فورد

اقدامات فورد برای مقابله با ویروس کرونا

کمپین #FinishStrong فورد با شدت شروع شده زیرا این خودروساز از تبلیغات بازی فینال فوتبال آمریکایی برای تشویق مردم به ماسک زدن و قوی بودن در شرایط ادامه همه‌گیری ویروس کرونا استفاده خواهد کرد.

به عنوان بخشی از این تلاش‌ها فورد تبلیغات محلی را در برخی ایالت‌ها انجام خواهد داد. این خودروساز همچنین تبلیغاتی را در میشیگان و میسوری خواهد داشت جایی که تعداد بالایی از کارمندان که امکان دورکاری آن‌ها میسر نیست حضور دارند.

دو تبلیغ متفاوت به نمایش گذاشته خواهد شد اما احتمالاً این تبلیغات آشنا خواهند بود زیرا تبلیغی ۳۰ ثانیه‌ای از این کمپین در سال پیش منتشر شده است. همچنین یک تبلیغ ۶۰ ثانیه‌ای جدید نیز منتشر خواهد شد که شباهت‌های زیادی با تبلیغ قبلی خواهد داشت اما رویدادهای بیشتری در آن به نمایش گذاشته خواهد شد. این رویدادها شامل مراسم عروسی، کنسرت‌ها و… خواهند بود که در دوران کرونا برگزار نشده‌اند.

فورد همچنین از ماسک‌های N95 شفاف خود رونمایی کرده است. این ماسک‌ها قیمت پایینی داشته و دوباره می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ظاهر شفاف ماسک‌ها نیز باعث می‌شود مردم بتوانند صورت یکدیگر را ببینند.

جدای از مزیت‌های واضح موجود، ماسک‌ها به مردم اجازه خواهند داد تا حرکات صورت و دهان یکدیگر را ببینند. این امر با وجود ماسک‌های کنونی غیرممکن می‌باشد.

فورد تأییدیه این ماسک‌ها را دریافت کرده و در حال بررسی میزان مؤثر بودنشان است. البته اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود ماسک‌های شفاف از فصل بهار در دسترس خواهند بود.

فورد همچنین کیت‌های فیلتراسیون هوا را که برای پشتیبانی از سیستم فیلتراسیون کنونی طراحی شده‌اند تولید کرده است. این سیستم باعث کاهش حداکثری گسترش ویروس کرونا خواهد شد.

کیت‌های یاد شده بسیار ساده هستند زیرا از پایه‌ای مقوایی با مونتاژ آسان، فن باکس ۲۰ اینچی و فیلتر هوای ۲۰x20x4 تشکیل شده‌اند. فن یاد شده در بالای فیلتر و پایه قرار می‌گیرد.

این کیت‌ها برای استفاده از بخش‌های بسته همچون کلاس‌ها طراحی شده‌اند. میزان تأثیرگذاری این کیت‌ها به ابعاد اتاق بستگی دارد اما فورد می‌گوید در یک کلاس با ابعاد متوسط ۸۹ مترمربعی، دو فیلتر پرتابل می‌تواند هوای اتاق را در مقایسه با کارکرد تنهای کولر تا سه برابر در ساعت تصفیه کند.

فورد به دنبال اهدای حداکثر ۲۰ هزار کیت فیلتراسیون هوای یاد شده بوده و همچنین می‌خواهد ۲۰ میلیون ماسک صورت دیگر را نیز اهدا کند تا تعداد کل آن‌ها به ۱۲۰ میلیون ماسک برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. !!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    ماشاالله به فورد با این نوآوری هاش!???
    دمش گرم!????
    پدال بذار کامنتم منتشر بشه و حذفش نکن…ممنون…????

    موافقم 7
    مخالفم 17
  2. ?Ali Hossein?

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    فورد فوق لعاده ست?
    پدال بذار کامنتم منتشر بشه و حذفش نکن…ممنون…????

    موافقم 6
    مخالفم 11
  3. زیزیگولو

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4457 ديدگاه)

    دو سال نامبارکو شوم و نحس که در اونها به غیر از شرو بدیو نکبت واسه مردم ایران رخ نداده

    موافقم 7
    مخالفم 1
  4. Farzad

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    انسانیت ?

    موافقم 7
    مخالفم 1
  5. امیرحسین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (443 ديدگاه)

    خودروسازای اونا رو ببین خودروسازای ماروهم ببین

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا