فراری

نسخه ویژه فراری 458 ایتالیا برای بازار چین

به مناسبت ۲۰ امین سالگرد حضور فراری در چین، نسخه مخصوص فراری ۴۵۸ ایتالیا با تولید محدود تنها ۲۰ دستگاه، به طور رسمی از سوی فراری در پارک اکسپو شانگهای چین رونمایی شد.

Ferrari-458-Italia-Special-Edition-for-China

علاوه بر رونمایی از این مدل خاص ، فراری این سالگرد را با افتتاح اولین نمایشگاه دائمی خود در جایی خارج از مارانلو جشن گرفت .این نمایشگاه در بخش ایتالیا  در پارک نمایشگاه جهانی اکسپو شانگهای پس از طی ۳ سال با مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است تا از این به بعد شاهد برخی از بهترین های موزه مارانلو در ۵ بخش فراری در چین ، فناوری های سبز ، محصولات ، طراحی و مسابقه در این نمایشگاه باشیم.

و اما نسخه ویژه فراری که به صورت محدود در چین بفروش می رسد . این مدل با استفاده از المان های منحصربفرد چینی و لوگوی با رنگ جدید که مارکوپولی قرمز نامیده شده پا به سرزمین اژدهای طلایی گذاشته است.

لباسی که این فراری بر تن دارد از تم longma که یک اصطلاح قدیمی چینی به معنی ” نیرومندی و روحیه ی افسانه اژدهای اسبی ” می باشد، گرفته شده است. اژدها نمادی از فرهنگ چینی است که بر شجاعت ، عشق و شور و موفقیت تاکید دارد در حالیکه اسب فراری که برروی دو پایش بلند شده است یکی از شناخته شده ترین نمادها در دنیاست که نماینده هویت های فرهنگی ایتالیا و دست آوردهای بی نظیر در زمینه مهندسی و طراحی می باشد.

Ferrari-458-Italia-Special-Edition-for-China

چشم نواز ترین عنصر بیرونی خودرو اژدهای طلایی برروی کاپوت جلو است که با نوارهای طلای و سیاه روی بدنش تداعی کننده مسیر مسابقه می باشد و سرانجام با دنبال کردن نقش اژدها به لوگوی فراری می رسیم که این دو طرح در کنار یکدیگر تکمیل کننده  و نشان دهنده ی طراحی بی نقص خودرو ، فرهنگ چینی و همچنین نوآوری های مداوم فراری می باشند. از دیگر موارد قابل توجه در طرح بیرون  می توان به رینگ های طلایی و وینگلت های آیروالاستیک اشاره کرد.

Ferrari-458-Italia-Special-Edition-for-China

در داخل نیز روح longma دمیده شده است تا شاهد فضایی متناسب با فرهنگ چینی در کنار تودوزی طلایی باشیم . همچنین از دیگر موارد اختصاصی این مدل می توان به حک شدن واژه ی چینی معادل start برروی دکمه start  موتور و پلاک اختصاصی که به مناسبت بیستمین سالگرد تنظیم شده اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. mitti

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    فراری یه دونه چینی زده صدرش کنن ایران!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mEHDI

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    cheqad nazeeeeeeeeeee :x

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mohammad hossein

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    midoni chie ferrari ashegham kardee ,esalatesh hamon lahzeh k b lamborghini goft boro garito savar sho,bishtar sestema super sportaro ferrari ekhtera karde,baghiam copy kardan,,kheili mardeh

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد

    ۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    فراری بهترینه هیچ شکی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    چرا هر چی نسخه ویژس برای چین ساخته میشن؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    چون میخوان دیگه خود چینیا نرن از روش یه نسخه بزنن و شرکتشونو ضایع کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. m.amin.m

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین های ایتالیایی مانند: پاگانی و لامبو و فراری . همه بهترینن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا