بار با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک در دسترس می‌باشد.

مدل‌های فول تر SS و ZL1 تغییری نداشته‌اند و قیمت آن‌ها از ۳۷۹۹۵ دلار برای ۱SS شروع شده و به ۶۸۴۹۵ دلار به مدل ZL1 می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Amin

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    جدیدتر،بهتر،قویتر و شکیل تر اما ارزانتر…

    چقدر واسه ما درد داره شرایط کشور ویران شده مون

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      ببین دوست عزیز وضعیت کشور خیلی خرابه اما دلیل نمیشه که با ربطش دادن به یک سری مسئله های بی ربط دنبال تایید شدن توسط دیگران باشی
      شورولت کامارو چه از نظر فروش چه از نظر عملکرد از موستانگ عقب مونده و توان رسیدن بهش رو ندار و به نظرم داره کم کم خودشو از محدوده قیمتی موستانگ خارج میکنه که رقیب نباشه مطمئن باش یا شورولت آتیش زده به مالش که ارزون میفروشه یا کیفیت متریال ماشین از قبل هم بد تر شده
      دوستان آمریکایی باز شورولت واقعا دیگه ماسل کار نداره
      به چهار سیلندر توربو شارژر میشه گفت ماسل کار؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amir

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (23 ديدگاه)

    هیچ درکی از ارزون شدن خودرو ندارم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سام

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    کامارو به نظرم یکی از زیباترین کوپه ارزان قیمت در جهان است.خیلی خوب بر روی آن کار شده و تک تک اجزای بدنه آن خشونتی مضاعف را به خریدار القاء می کند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. farzad

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (70 ديدگاه)

    ارزون شدن مگه وجود داره ..‌.‌چی هست اصلا …..
    از پدال خواهشمندیم یکم این خبرهای ارزون شدن رو سانسور کنه
    حداقل ما ی جاهایمون نسوزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سعید(تهران)

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (496 ديدگاه)

    ببینید چطوریه که وقتی کمپانی با مدیریت صحیح و تولید بالاتر باعث کاهش هزینه ها میشه سود حاصل رو با مشتری تقسیم می‌کنه در حالی که میشد راحت بزاره جیبش کسی هم خبردار نمیشد، این کفار نا مسلمون هم اخلاقایی دارنا!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. پرهام

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (200 ديدگاه)

    این اخلاق خوب رو رقابت شدید ایجاد میکنه !!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Miss Naturkendakh

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه یه ماشین تااااااااااااااااااا چه حد میتونه جذاب باشه !!!! چرا این کاماروی لعنتی اینقدر خوشگل و وحشیه ؟؟؟؟؟؟ آخه این چه طراحی خفن و باحالیه! من تا این لاکردارو نخرم آروم نمیشم .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا