شورلت

کراس‌اوور الکتریکی شورولت برای بازار چین

سبد محصولات الکتریکی در آینده‌ای نزدیک گسترش خواهد یافت زیرا تصاویری از خودروی جدید منلو Menlo پیش از معرفی احتمالی در نمایشگاه چنگدو منتشر شده است.


در تصاویر منتشر شده می‌توانیم یک جلوپنجره‌ی کاملاً بسته را ببینیم که توسط چراغ‌های ظریفی احاطه شده است. در زیر این بخش هم پوشش‌های پلاستیکی بدنه و فلاپی نقره‌ای‌رنگ دیده می‌شود.

با حرکت به سمت عقب این خودرو ستون‌های A مشکی‌رنگ و همچنین درگاه شارژ در گلگیر جلوی سمت سرنشین جلو مشهود می‌شود. همچنین می‌توان خط شانه‌ی گیرا، خط سقف خمیده و رینگ‌های آئرودینامیکی را دید.


نمای عقب خودرو کاملاً واضح بوده و چراغ‌های نازک با پوشش مشکی در اطراف از شاخصه‌های آن هستند. از دیگر موارد برجسته‌ی این بخش می‌توان به اسپویلر روی درب پشتی و دیفیوزری نقره‌ای‌رنگ اشاره کرد.

ظاهراً طول/عرض/ارتفاع این کراس اوور به ترتیب برابر با ۴۶۶۵/۱۸۱۳/۱۵۱۳ میلی‌متر و فاصله‌ی بین محوری آن‌هم ۲۶۶۰ میلی‌متر می‌باشد. به این ترتیب شورولت منلو طویل‌تر و پهن‌تر از تراکس بوده اما به‌طور قابل‌توجهی کم ارتفاع‌تر است.


ظاهراً این کراس اوور از همان پلتفرم بکار رفته در بیوک ولیت ۶ استفاده کرده که از پیشرانه‌ی الکتریکی ۱۴۸ اسب بخاری استفاده می‌کند. شورولت به برد الکتریکی این خودرو اشاره نکرده اما ولیت ۶ با استفاده از باتری لیتیوم-یونی ۳۵ کیلووات ساعتی می‌تواند برد ۳۰۱ کیلومتری را ایجاد نماید.

اگرچه به نظر می‌رسد منلو مختص بازار چین است اما جنرال موتورز قبلاً تائید کرده برنامه‌هایی برای تولید یک خودروی الکتریکی مبتنی بر ولت در میشیگان دارد. این خودروساز دو سال پیش به‌صورت تصادفی این خودرو را در یک جلسه‌ی عمومی معرفی کرد و عکاسان هم پروتوتایپ های آن را در حال تست مشاهده کرده‌اند.

چیز زیادی درباره‌ی این کراس اوور جدید نمی‌دانیم اما می‌تواند نام بولت ECV را به خود گیرد و از باتری لیتیوم-یونی ۶۰ کیلووات ساعتیو موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۰ اسب بخاری استفاده کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مهدی

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (96 ديدگاه)

    یه نمور شبیه تویوتا chr نشده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا