فورد

ادعای فورد درباره برتری رنجر جدید نسبت به فولکس آماروک!

فورد رنجر چند سال پیش در آمریکا معرفی شده اما نسل فعلی این اسب کاری جهانی در حقیقت از سال ۲۰۱۱ تاکنون در این بازار حضور دارد. بله عرضه رنجر در آمریکا حدود هفت سال طول کشیده اما هنوز هم نسخه پرفورمنس رپتور آن‌که در بسیاری از بازارهای بین‌المللی حضور دارد میوه‌ای ممنوعه برای بازار خودروی آمریکا می‌باشد. جدای از این موضوع، فورد در حال انتشار جزئیات بیشتر از نسل آتی این خودرو است که طبق انتظارات سال آینده معرفی خواهد شد.

رئیس فورد استرالیا به Car Sales گفته که نسل بعدی رنجر نسبت به فولکس‌واگن آماروک جدید برتر خواهد بود. به عنوان یادآوری باید گفت پیکاپ فولکس‌واگن در نسل بعدی خود از زیرساخت و پلتفرم رنجر جدید استفاده خواهد کرد. در واقع بخش خودروهای تجاری فولکس‌واگن اخیراً اذعان داشته اگر همکاری با فورد نبود دیگر آماروک تولید نمی‌شد.

رنجر جدید که عموماً در استرالیا توسعه یافته به عنوان یک خودروی واقعی جهانی مهندسی شده زیرا در بیش از ۱۸۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد. مدیر فورد اظهار داشته است:

ما شروع زودتری نسبت به فولکس‌واگن داشته و از این نظر مزیت داریم. ما واقعاً تاریخچه‌ای قوی داشته و رنجر یک محصول جهانی واقعاً قوی است؛ بنابراین فکر می‌کنم ما به دنبال چگونگی بهبود و ارتقای رنجر هستیم درحالی‌که آن‌ها طرز فکر متفاوتی دارند.

او می‌گوید فولکس‌واگن احتمالاً موقعیت متفاوتی برای آماروک در نظر خواهد گرفت اما اذعان کرده ایده‌ای درباره میزان تفاوت رنجر با آماروک ندارد. مدیر فورد فکر می‌کند فولکس‌واگن دینامیک متفاوتی را در نظر خواهد گرفت. آماروک جدید با آغاز سال ۲۰۲۲ و توسط فورد در کارخانه سیلورستون در آفریقای جنوبی تولید خواهد شد.

فورد اشاره زیادی به جزئیات رنجر جدید نداشته اما یکی از منابع نزدیک به این شرکت گفته رنجر آتی در سال ۲۰۲۲ و حدود یک سال پس از معرفی جهانی روانه بازار آمریکا خواهد شد.

موضوع جالب اینکه اتوبیلد گزارش داده فولکس‌واگن در حال آماده‌سازی نسخه قوی‌تر از آماروک با پسوند R است. این خبر بیشتر جنبه گمانه‌زنی داشته اما ادعا شده یک پیشرانه ۴ سیلندر قدرتمند می‌تواند نیروبخش آماروک R باشد و قدرتی حدود ۳۰۰ اسب را ارائه کند. در صورت گرفتن چراغ سبز، این پیکاپ در سال ۲۰۲۳ پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4781 ديدگاه)

    به نظر من فورد دقیقاً درست گفته

    موافقم 43
    مخالفم 22
  2. AMG_S73///

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    خب تابلوعه فورد بهتره

    موافقم 31
    مخالفم 19
  3. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    ولی این رندر که از آماروک هست اگه تولید
    بشه بنظر مورد استقبال قرار بگیره و از نظر
    طراحی دست بالا رو داشته باشه!

    موافقم 6
    مخالفم 3
  4. MOHAMMAD

    ۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    فورد چرت و پرت میگه غرور کورش نکنه

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا