فراری

کالیفرنیا در ژنو! سوار بر فراری

فراری کالیفرنیا در مدل بروز شده خود که بزودی در نمایشگاه ژنو به نمایش در خواهد آمد، کاهش  ۳۰ کیلویی وزن را بعنوان مهمترین تغییر اعلام خواهد نمود. تغییرات و استفاده از روشهای جدید در ساخت شاسی از آلومینیوم باعث این کاهش شده اند.

Ferrari California Handling Speciale package
Ferrari California Handling Special package

همچنین موتور ۴.۳ لیتری هشت سیلندر خورجینی با بهبود برنامه ECU و با استفاده از تزریق مستقیم سوخت و با کمک منیفولدهای اگزوز جدید، می تواند تا ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این ارقام ۳۰ اسب بخار و ۲۰ نیوتن متر افزایش را نشان می دهند. بنابراین رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر از حالت سکون و با استفاده از گیربکس هفت سرعته اتوماتیک، تنها ۳.۸ ثانیه طول می کشد. یعنی ۰.۱ ثانیه سریعتر از مدل قبلی.

Ferrari California 2013
Ferrari California 2013

پکیج هندلینگ ویژه هم با جعبه فرمان جدید باعث افزایش سرعت پاسخگویی به میزان ۱۰ درصد می شود. همچنین رنگهای جدید با تکنولوژی جدید رنگ آمیزی هم در سه لایه رنگ با کیفیت روی این خودروی اسپرت قرار می گیرند. این تغییرات ظریف اما مهم می توانند اسب فراری را همچنان در کورس رقابت نگاه دارند. هم اکنون فراری کالیفرنیا در کارخانه مارانللو در حال تولید است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    فراری لا فراری خیلی زیباتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا