فراری

افتتاح مرکز خرید و سرگرمی جدید فِراری

روز ۲۵ اسفندماه، فِراری درب‌های فروشگاه جدید خود را به روی مردم باز کرد. این فروشگاه که درواقع یک مرکز خرید و سرگرمی است در مساحتی ۷۵۰ متر مربعی و در سه طبقه بنا شده که با تعداد ۱۵ پنجره به شلوغ‌ترین خیابان‌هایی که در میلان برای خرید معروف هستند نگاه می‌کند.

مرکز خرید فراری
مرکز خرید فراری
این مجموعه شامل تمامی کالِکشِن های مردانه، زنانه و بچگانه حاوی انواع پوشاک، لوازم جانبی، کالای طراحی، اسباب بازی و.. است. البته همه‌چیز به اینجا ختم نمی‌شود، نمایش های دیواری، محل‌هایی برای تجربه مصنوعی رانندگی دارای چند حسگر و ۴ شبیه‌ساز فرمول یک که در ۵ پیست مختلف قابلیت رانندگی دارد از امکاناتی هستند که بیش‌ازپیش دلباختگان اسب سلطنتی را به سمت این مرکز جذب می‌کنند تا لذت خرید و سرگرم شدن در محیطی را تجربه کنند که همه‌چیز در آن بوی «فِراری» می‌دهد!

به دنیست بدانید نام مهندس معمار ایتالیایی این بنای تحسین‌برانگیز “ماسیمو لوسا گینی” (Massimo Losa Ghini) است. همچون فروشگاه احداث‌شده در وطن اسب سرخ یعنی شهر مارانللو (Maranello) این‌یکی هم تحت مالکیت مستقیم خودِ کمپانی قرار دارد.

لازم به ذکر است قسمت فروشگاه هم‌اکنون در حال فعالیت است و شبیه‌سازها و تفریحات دیگر نیز از اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری در دسترس خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    عاشق این رنگ قرمز فراریم،همینکه این رنگ و اون اسب سرکش زرد رنگ رو میبینم آدرنالینم میره بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      تو افتتاحیه ی فروشگاهش که نتونستیم شرکت کنیم,حداقل افتتاحیه بخش تفریحات رو از دست نریم!!!!!…
      همچین تاریخ زده به هجری شمسی انگار که…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مجتبی

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    با سلام
    کاری که فراری انجام داده بسیار کار خوب و جالب و قابل تحسینیه اما ما ایرانیها که هیچ اما خوبه که فراری غیر از اینکه به مشتریای ثروتمند خودش فکر کرده باشه و فقط تولیدات گرون قیمت داشته باشه کمی هم به فکر اقشار متوسط ایتالیا باشه و اجناس قیمت متوسط هم داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Muhammad

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    این کار مدیران کمپانی هم یک جور تبلیغه و هم یک جور کسایی که عاشق دیگر ماشین ها
    هستن رو مجذوب و شیفته ی «فراری» می کنن. خواهشا تعصب بی حدّتو نسبت به فراری کمتر کن تا مطالب جدیدی رو در مورد بقیه ی ماشین ها بذاری .

    ارادت مندت ، پسرخاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amin.

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      داداش اولاً من فقط درمورد فِراری نمینویسم.
      دوماً اگه هم فقط درمورد فِراری مینوشتم افتخار بود واسَم.
      سوماً “فِراری” انقد کارش درسته که نیازی به احداث فروشگاه برای جذب مردم نداره، اینو دیگه همه میدونن، آدما قبل از هرچیزی شیفته کارایی و بهترین بودن خودروهای فِراری میشن نه فروشگاه و مراکز سرگرمیش.
      چهارم این که من کاملاً بدون تعصب درمورد فِراری مینویسم چون اگه قلمت متعصبانه باشه سطح کیفی و ارزشی مطلب به شدت میاد پایین.
      اما خب اگه حس خودمو میگی “روح و جانم فداش” ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Milad

        ۵ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (22 ديدگاه)

        امین جان داداش خودتو ناراحت نکن این دوستمون دوست داره درباره ماشینای چینی مطلب بذاری آخه یه چند روزی هست تو سایت درباره بنجلیات چینی مطلب نداریم واسه همین دوستمون ناراحته…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amin.

          ۸ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (211 ديدگاه)

          میلاد خان ارادت.
          نه بابا این دوستمونم منظورش این نبود
          ما خودمون ساعت ها نشستیم باهم کمپانیای چینیو کوبیدیم لذت بردیم :))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. Muhammad

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اولا منظورم این نبود که فقط از فراری می نویسی و از برند های دیگه هیچی نمی نویسی .
    منظورم این بود که در مورد برند های دیگه بیشتر بنویسی . دوما منظورم از تبلیغ برند فراری ، تبلیغ واسه کسایی که هیچ سررشته ای از ماشین و ماشین بازی ندارن .اگه
    اینم نباشه ، واسه خود کمپانی منبع درآمد محسوب می شه. ولی اگه ناراحتت کردم
    خیلی خیلی عذر می خوام .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amin.

      ۸ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      محمد ناراحت نشدم.
      منظور اصلیتو الان گرفتم.
      نیازی به عذرخواهی نبود داداش.
      راجب حرفتم آره یجورایی قبول دارم فعالیتای جانبی و برند سازی و به قول معروف marketing نقش نسبتاً زیادی تو شناسوندن یه برند به کسایی داره که سررشته ای تو اون موضوع خاص ندارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا