فورد

حقایق جالب درباره پیش‌فروش فورد موستانگ مک-ای

فورد پیش‌فروش موستانگ مک-ای را از همان زمان معرفی رسمی در نمایشگاه لس‌آنجلس شروع کرد. این خودروساز آمریکایی هم‌اکنون جزئیات جالب از تنوع مشتریان بالقوه این خودرو منتشر کرده و گفته که پیش‌فروش مدل سفارشی فرست ادیشن کاملاً تکمیل شده است. ما از این کمپانی خواستیم تا آماری دقیق از میزان تولید مدل فرست ادیشن منتشر کند اما پاسخ روشنی به این سؤال داده نشد. فورد درباره این موضوع گفته است: “ما تیراژ تولید مدل‌های فرست ادیشن را تائید نمی‌کنیم. ما گفته‌ایم که تولید این خودرو در ۱۲ ماه ابتدایی تولید جهانی به ۵۰ هزار دستگاه محدود خواهد بود.”

باید گفت فرایند رزرو این خودرو به معنی فروش قطعی نیست زیرا برخی افراد شاید تصمیم به انصراف از خرید این خودرو گرفته و سپرده ۵۰۰ دلاری خود را پس بگیرند که این امر شاید باعث شود مک-ای فرست ادیشن دوباره در لیست فروش قرار گیرد. شاید به خاطر بیاورید که نسخه سفارشی این کراس اوور الکتریکی قیمت ۶۱ هزار دلاری داشته و از نوع چهار چرخ محرک برد بلند است. کالیپرهای ترمز قرمز، پوشش متالیک پدال‌ها، دوخت متمایز کابین و نشان‌های ویژه جزو ویژگی‌های متمایز مک ای فرست ادیشن هستند.

فورد می‌گوید رنگ خاکستری کربنی شده محبوب‌ترین رنگ بوده و ۳۸ درصد افرادی که خودرو را پیش‌خرید کرده‌اند این رنگ را ترجیح داده‌اند. رتبه دوم محبوب‌ترین رنگ نیز به آبی متالیک با فراوانی ۳۵ درصد تعلق داشته و ۲۷ درصد افراد نیز رنگ قرمز رپید را ترجیح داده‌اند. موضوع جالب اینکه ۵۵ درصد افراد مدل چهار چرخ محرک را انتخاب کرده‌اند و حدود ۳۰ درصد نیز نسخه اسپورت GT را برگزیده‌اند.

مک-ای با باتری برد بلند محبوب‌ترین انتخاب پیش‌خرید کنندگان بوده و بیش از ۸۰ درصد افراد آن را انتخاب کرده‌اند. بیش از ۲۵ درصد افراد انتخاب‌کننده این خودرو خارج از آمریکا بوده‌اند.

انتظار می‌رود تحویل اولین نمونه‌های موستانگ مک-ای از اواخر سال ۲۰۲۰ شروع شود. اگر عجله کنید هنوز هم می‌توانید پیش‌خرید نسخه پریمیوم ۲۰۲۱ یا جی تی را انجام دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Elmiraj

    ۱۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    ظاهر و نامی نمادین ، بُرد زیاد ، قیمت رقابتی ، سرعت شارژ بالا ، پرفورمنس عالی ، طراحی زیبا ، آپشن های آینده نگرانه و……
    .
    دلیلی نداره مثل بعضیا که جز قیمت گزاف هیچی ندارن!!!!! خوب فروش نره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا