فورد

معرفی اولین خودروی پلیس پلاگین هیبریدی فورد

سدان پلاگین هیبرید سرویس ویژه جدید فورد معرفی شد. البته این خودرو مناسب تعقیب و گریزهای سرعت بالا نبوده زیرا بیشتر در اختیار مدیران ارشد پلیس، کارآگاهان و پرسنل اداری خواهد بود.


خودروی یاد شده که بر پایه نسخه تولیدی فیوژن انرژی بنا شده از قوای محرکه پلاگین هیبرید این خودرو سود بوده و دارای باتری ۷.۶ کیلووات ساعتی است که با استفاده از شارژر ۳.۳ کیلوواتی در ۲.۵ ساعت شارژ شود.

فورد می‌گوید این خودرو محدوده حرکتی ۳۴ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی داشته و سقف سرعت خودرو در این حالت به ۸۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. زمانی که باتری خالی شود پیشرانه احتراق داخلی می‌تواند خودرو را ۸۰۵ کیلومتر دیگر نیز به جلو براند.


مدیر بازاریابی خودروهای پلیس فورد می‌گوید:

این اولین خودروی پلیس فورد است که می‌تواند با استفاده از سوختی به غیر از بنزین وظایف خود را انجام دهد. هرکسی می‌تواند این خودرو را به یک پریز برق وصل کرده و از عملکرد بدون آلایندگی آن خرسند باشد.

سدان پلاگین هیبرید سرویس ویژه فورد در ظاهر خود دارای چراغ‌های اضطراری قرمز و آبی و رینگ‌های منحصربه‌فرد است و در داخل کابین نیز می‌توان صندلی‌های جلوی هوی دیوتی با بالشتک‌های کوچک‌تر برای افزایش راحتی را به همراه صندلی‌های عقب و کف‌پوش‌های وینیلی دید.

ادارات استفاده کننده از این نوع خودرو می‌توانند فورد فیوژن انرژی ویژه خود را با آپشن های متنوع مثل چراغ مخصوص راننده، پکیج‌های نورپردازی اضطراری، سیستم تهویه صندوق‌عقب و… سفارش دهند. همچنین ویژگی تیره‌سازی کابین نیز وجود دارد که تمامی نورهای کابین را خاموش کرده و باعث تیرگی ۱۰۰ درصدی نور پشت آمپرها برای پنهان‌سازی بیشتر می‌شود.

سفارش‌ها برای این خودرو از ماه دسامبر دریافت خواهد شد و اولین نمونه‌های سدان پلاگین هیبریدی سرویس ویژه فورد در اواسط سال ۲۰۱۸ به دست مشتریان خواهد رسید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(Chevy Nova

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      یه نکته بگم راجبه ماشین پلیسایه آمریکا اگر دقت کنید صندلی جلوهاشون لبه کمی داره و فراخه. دلیل پلیس همیشه دور کمرش کلی تجهیزات داره برایه راحت نشستن و دسترسی راحت صندلیا به این شکلن و از پارچه که عرق نکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. alireza

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    پلیس امریکا از کجا به کجا رسیده!!!
    زمانی چارجر وی 8 استفاده میکردن الان نهایت سرعتشون زیر 100 کیلومتر بر ساعت
    نباید فورد اینقدر حجم موتور هارو بیاره پایین
    ی موستانگ 4 سیلندر مسخره ترین چیزه ممکنه !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کارل شلبی

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    همش عاشق این ماشین پلیسای امریکایی ام هر طرفو که نگاه میکنی یه چراغ ال ای دی مخصوص پلیس جاگذاشتن?تو نید فور اسپید وقتی گله ای میومدن دنبالم چنان خوف میکردم???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا