فراری

تصادف یک دستگاه لافِراری در چین

ازآنجایی‌که امکان ندارد عاشق دنیای خودرو باشید و تصادف یک سوپراسپورت میلیون دلاریِ بسیار خاص خاطرتان را آزرده نکند، قطعاً جملات بعدی را دوست نخواهید داشت.

ferrari-laferrari-crash-in-china
آخر هفتهٔ گذشته یک دستگاه فِراری لافِراری قرمزرنگ در شانگهای چین دچار یک سانحه خیابانی شد. به گزارش خبرگزاری CarNewsChina چین، این حادثه در یک پل روگذر بزرگراهی و در حالی رخ‌داده که هوا به‌شدت طوفانی بوده است. طبق گزارشاتی که تاکنون رسیده، راننده نوجوان خودرو، کنترل آن را ازدست‌داده و با شدت به یکی از موانع پل برخورد کرده است؛ البته میزان صدمات وارده به آقای خاص نسبت به‌شدت برخورد کمتر از حد انتظار به نظر می‌رسد. بیشترین آسیب به قسمت جلو و گلگیر و لاستیک عقبِ سمت چپ خودرو واردشده اما هیچ آسیبی به راننده نرسیده و هیچ‌گونه تلفات جانی هم وجود ندارد.

LaFerrari crashed
غم‌انگیزترین نکته‌ای که با دیدن تصاویر این حادثه به ذهن هر بیننده‌ای می‌رسد این است که ای‌کاش برای چنین خودروی تا این حد باارزش و نادری که تنها ۴۹۹ دستگاه از آن تولید خواهد شد و برای داشتن هر دستگاهِ آن باید حدود ۱.۵ میلیون دلار هزینه کنید (آن‌هم بعد از شرایط بسیار سخت‌گیرانه کمپانی!) هرگز چنین اتفاقاتی نیفتد، اما حیف که همیشه همه‌چیز بر وفق‌مراد نیست!

LaFerrari crashed
بد نیست بدانید این نمونه که قیمت تمام‌شده‌اش برای مالک حدود ۱.۴ میلیون دلار بوده، یکی از ۷ دستگاه لافراری موجود در کشورهای آسیایی است! همچنین وی یک دستگاه مک‌لارن P1 نیز در تملک خود دارد.

LaFerrari crashed
شاید با وقوع این حادثه عده‌ای معتقد باشند که بهترین اسب فِراری هم در زمین مرطوب و هوای بارانی (و به‌طورکلی شرایط غیر ایده آل) ضعیف عمل می‌کند، اما در پاسخ به ایشان باید یادآور شد که پیشرفته‌ترین و بهترین ماهواره‌ها نیز به یک هدایتگر ماهر احتیاج دارند و صِرف این‌که کسی دلارهای لازم برای خرید یک لافِراری را داشته باشد دلیل بر این نیست که لیاقت سواری‌اش را نیز دارد!

LaFerrari crashed

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Muhammad

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    از به فراری برای مشتریاش می تونه یه شرط جدید بذاره. اونم اینکه سوابق مالکیت خودرو های قبلیش
    رو بررسی کنه و متوجه بشه که خریدار به نسبت پولی که بابت یه فراری می ده ، عرضه ی روندنشو داره یا نه. جالبه نه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amin.

      ۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      از این نکته برای نوشتارهای بعدی استفاده میشه،خیلی خوب بود، ممنون :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علی

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این چینی ها با اون چشاشون نمی دونم چه جوری میبینن،طبیعیه تصادف کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Xman

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    نگا کن با لافراریه عروسک چیکارکرده؟ واقعا نویسنده عجب چیزی گفت :”صرف اینکه کسی دلار های لازم رابرای خریدن یک لا فراری داشته باشد دلیل بر این نیست که لیاقت سواری اش را هم دارد!” انصافا قشنگ ترین جمله ی پدال رو گفتی!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا