پس از انتشار خبر مربوط به امضای قرارداد همکاری بین شرکت کیا و کریم حبیب، هماکنون خبر پیوستن فیلیپو پرینی به گروه هیوندای موتور منتشر شده است.
پرینی که مدیر طراح جنسیس در استودیوی طراحی پیشرفتهی این شرکت در اروپا خواهد بود نقش مهمی در شکل دادن به طراحی محصولات آتی این شرکت لوکس آسیایی بازی خواهد کرد.
او که از ۱۶ سپتامبر کار خود را شروع میکند دربارهی این همکاری گفته است: “من از اینکه در تکامل برند جنسیس نقش خواهم داشت خوشحالم و به دنبال آغاز این چالش جدید با تیم طراحی جنسیس هستم و میخواهم تمامی تخصص و تجربهی خود را در اختیارشان قرار دهم.”
پرینی دارای مدرک کارشناسی مهندسی فنی و کارشناسی ارشد از پلی تکنیکو دی میلانو بوده و چندین سال را با برخی از جذابترین برندهای دنیا همچون آلفارومئو، آئودی، لامبورگینی و ایتال دیزاین همکاری کرده است.
لوک دانکر ولکه مدیر طراحی گروه هیوندای موتور میگوید:
تخصص گستردهی فیلیپو که با حضور در برندهای لوکس اروپایی به دست آمده باعث میشود او به گزینهای عالی برای رهبری استودیوی طراحی پیشرفتهی جنسیس تبدیل شود. تخصص او پایه و اساس توسعهی محصولات آتی ما خواهد بود. مهارت بالای پرینی اهمیت زیادی داشته و قطعاً شاهد ارائهی ایدههای جذابی برای مشتریان خواهیم بود.
پرینی تا پیش از این مدیر طراحی و خلاقیت ایتال دیزاین در سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بوده و در این سالهای پروژههای برجستهای همچون ZeroUna و داوینچی را از او دیدهایم. او بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ نیز مدیر طراحی لامبورگینی بوده و تا قبل از آن نیز مسئول طراحی بدنه و کابین محصولات این خودروساز بوده است. پرینی روی خودروهایی همچون گالاردو، آونتادور، رونتون، استوک، آونتادور J، وننو، آستریون و اوروس کار کرده است. طراح ارشد آئودی در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴، مسئول طراحی بدنهی محصولات آلفارومئو در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ و… بخش دیگر تجارب کاری فیلیپو پرینی را تشکیل میدهد.
ارش
۲۳ شهریور ۱۳۹۸با یه همچین طراحی بزودی شاهد محصولاتی فوق العاده از جنسیس خواهیم بود.
کیان
۲۳ شهریور ۱۳۹۸حسی که من از خوندن اخبارها بهم میده مثه خبر فوتبالی هست که ستاره های مشهور اروپا بازنشتگیشون میرن تو تیمهای متمول عربی یا بعضا چینی با حقوقهای نجومی، فوق ستاره ها یه تاثیری حداقل رو پرستیژ تیمهای عربی و متمول میذارن و در پله بالاتر تیمهایی مثه تیمهای خودمون دیگه راحتر میبرن و گردن کلفتی میکنن، اما نکته جالب اینجاس که اون باشگاه اصلی که اینجا میشه باشگاه اروپایی همیشه تراز اول میمونه و ستاره های جدید و جدیدتر و میاره و بازنشسته میکنه و تیم عربی هم با این همه هزینه ای که میکنه بازم فاصلش سرجاش میمونه، چون اروپایی حداقل 100 سال زودتر شروع کرده، هم پول داره هم اعتبار هم تجربه هم دانش خالص. موفق باشید
Abbas
۲۳ شهریور ۱۳۹۸زاویه دیدتونم میتونین عوض کنین،بیا از این دید ببین که یه فرد سرشار از تجربه بهشون پیوسته،مهم این نیس که با این یه نفر یه شبه چنان بپرن که به اروپایی ها برسن،مهم اینه که برای پیشرفت دارن سعی و تلاش میکنن،چون در هر صورت کسی که تو پروژه ی این همه لامبورگینی بوده اصن کم آدمی نیست
مهدی
۲۳ شهریور ۱۳۹۸عجب مقایسه ای بنده خدا فوتبال یک کار جسمی هست طراحی یک کار هنری با تجریه علمی فوتبالیس حرفه ای باید جسم قوی داشته باشه و طراح باید تحربه بالا خودت بخوایی بری دکتر یا مکانیک یا معلم خصوصی میری پیش یک دکتر بیست چند ساله تا عملت کنه یا یک پزشک با تجربه و کار کشته
مک وال
۲۳ شهریور ۱۳۹۸پس باید منتظر جنسیس کوپه جدید باشیم. احتمالا طراحی غافلگیرانه ای داره.
کورش
۲۳ شهریور ۱۳۹۸تخت گاز دارن میرن ماهم دلمون خوشه که محصولات ثبت نام شده معوقعه بی کیفیت که 28 ساله دارن مونتاژ میکنن رو تا آخر سال بتونن تحویل بدن به مشتری
Abbas
۲۳ شهریور ۱۳۹۸مدیر طراحی لامبورگینی از پیوستن به جنسیس(بهتره بگم کره ایها)ابراز خوشحالی میکنه،بعد هنو یسری از هموطنان گرامی میگن اینا آشغال سازن،باشد که رستگار شویم