فورد

5 ویژگی استثنایی فورد سوپر دیوتی 2020

فورد اخیراً دست‌اندرکاران مجله CarBuzz را به آریزونا دعوت کرده تا پیکاپ های سری سوپر دیوتی ۲۰۲۰ را تست کنیم. آن‌ها شانس راندن فورد F-250، F-350 و F-450 مدل ۲۰۲۰ را داشته و توانسته‌اند مدل‌های دامپ تراک F-550 و F-650 را نیز برانند. اکثر بهبودهای رخ داده برای مدل سال ۲۰۲۰ این خودروها را می‌توان در زیر کاپوت یافت اما فورد مطمئن شده جدیدترین نسخه سوپر دیوتی بهتر از هر زمان دیگری می‌باشد. پس از بررسی نسخه‌های متنوع این پیکاپ ما ۵ ویژگی استثنایی سوپر دیوتی ۲۰۲۰ را گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

  1. پکیج آفرود ترمور

فورد با معرفی F-150 رپتور توجهات را کاملاً به خود جلب کرد و بنابراین منطقی این است که آمریکایی‌ها در پیکاپ های سوپر دیوتی هم توانایی‌های آفرود را بگنجانند. پکیج آفرود ترمور را می‌توان روی نسخه‌های کرو کب و در تریم های XLT، لاریات، کینگ رنچ و پلاتینیم F-250 و F-350 سفارش داد.

این پکیج قیمت ۳۹۷۵ دلاری داشته و شامل لاستیک‌های آفرود ۳۵ اینچی، رینگ‌های مشکی مات ۱۸ اینچی، افزایش ارتفاع بخش جلو، کنترل تریل، دیفرانسیل عقب قفل شونده و… می‌باشد. خریداران می‌توانند پیشرانه ۸ سیلندر ۷.۳ لیتری بنزینی یا ۶.۷ لیتری دیزلی را سفارش دهند. فورد می‌گوید استفاده از پکیج ترمور تأثیری روی ظرفیت یدک کشی خودرو ندارد. ما حدس می‌زنیم این پکیج محبوبیت زیادی بین خریداران پیدا کند.

  1. پیشرانه دیزلی پاور استروک

فورد پیشرانه جدید ۸ سیلندر ۷.۳ لیتری بنزینی را در خانواده سوپر دیوتی معرفی کرده اما نمونه به‌روز شده ۶.۷ لیتری دیزلی پاور استروک گزینه بهتری است. این پیشرانه از سیستم سوخت‌رسانی کاملاً جدید، توربوشارژر با ژئومتری متغیر، سر پیستون فولادی، اویل پمپ با حجم متغیر و بهبودهایی در سرسیلندر، بلوک پیشرانه و… سود می‌برد.

نتایج به دست آمده بسیار برجسته است. قدرت ۴۷۵ اسبی این پیشرانه بهترین در کلاس خود بوده و گشتاور ۱۴۲۴ نیوتون متری آن می‌تواند کوه‌ها را جابجا کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و ظرفیت یدک کشی ۱۶۷۸۲ کیلوگرمی را ایجاد می‌کند. ما نتوانستیم پرفورمنس این خودرو را محک بزنیم اما احتمالاً شتاب گیری قابل‌توجهی را در اختیار رانندگان خواهد گذاشت.

  1. لوازم جانبی بخش جلو

فورد می‌داند بسیاری از خریداران از سوپر دیوتی برای اهداف کاری و آفرود استفاده خواهند کرد و به همین خاطر لوازم جانبی زیادی را برای آن در نظر گرفته است. پکیج Snow Plow با بهای ۲۵۰ دلار در دسترس است که فنرهای هوی دیوتی و آلترناتور قوی‌تر را به خودرو اضافه می‌کند بنابراین مالکان می‌توانند برف‌روب را به خودرو نصب کرده و در زمستان پول بیشتری به جیب بزنند.

طرفداران آفرود هم با وینچ جلو سرگرم خواهند شد که قیمت ۳ هزار دلاری دارد. این وینچ می‌تواند توسط نمایندگی نصب شده یا اینکه توسط خود شخص نصب گردد.

  1. تکنولوژی تریلر

کشیدن یک تریلر به لطف جدیدترین تکنولوژی فورد آسان‌تر از هر زمان دیگری شده است. سیستم دوربین اولتیمیت تریلر تاو فورد به همراه دستیار تریلر حرفه‌ای به‌صورت استاندارد در تریم های کینگ رنچ، پلاتینیم و لیمیتد وجود داشته و با پرداخت مبلغ ۱۶۰۰ دلار می‌توان آن‌ها را در تریم های XL، XLT و لاریات هم سفارش داد. این پکیج شامل سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، خطوط هدایت عقب، چراغ‌ترمز LED و دوربین عقب نصب شده در ارتفاع بالا می‌باشد.

سیستم موردبحث از دکمه چرخشی در کابین استفاده می‌کند. دوربین ۳۶۰ درجه نیز در آفرود بسیار به کار می‌آید.

  1. صندلی‌های ماساژوردار

شاید وجود چنین صندلی‌هایی در پیکاپی که اساساً برای اهداف کاری ساخته شده احمقانه به نظر برسد اما فورد آن‌ها را در تریم های فول سوپر دیوتی عرضه می‌کند. ما از این ویژگی لذت بردیم و اگر برای مثال شما نیازمند کشیدن یک تریلر در مسافتی طولانی باشید، نشستن روی صندلی و استفاده از ماساژور آن می‌تواند آرامش خیال بیشتری را در پی داشته باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
منبع
carbuzz

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    فورد رنجر مدل ۲۰۲۰ lariat در حال حاضر بهترین و زیباترین وانت میان سایز جهان هست و جالبه این مدل رنجر 2020 lariat سیستم صوتی حرفه ای B&O داره و اگر فورد برای رنجر مثل وانت فول سایز f150 سقف سانروف گذاشته بود عالی میشد

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Dante

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (32 ديدگاه)

      مگه وانتم سانروف داره

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. حميدرضا

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (2415 ديدگاه)

        چرا انقدر دیس لایک دادی خب راست میگه وانت سانروف میخاد چیکار

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    عشق یعنی فورد ??

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. doubt

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    چه حالی میداد یه مزرعه بزرگ و خوشگلو حرفه ای با یه اف 250 فول داشت تو این یونایتد استیتز تو این بلاد کفر. عجب زندگی ای جالبی میشد. چنتا اسب نژاد دار. سی چهل تا سگ در طرحها و رنگهای مختلف. یه چیزی تو مایه های یلو استون. سریالشو هر کی دیده میدونه من چی میگم.
    پ.ن: آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!

    موافقم 5
    مخالفم 0
  4. حميدرضا

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    یکی این ملت رو توجیه کنه این حجم از بارکشی کار تریلی های سنگین مثل فرانتلاینر یا ماک یا اینترنشنال هست نه یه وانت :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رحیم

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (104 ديدگاه)

    برای بودجه های نامحدود عالیه ولی شخصا به چنان ضریبی از فلاکت دچارم که حتی در رویا و خیال هم اون بودجه و امکانات رو برای خودم قائل نمیشم . بنابر این نیسان فرونتیر مدل ۲۰۱۸ فروش نرفته در یکی از نمایندگیها رو پیدا میکنم و با چند هزار دلار تخفیف در نهایت با 15,000 دلار صاحب میشم . اینم میدونم که تا یک و نیم میلیون مایل هم همراهیم میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا