تسلاطراحی

تسلا رودستر 2019 چه شکلی خواهد بود؟!

تسلا اعتراف کرده که رودستر جدید این شرکت تا چند سال آینده عرضه نخواهد شد؛ و زمانی که معرفی شود، از عملکردی بهبود یافته و طراحی کاملاً جدید سود خواهد برد. هرچند، طبق جدیدترین رندرهای خیالی که از این خودرو منتشر شده، تسلا رودستر نیاز مبرمی به ارتقاهای اسپورت بودن دارد.

2019-tesla-roadster-rendering
این رندرها حاصل تلاش Peisert Design هستند. در طراحی این خودرو تویوتا FT-1 به عنوان مبنا در نظر گرفته شده و طبق گفته‌های هنرمند مذکور معرفی کننده‌ی درب‌های پروانه‌ای الکتریکی است. اگرچه شاهد طراحی کلی سوپرکار مانند و خطوط گیرا هستیم اما هیچ‌چیزی درباره‌ی جزئیات فنی این رندرها گفته نشده است. البته خود ایلان ماسک در توییتر گفته که رودستر جدید در زمان فروش سریع‌ترین مدل خواهد بود.

تسلا رودستر جدید بخشی از برنامه‌ی مستر این کمپانی خواهد بود و طبق گفته‌های ایلان ماسک دنباله‌روی تراک نیمه الکتریکی و اتوبوس خواهد بود. تسلا رودستر احتمالاً در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و ظاهری متفاوت‌تر خواهد داشت و کمی سریع‌تر و بزرگ‌تر خواهد بود.

2016 Tesla Model X P90D
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تسلا رودستر بر پایه‌ی مدل ۳ ساخته خواهد شد و بسیاری از قطعات و جزئیات فنی هر دو خودرو یکسان خواهد بود. البته بر خلاف مدل ۳، تسلا رودستر خط سقف پایین‌تر و نمای جلوی متفاوتی خواهد داشت تا از مدل ۳ متمایز شود.

ما چیز زیادی درباره‌ی رودستر جدید نمی‌دانیم اما اگر این رندرها به حقیقت نزدیک شوند پس با خودرویی جذاب طرف خواهیم شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بهنام طیبی

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    راضیم ازش
    حرفه ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاھھ

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      دىمون اومد 840hp 2.3 9.6

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (6798 ديدگاه)

    چاھھ
    درسته دیمون اومده
    وحشتناک هم اومده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا