طراحی

سایبرفون گران‌قیمت آیفون با الهام از سایبرتراک!

تسلا سایبرتراک پیش از این الهام‌بخش برخی از نمونه‌های کپی و غیر اصلی شده است و حالا نیز همین روند به دنیای گوشی‌های هوشمند و تولید مدلی با طراحی گوشه‌دار مشابه سرایت کرده است. این گوشی هوشمند که مشاهده می‌کنید سایبرفون نام گرفته و تولید کننده آن نیز کمپانی انحصاری Caviar می‌باشد.

سایبرفون Caviar بر پایه آیفون ۱۱ پرو شکل گرفته و با ظرفیت‌های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در دسترس می‌باشد. قیمت این گوشی هوشمند فعلاً اعلام نشده اما این شرکت گوشی‌های گران‌بهای زیادی تولید کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک آیفون با تزئینات طلا و الماس اشاره کرد که قیمت ۱۰۰ هزار دلاری داشته است؛ بنابراین انتظار نداریم سایبرفون هم قیمت پایینی داشته باشد.

از آنجایی که این گوشی بر پایه آیفون ساخته شده بنابراین Caviar عمده تمرکز خود را روی طراحی ظاهری و جزئیات آن گذاشته است. ظاهر این گوشی منحصراً از تیتانیوم ساخته شده و به جز در بخش سه دوربین پشتی، صفحات فلزی یاد شده در بدنه بکار رفته است. یکی از خاص‌ترین جنبه‌های طراحی سایبرفون پوشش فلزی‌ای است که روی صفحه‌نمایش نشسته و می‌تواند تا شود و به یک نگهدارنده نیز تبدیل گردد.

ویدئوی منتشر شده توسط سازنده ما را به یاد تسلا می‌اندازد زیرا سایبرفون با “حفاظت عالی از صفحه‌نمایش” تبلیغ شده است. در پس‌زمینه ویدئو هم مراسم رونمایی سایبرتراک و شیشه‌های ضدگلوله آن دیده می‌شود.

گفته می‌شود تنها ۹۹ نمونه از این گوشی هوشمند بسیار خاص تولید خواهد شد.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علی"m.f"

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (204 ديدگاه)

    که چی مثلا :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (10061 ديدگاه)

    آیفون و تسلا چه دری نوشابه ای برای هم باز میکنند .
    اما خدایی خوب از آب دراومده .
    البته خوب دراومده از این بابت که طراحی ظاهری همه سیستم ها شکل هم شدند و نیاز به تفاوت و تمایز دیده میشد که این تمایز اگر زشت هم باشه که نیست ، نیازمند این روزها هست .
    یادش بخیر یه زمانی موبایلها رو بر اساس زیبایی طراحی و سپس سیستم های به کار رفتشون میخریدند ، نوکیا ها را یادتون میاد ، صد مدل گوشی تو بازار داشتیم ، سونی اریکسون یادتون هست وقتی اومد انگار مثلاً یکی بنز میخرید از بس که کلاس میزاشت و گاهی آهنگ غمگین محسن یگانه هم برای زنگش میگذاشتند ، آخ چه خوب بود اون وقتها که دور نیست همین ۱۰ ، ۱۵ سال پبش بودا ، یادتوم میاد رَم یا فلش مموری میخریدیم ۲۵۰ mg یعنی یک چهارم از یک گیگ .. پنج تا آهنگ میریختیم پر میشد ولی همون پنج تا آهنگ اندازه پونصدتا آهنگ فاز میداد? .
    جداً چجوری داره دنیا پیشرفت میکنه با عقل ما هماهنگی نداره ، اما زنده باد تویوتا ?.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    تسلا هم مثل اپل داره به یه شرکتی تبدیل میشه که بقیه ی شرکتا چه بخوان چه نخوان باید ازش تقلید کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ممد ژانگولر

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3455 ديدگاه)

    فکر کنم با ماشین سایبر تراک بری مریخ آدم فضایی ها جلوتو بگیرن یهو گوشی موبایلرو در بیاری همشون میگرخن میرن ی سیاره دیگه ?
    میگن اینا کین دیگه از ما فضای ترن ?

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. Khosrow

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    گوشی 100 هزار دلاری دستتون نگیرید که ماشینتون 40 تا بیرزه / ماشینی سوار شید که گوشیتون پول یه لاستیکش هم نباشه / مثلا بیل گیتس گفته ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. M3csl

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سایبر تراک خودش تو طراحی از خاک انداز
    الهام گرفته،،باز این اومده از سایبر تراک الهام گرفته.
    چه شود….
    خدایا به کجا داریم میریم ما.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا