شورلت

کوروت Z06 مدل 2015، قدرتمندترین خودروی جی‌ام

با معرفی رسمی مدل ۲۰۱۵ شورولت کورت Z06 با پیشرانه سوپرشارژر V8، قوی‌ترین خودروی جنرال موتورز با نیروی ۶۵۰ اسب بخار در دور ۶۴۰۰ دور و گشتاور ۸۸۱ نیوتن متر در دور موتور ۳۶۰۰ پا به عرصه خواهد گذاشت. پیش از این موتور ۶۲۵ اسبی و ۸۶۰ نیوتن متری در این جایگاه قرار داشت.

2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06 Convertible
Z06 یکی از محدود خودروهایی تولید انبوه است که با نیروی بیش از ۶۰۰ اسب بخار در ایالات متحده در دسترس قرار دارند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام دهیم، موتورهای LT4 جدید در کوروت Z06 حتی ۶۱۹ نیوتن متر گشتاور را در حالت درجا و ۸۴۷ نیوتن متر را در دور ۲۸۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کنند در مقایسه، موتور فراری F12 برلینتا با وجود ۱۲ سیلندر، ۲۸ درصد گشتاور تولیدی پایین‌تری نسبت به Z06 دارد و تازه اوج گشتاور آن در دور موتور ۶۰۰۰ به دست می‌آید.

2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06 Convertible
موتور جدید Z06 می‌تواند ۴۰ درصد (۲۴۴ نیوتن متر) نسبت به موتور ۷.۰ لیتری LS7 و ۷.۵ درصد نسبت به ZR1 گشتاور بیشتری نشان دهد. قدرت نیز نسبت به LS7 تا ۲۹ درصد و نسبت به LS9 تا ۱۲ اسب بخار افزایش داشته است.

پیشرانه جدید کوروت آن را در بین سوپراسپرتهای تولیدی در جایگاه هفتم قرار می دهد.
پیشرانه جدید کوروت آن را در بین سوپراسپرتهای تولیدی در جایگاه هفتم قرار می دهد.
موتورهای LT4 جدید روی همان ساختار نسل پنجم بلوک کوچک LT1 کوروت استینگری ۶.۲ لیتری با تنفس طبیعی ساخته می‌شوند. اما ویژگی‌های جدیدی برای پشتیبانی از قدرت و خروجی بالاتر موتور در نظر گرفته شده است. این موتورها که در تأسیسات جنرال موتورز در نیویورک ساخته می‌شوند، با یک گیربکس هفت سرعته دستی جدید یا هشت سرعته اتوماتیک مجهز به پدال تعویض دستی، جفت می‌شوند.

عرضه مدل‌های ۲۰۱۵ در زمستان امسال آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۱ دیدگاه‌ها

  1. توفیقی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    به نسبت قیمتش ماشین خوبیه.و خیلی از نسل پیشینش که یه آشغال بود بهتره.
    من که فقط مدل ZR1 رو دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Germany & Japan

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      بچه ها خبری از کانسپت تویوتا FT-1 ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. slr722

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      مهم اینکه امریکایی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. آرماااان

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      به قاطعیت میگم که تو این رنج قیمت هییییییچ خودرویی وجود نداره که بتونه جلوش قد علم کنه،داره با خودروهایی برابری میکنه که کم کم قیمتاشون دو تا سه برابر بیشتر از کوروتن،باید سر در جنرال موتورز نوشت،با کمترین پول بیشترین اسب بخار رو تحویل بگیرین..
      ????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. gheysar

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    سلام

    تمام کمپانی های خودروسازی امریکایی دارن پیشرفت خوبی در زمینه ای استفاده بهینه از سوخت و قدرت انجین می کنن. ولی من یه مشکل با ماشین های امریکایی دارم اونم اینه که زبان طراحی همه شون داره بخاطر فروش بهتر در اروپا تغییر می کنه و دیگه نمیشه بهشون گفت ماشین امریکایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      قیصر جان به نتیجه رسیدی که چه سوپر کاری بخری؟؟؟؟؟؟؟بچه ها راهنماییت کردن؟؟؟؟اگر راهنمایی خواستی دربست در خدمتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. gheysar

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (124 ديدگاه)

        سلام

        نه متسفانه هنوز انتخاب نکردم. اگه سوپرماشینی میدونی که زیاد تو چشم نباشه و تو شهر هم بهش باهاش راحت بود بهم بگو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. masoud v12

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (145 ديدگاه)

          عزیزم انتخاب شما فقط پورشه 911 میتونه باشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          لامبورگینی مورسیه لاگو به جیبت یا تیپت میخوره؟؟؟؟
          زیادم تو چشم نیست اونتادور تو چشه………
          قیمت دلاریش 450هزارتاست پوندشو نمیدونم……….

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. مک میسل

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    عقبش خوشگله ولی باید قبول کنیم تو بازه قیمتیش بنز اس ال ار مک لارن که به صورت کروک عرضه میشد سرتر از اینه ولی شورلوت هم نمیشه دسته کم گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. زیگما

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    قیمتشو هر وقت اعلا، کنن، مشخص میشه وضعیتش بنسبت رقبا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      زیگما جان از استاد خبری نداری؟ چند روزه که نمیاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        کدوم استاد؟
        استاد غفاری یا استاد خاوری؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          استاد خاوری رو عرض میکنم داداش.
          آقای غفاری رو با نوشته های خوبش میبینیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          نمیدونم
          ولی فکر میکنم پس از دیدن بحث های منو و میلاد در مطلب جنسن باتن از پدال موقتا رفتند. گفتند تحمل ندارن که این رفتار هارو ببینند
          هر کس ایمیلشونو داره بهشون پیام بده و بهشون بگه که همه چیز تموم شده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          نه من با ایشون در ارتباط هستم .

          هم از طریق تلفن و هم از طریق جیمیل .

          میادش . مشکلی نداره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. خاوری مزراتی

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          اولندش شما به ما لطف داری جناب شاهین عزیز و زیگما ولی بنده استاد نیستم… درشت نمایی نفرمایید ..یه دانشجوی ساده بهتره..دوم خوشحالم مشکل حل شد… چون تحمل کینه و بغض در چنین محیط فرهنگی دلچسب نیست و ناراحت کننده س
          سوم ممنون ک پیگیر حال بنده شدید..یه خورده کار داشتم و نتونستم از لطف دوستان بهره مند شم…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شاهین

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          خیلی مخلصم خاوری جان.ان شاالله که جو پدال همینجوری گرم و صمیمی بمونه و روز به روز شاهد پیشرفت پدال باشیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. مک میسل

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    اصلا از کوروت خوشم نمیاد
    زیگما:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مک میسل

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    رقباش کیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. M.P

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    از وقتی ک این مدل رونمایی شد خیلی باهاش حال کردم.طراحی شلوغ و باحالی داره با اون 4تا اگزوزش ک روانیش کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مشهدی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    یه قول واسه دیریفتِ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mahdi

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود

    یکی از دوستان زحمت بکشه وضعیت 3 سال گذشته جی ام رو بیان کنه

    میخوام بدونم تولیدش و سودهیش تو این 3 سال چه جوری بوده؟

    درضمن پدال جون عزیز من هر موقع پیام میذارم مثل اینکه اول باید بررسی بشه بعد منتشر بشه و معمولا بعضی مواقع 1 روز طول میکشه تا منتشر بشه
    یه جوری فیلتر میشم (((با سپاس. دیدگاه شما برای بررسی در نوبت قرار گرفته است.)))
    لطفا رسیدگی کن دادا
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)
    16:50

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      عرضم به خدمت انورتون که
      فروش جی ام به این صورت بوده در امریکا طی این سال ها
      2010 :2,215,227
      2011 :2,503,820
      2012 :2,595,717
      2013 :2,786,078
      میزان سود و بدهی و درامد و دارایی و سود قبل از مالیات و اموال و …. رو در کامنتی جداگانه به صورت لینک میذارم که ممکنه کمی براتون پیچیده باشه ولی تمامی اطلاعات مالی جی ام درش هست که اگه واقعا دونستنش براتون اهمیت داشته باشه، میشه با کمی فکر فهمید جریان از چه قراره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        https://www.google.com/finance?q=NYSE%3AGM&ei=1oKUU7j1NMi5wAOoo4EQ
        با کلیک روی finance در منو سمت چپ اطلاعات بیشتری در اختیارتون قرار میگیره
        اگر هم حالشو ندارید لینک زیر، نمودار اولیه همه چیز رو مشخص میکنه
        البته سود ناخالص رو
        با کلیک بر روی گزینه های موجود در پایین سمت راست میتونید زمان مورد نظرتون هم مشخص کنید
        http://www.wikinvest.com/stock/General_Motors_(GM)/Data/Gross_Profit
        سوالی داشتید در خدمتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری مزراتی

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          زیگما جان اگه دروغ نگفته باشم این مدل کوروت با الهام برداری از یه مدل تاریخی کوروت ساخته شده..مدل 1980 اگه اشتباه نکنم..اگه توجه کنی در میانه باریک و در جلو و عقب پهن شده خطوط باهم هماهنگن ولی مشکل اصلیش در تضاد جلو و عقبشه که در جلو منحنی اما در عقب شکسته و خطیه…طرح متناقض اما زیباییه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mahdi

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود
        جناب زیگما ممنون بابت اطلاعاتتون
        از اطلاعاتتون اینطور میتونم برآورد کنم که تقریبا بین این سالها معمولا با ختلاف 200/000 دستگاه رو به پیشرفت بوده
        و سال 2010 و 2011 یه سکون نسبی داشته که درسال 2013 برطرف شده و رشد 000/200 تایی رو شروع کرده
        اما فکر کنم منتظر یه جهش باشیم
        نمیدونم سال 2010 و 2011 وضعیت آسیایی ها چطور بوده اما جی ام خودش رو حفظ کرده یعنی من اینو میخوام بگم یه دوران گذر رو پشت سر گذاشته
        آمریکاییها واقعا توی صنعت خودرو فوق العاده هستند و البته در تمام صنایع صاحب صنعت هستند
        آمریکا نسبت به تمامی کشورها در زمان خیلی جلوتری در حرکته و این نمود رو داره بصورت جزئی در صنعت خودرو نشون میده
        آلمان ، امریکا و ژاپن توی صنعت فوق العاده هستند
        کادیلاک سویل هنوز هم فوق العادست با 180 اسب بخار
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)
        21:10 دقیقه شب

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          از اسیایی ها خبر چندانی ندارم
          فقط میدونم تویوتا تا سال 2012ضرر ده بود بعد سود دهی ایش از سال 2013 به بعد شروع شد
          برای جی ام
          از دید کلی، بله باید منتظر جهش باشیم
          ولی در امریکا، با توجه به بحث فراخوان ها و … رشد احتمالا مثل سال گذشته خواهد بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    پیشرفت های خوبی نسبت به نسل قبل داشته .

    اما جدیت و اصالت طراحی ایی که در موستانگ و کامارو و چلنجر دیده میشه ،

    از نظر من در این کوروت دیده نمیشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena scirocco

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      نظرمن جدیت و خشن بودن عقب کروت خیلی بیشتر از ماستنگ و کاماروئه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        اما من این نظرو ندارم . اینقدری که برای من مثل ادا در اوردن

        میمونه ، بیشتر از جدیته .

        اصلا مهم نیست . ولش کن . خودمونو عشقه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          میلاد فک کنم تنها کسی در جهان باشی که از عقب کوروت خوشت نمیاد!!!
          میشه بگی دقیقا با کجاش مشکل داری شاید بتونم کمکت کنم! :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          رضا جان عقب ماشین مثل صورت انسانی میمونه که داره به

          ادم دهن کجی میکنه . یا داره شکلک در میاره . قبول

          داری ؟؟؟

          هیچ وقت نتونستم با ماشین های :

          لا فراری . انزو . 458 . کوروت . وایپر . ارتباط بر

          قرار کنم . اصلا دوستشون ندارم .

          ببخشیدا . این نظر شخصیمه .

          اما تادلت بخواد عاشق :

          کامارو . چلنجر . چارجر . موستانگ . فراری اف اف .

          اف12 . کالیفرنیا . 599 هستم .

          نمیدونم چرا .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. بهزاد

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      زیگما جان تویوتا در طول 70 سال فعالیت تنها در سال 2011 زیان داده که اونم به خاطر حوادث سونامی و سیل تایلند بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. NASSY

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    طراحی نسل جدید کوروت بی نظیره!!!

    امریکایی ها هرچی در توان شون بوده گذاشتن کوروت رو ساختن!!!

    طراحی بدنه اش خیلی خیلی خیلی خوشکله!

    ماشین بالا , سوپرکاره دیگه!!!

    650 اسب بخار (به به)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. NASSY

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    باید مدیرعامل ایران خررو و سایپا رو سوار کوروت کرد و تا جای که جا داره

    سرعت بری , تا فرق گاری و ماشین بدونن( تا با چشاش 650 اسب بخار(خوده اسب

    رو) ببینه و به غلط کردم بیوفته) !!!

    والا بقران

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena scirocco

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      صندلی کوروت برای آدم ها ساخته شده نه سایر جانداران

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. زیگما

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ولی خیلی مسخرس
    هنوز یک سال از رونمایی این مدل نگذشته
    جی ام گفته کار بر روی نسل جدید این خودرو رو شروع کرده
    :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      درسته دیگه شورشو در اوردند ، فکر کنم بزودی به رکورد 3 مدل در سال برسند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      چرا این حرفو میزنید ؟؟؟

      مگه ندیدید که مرسدس بنز هم اعلام کرده که طراحیه نسل جدیدش از الان شروع

      شده ؟؟؟ اشکالی نداره .

      از الان کار بکنند ، خیلی بهتره تا با عجله یک محصول سردرگم بدهند بیرون .

      زیگما شما دیگه نباید این حرفو بزنی !!!!!

      شما که خیلی بهتر از من و احسان میدونی علت انتخاب شدن کوروت به عنوان

      خودروی سال امریکا چه چیزهایی بوده . !!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ehsan

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        میلاد جان شروع کنند به کار بر روی مدل جدید کار خوبیه ، اما نه اینکه سال بعد بدنش بیرون ، اینجوری حس تازگی مدل قبل رو از بین میبرند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          اهان . من اینو نمیدونستم که میخواد سال دیگه بده بیرون .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. میلاد

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (221 ديدگاه)

          نه می خوام ببینم کی و کجا گفته سال دیگه مدل جدید میاد تو بازار؟!!!!!!!!
          مدل بعدی سال 2021 یا 2022 میاد تو بازار.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. reza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    ایول داری کوروت :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. شلبى

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    واقعا بى نقصه، این ماشین تغییرات زیادى ب خودش دیده،پایه طراحى تمام کوروت ها نسل دوم این ماشین هست که این نشان از اصالت این خودرو داره، واقعا دوست داشتنیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. شلبى

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    قیمتش هر چقدر که باشه فکر کنم با این ماشینایى که تو این لیست دور و ورش هستن اختلاف زیادى داشته باشه.
    شاهکارِ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. گشنه

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    جونم ماشیناى آمریکایى که تو این لیست دو تا نماینده دارن. آلمان یدونه ژاپن هم خخخخخخ هیچى. جالب اینجاس که قیمت کوروت و وایپر رو هم بزارى بازم به یدونه ماشین دیکه ى لیست نمیرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امید

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    همش دارن پیشرفت میکنن و بهترش میکنن واقا شرف و انسانیت رو اینا دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. PEUGEOT

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena scirocco

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      خوشحالم برگشتی پژو عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        منم خوشحالم شما رو میبینم سورنا جان
        زیاد بیا پدال از نظراتت استفاده کنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. ESI

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    واقعا شگفت انگیزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. shayan

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    بنظرتون چند قیمت میخوره؟تو خیابونایه تهران کفش نمیگیره؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. DRIVING PERFORMANCE

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    دوستان یه اطلاعاتی لینک این خودرو رو داخل سایت شورولت بگذارید گشتم نبود مدل استینگری بود فقط.
    راستی استادان آمریکایی باز چند تا سوال اگه میشه یه توضیحاتی درباره camaro z/28
    camaro zl1
    بدین که چه تفاوتی با مدل استاندارد داره
    2.شورلت ss چه سگمنتیه؟
    آهان چرا مدل zr1 و این مدل کروت در سایت شورلت برای فروش نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      عزیزم
      این لینک این کوروت
      http://www.chevrolet.com/corvette-z06-supercar.html
      کامارو زد 28 از انجین 7 لیتری جی ام بهره میبره
      ولی zl1 انجینش 6.2 لیتری سوپرشارژ هست
      مدل استاندار که موتورش 3.6 شش سیلندره
      شورلت اس اس در کلاس بندی امریکایی در کلاس سدان فول سایز قرار داره که البته دیف عقبه
      این مدل کوروت در سایت شورلت هست براتون در بالای همین کامنت گذاشتم لینکشو
      Zr1 تولیدش متوقف شده برای همین صفحه اش از سایت شورلت به صورت مستقیم قابل دسترسی نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. Just 323

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    نظر خاصی نیست یه ماشینه متوسط در بین بقیه شاید ی سناریو بیش نباشد البته همون طور دوستان فرمودند: اصالت در این ماشین حفظ نشده.. و تنوع زیاده..البته بهتر بود الویت اول حفظ اصالت میبود ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hamid3x

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    همین دیروز تلویزیون خودمون یه مستند در مورد ساخت کوروت zcx نشان داد من که مبهوت ویژگی های این ماشین شدم ، برای تقسیم وزن جعبه دنده رو در قسمت عقب کار گذاشتن ،سیستم روغن رسانی طوری طراحی شده که سر پیچ ها روغن به تمام قسمت های موتور برسه،تحمل نیروی جانبی خیلی زیاد(در حدود 0.95g) ، ایرودینامیک خیلی خوب،سیستم الکترونیکی پیشرفته ، مونتاژ بسیار دقیق و …
    من که اولش از این ماشین بدم میومد آخرش عاشقش شدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شلبى

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (685 ديدگاه)

      درست حمید جان، منم اون مستند رو دیدم بدلیل اینکه موتور ماشین خیلى سنگین بود براى تقسیم وزن درست گیربکس رو ب عقب ماشین انتقال دادن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        همه ماشین ها اینجورین دیگه . از دیگران یاد گرفتن گیربکس رو ببرن عقب. این ماله قرن ها پیشه که گیربکس رو میبردن عقب. آدم با این عاشق یه ماشین بشه ؟ عجیبه خیلی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مسعود

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (130 ديدگاه)

      مثل اینکه زیاد هم از ماشین اطلاعات نداری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. مسعود

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (130 ديدگاه)

    فراری همین قدرتو بدون سوپرشارژ و توربوشارژ داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      1.ایا قیمت فراری اف اف 300 هزار دلار نیست؟
      2. ایا شتاب فراری اف اف افتضاح نیست؟
      3.ایا مصرف اف اف افتضاح نیست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        فراری هم بلد بود ماشینو بی کیفیت بسازه تا ارزون بشه. اف اف ماشین چهار نفرس با این حال کمی از آونتادور عقب میمونه . مصرفشم نمیدونم در جریان هستی یا نه 13 ه. با 12 سیلندر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          با کیفیت بودن رو جی دی پاور مشخص میکنه!
          با کیفیت بودن رو 10 ها جایزه کیفی کوروت مشخص میکنه!
          با کیفیت بودن رو حرف تو مشخص نمیکنه آقای محترم.
          حالا این حرفا به کنار
          مصرف سوخت چی؟
          فروش چی؟
          شتاب چی؟
          قدرت چی؟
          تاپ اسپید چی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  26. مسعود

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (130 ديدگاه)

    هر کسی که مستند کوروت رو ببینه میفهمه که چقد تو ساخت این ماشین ضعیف عمل شده و مشخصه که آمریکا هنوز بهتره خودشو درگیره سوپراسپورت نکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. گشنه

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      فعلا که کرده و تو این لیست دو تا نماینده داره درحالى که آلمان یدونه داره. تازه با قیمتى که ماشیناى آمریکایى دارن انتظار دارى خط تولیدشون مثل خط تولید فرارى باشن ؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        خوب وقتی تو ساختش انقد بی کیفیت عمل میکنه باید هم ارزون بده…کی می خره آخه کوروت رو

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شروین

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      اگه ضعیف عمل شده بود 60 سال رو خط تولید نمی موند و اینقدر طرفدار نداشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        همیشه آدمایی که نمیدونن زیاده. همین نظراو نگا کن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شلبى

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          اتفاقا اقا مسعود تو هر مجله و سایتى که این ماشین رو چه این مدل چه سرى قبل که کارشناساى معروف و خبره با ماشین هاى هم کلاسش و بعضى وقتا با ماشینایى که قیمتاشون خیلى بیشتر بود مقایسه کردن اکثر اونا امتیاز بسیار بالایى ب این ماشین دادن، نمونش هم در همین سایت موجوده، شاید اونا هم اندازه شما از ماشین اطلاعات نداشتن و چیزى نمیدونستن!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مسعود

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (130 ديدگاه)

          خب معلومه دیگه اندازه من نمیدونن چون پول گرفتن از ماشین تعریف کنن خودشون رو به ندونستن میزنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شلبى

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          اههههههان!!!!!! عجججججججب!!!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. P.G

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (489 ديدگاه)

      مسعود جان دقیقاً فازت چیه؟
      والا ما هم اون مستند ابرکارخانه ها(mega factories)رو دیدیم،تو خط تولید ماشین هیچ ایرادى وجود نداشت.جمعه ى قبل خط تولید کوروت z06نسل قبلو(c6) نشون میداد،این هفته خط تولید BMW z4رو نشون میداد.اتفاقاً در بعضى قسمت ها مثل قسمت نقاشى ماشین خیلى با وسواس بیشترى نسبت به z4 کار میکردن،یا مثلاً در قسمت ساخت شاسى کوروت خیلى کمتر از z4 دست به کار رفته بود وتقریباً تمام جوش هاى شاسى به صورت خودکار انجام میشد و کلاً در طول خط تولید کوروت به جز موتور که دست ساز بود،اتوماسیون بیشترى نسبت به z4وجود داشت.کسایى که این مستند دیده باشن میدونن چى میگم:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        اتفاقا منم این مستند هارو دیدم. کاش میتونستیم با هم نگاه کنیم طنزیه واسه خودش . خیلی خنده داره که چطور دارن خریدار رو احمق فرض میکنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. P.G

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (489 ديدگاه)

        وإلا نمیدونم در جوابت چى بگم،چون براى حرف هات هیچ دلیلى نمیارى و یه سرى حرف کلى رو بدون هیچ منطقى میگى،طبیعتاً آدم نمیتونه باهات بحث کنه.
        ولى یه جورى میگى کوروت آشغاله و به شعور مردم توهین میکنه و خریداراش احمقن آدم فک میکنه دارى راجع به پراید صحبت میکنى:))
        در رابطه با اینکه میگى کى کوروت رو میخره،به نظرم بهتره یه نگاهى به تاریخچه این ماشین بندازى بعد نظر بدى،کوروت از١٩۵٣بى وقفه تولید شده و این نشون دهنده مشترى پر و پا قرص این ماشینه،
        نمیدونم اطلاع دارى یا نه،همین الان تو خیلى جاهاى دنیا مثل همین تهران خیلیا میگردن ازاوراقچى ها وگاراژها ماشین هاى از رده خارج و اوراقى دهه۶٠و٧٠ مثل کوروت،کامارو،موستانگ،چارجر رو میگیرن وبازسازى میکنن واین ماشین ها باقیمت هاى خیلى بالا معامله میشه،تو خود تهران قیمت این ماشینها دوروبر ٢٠٠ملیون یا حتى بالاتر میچرخه(من خودم یکیشونو سراغ دارم که کارش همینه) که این نشون دهنده خاص بودن این ماشین هاست،چون این ماشین ها حتى از خیلى ماشین هاى چندصد میلیونى صفر بیشتر جلب توجه میکنن و همه تو خیابون نگاشون میکنن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مسعود

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (130 ديدگاه)

          درسته که مدت زیادیه تولید میشه. ولی همین پراید هممدت زیادیه تولید میشه و صد سال هم بشه بازم خریدار داره و دلیلشم مشخصه : کیفیت رو بیار پایین، قیمت رو بیار پایین تعداد فروشتو ببر بالا. پس اینایی که میخان در مورد کوروت نظر بذارن فقط یه حرف میتونن بزنن: چون ارزونه ازش خوشم میاد . دیگه نمیدونم ماشین فوق العاده ایه و خیلی با کیفیت ه و اینارو دیگه نباید بگن . تو مهم ترین بخش ها مثل شاسی و موتور این ماشینو تست نمیکنن و وصل میکنن به هم میره. به قول تویوتا بساز بره کی به کیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. P.G

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          تو رو خدا اینجورى نگووووو:(((
          آخه با چه عقلى کوروت رو با پراید مقایسه میکنى؟؟؟؟ازون حرفااا زدى ها!!!
          کوروت اگه پرفروش بوده تو بازار کاملاً آزاد و رقابتى جهانى این طورى بوده ولى پراید تو یه بازار انحصارى و و مزخرف ایران پر فروشه،میشه بگى کجاى دنیا غیر ایران پراید عرضه میشه؟؟؟؟آخه این چه مقایسه ایه؟؟؟
          در مورد شاسى وموتور کوروت طورى حرف میزنى انگار تو خط تولیدش بودى وطبق معمول هیچ دلیلى براى حرفات نمیارى!کوروت بهترین ماشین ٢٠١۴ نشد؟موتور ۴۵۵اسبى یا ۶۵٠اسبى موتور ضعیفیه؟شتاب صفر تا صد ٣/۵ ثانیه کمه؟طراحى داخلى و خارجیش عالى نیست؟حالا همه ى این ها رو وقتى کنارقیمت این ماشین میذارى،میشه یه کار واقعاً ارزشمند، اینها چیزاییه که هیچ راننده و عشق ماشینى نمیتونه ازش چشم پوشى کنه!
          چه طورى میگى کوروت سر هم بندیه؟؟؟ماشین هاى آمریکایى به سگ جون بودن و کم استحلاکى معروفن،ما خودمون ١٠سال شورولت داشتیم،جز پول بنزین و سرویس و لاستیک هیچ خرجى نداشت،حتى یه بار تو خیابون نذاشتتمون.ماشین هاى آمریکایى مرگ ندارن!
          بازم میگم، در مورد تاریخچه و نسل جدید کوروت یه مقدار بیشتر مطالعه کن؛)))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. P.G

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          راستى به نظرت قیمت پراید پائینه؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. مسعود

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (130 ديدگاه)

          بله ارزونترین ماشینه دیگه…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. P.G

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          نمیدونم چه طورى میتونى پراید با کوروت مقایسه کنى؟؟؟یعنى واقعاً دلیل فروش بالاى کوروت با فروش بالاى پراید یکیه؟؟؟؟کوروت اگه ۶٠ساله پر فروشه تو بازار آزاد و رقابتى جهانى اتفاق افتاده،ولى پراید تو بازار مریض،غیر رقابتى و کم ظرفیت ایران پر فروشه،جایى رو تو دنیا سراغ ندارم غیر ایران و سوریه وعراق و چند تا کشور بد بخت بیچاره دیگه پراید توش عرضه شده باشه،تازه تو اون کشورها پراید نصف قیمت ایران عرضه میشه!پس پراید رو به ما نه تنها ارزون نمیدن بلکه گرون هم هست،ولى مقایسه کیفیت پراید با کوروت ازون کارا بودهاااا:)))
          طورى از سرهم بندى وکیفیت پائین موتور و شاسى کوروت حرف میزنى آدم فک میکنه تو خط تولیدش بودى!!!چه طورى میگى کوروت تست نمیکنن؟؟؟؟و طبق معمول براى این حرفت هم هیچ دلیلى نمیارى و احساسى صحبت میکنى،آیا کوروت بهترین ماشین ٢٠١۴ انتخاب نشد؟؟؟؟طراحى داخلى و خارجیش یکى از بهترین ها نبود؟؟؟موتور ۴۵۵ و ۶۵٠ اسبى کمه؟؟؟شتاب صفر تا صد ٣/۵ ثانیه عالى نیست؟؟؟وقتى همه ى اینا رو میذارى کنار قیمت ارزونش، کوروت میشه یه کار واقعاً ارزشمند و فوق العاده!
          بازم بهت میگم برو در مورد تاریخچه و نسل جدید کوروت تحقیق کن بعد نظر بده!
          در ضمن جواب حرف هاى کامنت قبلیم هم ندادى!
          بهتره بگى من از کوروت خوشم نمیاد ولى نمیتونى ازش ایراد بگیرى!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. مسعود

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (130 ديدگاه)

          پراید و کوروت رو با هم مقایسه میکنم چون هر دو ارزونترین ماشین هستن. تو خط تولید نبودم ولی تصاویرش که هست. وقتی مینویسن مونتاژ دقیق ، مگه همه ی ما ندیدیم که شیشه ماشین رو چطور شانسی شانسی نصب میکنن و سر آخر هم کج در میاد؟ ماشین های سگ جون آمریکایی که از تیرآهن ساخته میشد سگ جون بودن ولی الان دیگه اون زمون نیس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. P.G

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          کلاً فقط حرف خودتو میزنى و جوابى هم واسه دلایل من ندارى!
          همه چیز مشخصه،با شما دیگه بحثى ندارم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. مسعود

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (130 ديدگاه)

          مرسی خوشحال شدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. P.G

        ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (489 ديدگاه)

        پدال نظراتمو اینقدر دیر میذارى آدم فک میکنه ثبت نشده، مجبوره دوباره بنویسه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  27. ROLLS R R ROYCE

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    کوروت ماشین خوبیه اما تو جاده!!!!!

    تو شهر وقتی تو بریدگی ها یا دوربرگردون ها ویا سر پیچ ها یک کم گاز میدی میخا بکه و تعادل شه از دست میده!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (130 ديدگاه)

      تعادلشو از دست میده؟ مگه تعادل هم داره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. گشنه

        ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (19 ديدگاه)

        مسعود جان قربونت، شما برو با همون نیسان gtr حال کن انقد هم در مورد کوروت نظر نده، کسى نمیگه آى مسعود نظر نداد. وقتى میگى کوروتو با پراید میشه مقایسه کرد چون هردوش ارزون ترین ماشیناى کشوراشونن، من چى بگم،
        مثل اینه که بیل گیتس رو با ده خداى دهات ما مقایسه کنى با این استدلال که بیل گیتس پولدارترین آدم آمریکاس، حاج محمود هم پولدارترین آدم دهاته، پس بیل گیتس برابر حاج محموده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Agera

          ۹ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (629 ديدگاه)

          تو امریکا کسی ب نظرتون پراید رو میشناسه حالا هرچند فروش داشته باشه اما اینجا همه کوروت رو میشناسن هیچکی هم نمیگه بی کیفیته
          اما خودمون بی کیفیتی پرایدو ضرب المثل کردیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  28. Agera

    ۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (629 ديدگاه)

    شرکت سازنده کوروت اگه بخوان راحت میتونن ی مدل با قدرت بالای هزار اسب بخار بسازن که حالا ی مقدار قیمت بالا هم داشته باشه من که واقعا مناظر همچین مدلی هستم ولی همین الانشم نسبت به قیمت روی خیلی از مدعی هارو کم کرده
    عشق است zr1 ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. امین

    ۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوتا سوپرشارژ دیگه بزارن رو موتوره ۷ لیتری بعد بگن ۶۰۰ اسب توانشههههههه وایییییی….پورشه با موتوره ۴ لیتری همین قدرت رو داره و نیسان جی تی آر با همین حجم و همین قیمت توان بیشتر و شتاب بهتر….افرین مهندسی امریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Alone

    ۱۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    آقا مسعود جوری میگی کوروت آشغاله انگار هر ماشینی رو روندی یعنی با این حرفی که گفتی کوروت آشغاله ریشه آمریکایی هارو بر عکس کردی اول برو به تاریخچه ماشین های آمریکایی یه نگا بنداز بعد بیا نظر بده الان هرکی به ماشین های آمریکایی فکر میکنه به سرعت یاد قدرت، وحشی بودن،ابهت،کیفیت میوفتن، در ضمن حرفای بی منطق زدن مثل اینه که میخوای یه چیز بزرگ رو بکنی تو دهن مورچه پس اول برو نگا کن به تاریخچه بعد بیا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا